Індивідуальний навчальний план І семестр
Навчальний предмет: українська мова
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Розрізняти голосні і приголосні звуки. Правопис слів з апострофом, правильно вимовляти та сприймати на слух дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу; розвивати вміння поєднувати слова в речення правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и]. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Виявляти в тексті слова з прямим і переносним значенням, багатозначні слова, найуживаніші омоніми без уживання термінів; добирати синоніми й антоніми до загальновживаних слів; використовувати їх в усному і писемному мовленні (навчальних творчих роботах); пояснювати і вживати у власному мовленні опрацьовані за підручниками фразеологізми. |
Спостереження Тестові завдання |
Листопад |
Змінювати слова за питаннями під керівництвом учителя; виділяти змінну частину, визначати основу; знаходити, закінчення у слові, поданому в кількох формах; пояснювати роль закінчення у зв’язках слів у реченні; знаходити, визначати корінь у ряді спільнокореневих слів; визначати префікс, суфікс у ряді слів з тим самим префіксом, суфіксом; розрізняти ,добирати під керівництвом учителя і самостійно спільнокореневі слова, що належать до різних части мови; аналізувати в навчальній роботі під керівництвом учителя і самостійно слова за будовою |
Спостереження Стандартні тести |
Грудень |
Ставити запитання до іменників, усвідомлювати їх роль в реченні; визначати іменники – назви істот, неістот; усвідомлювати значення власних та загальних іменників, правильно їх записувати; відповідати повними реченнями на запитання. Визначати рід іменників; змінювати за числами та родами |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Розпізнавати натуральні числа у межах 100.Наводити приклади натуральних чисел у межах 100. Називати числівники у межах 100, в тому числі й на заданому відрізку (у прямому або зворотному порядку); компоненти й результати дій додавання, віднімання, множення і ділення; місяці пір року, дні тижня, число днів у місяці. Пояснювати способи перевірки обчислень. Знати напам’ять таблиці множення чисел 2, 3, 4 та ділення на 2, 3, 4 |
Спостереження Зразки робіт |
Жовтень |
Знати напам’ять таблиці множення чисел 5, 6, 7 та ділення на 5.6,7, Дотримуватися правил знаходження значення виразу зі змінною, зокрема, дати поняття про частини цілого, розуміння «половина», «третина», «четвертина» Описувати поняття: рік, місяць, календар. Розв’язувати складені задачі на дії різного ступеня. |
Спостереження Тестові завдання |
Листопад |
Розуміти відношення "більше в", "менше в "; сутність понять половина, третина, чверть, частина числа. Знати напам’ять таблиці множення чисел на 8, 9 і відповідних випадків ділення на 8, 9. Вміти розв’язувати рівняння. Використання переставної властивості множення раціонального розв’язання прикладів. Розв’язування задач з буквеними даними. Складання задач за таблицею. |
Зразки робіт. Спостереження |
Грудень |
Розв'язувати завдання, що передбачають: використання взаємозв’язку дій множення і ділення;
Розв'язувати текстові арифметичні задачі, які містять відношення "більше в", "менше в".
|
Спостереження. Контрольні аркуші |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: літературне читання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в прозових творах, казках (запитання: що робить? куди? де? звідки? та ін.). Розвивати вміння самостійно будувати монологічні та діалогічні висловлювання: відповідати на запитання за змістом прочитаного (прози, гумористичних творів, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії); виділяти в текстах складні для розуміння слова; ставити найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів |
Спостереження |
Жовтень |
Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, байки, п’єси, науково- художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття. Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання. Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів. Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. |
Спостереження |
Листопад |
Формувати старанність в навчанні, взаємодопомогу, повагу до товаришів і до вчителів на матеріалі змісту підручника. Вправлятися в умінні читати вголос цілими словами та групами слів; самостійно бачити помилки. Удосконалювати техніку читання, дотримуючись відповідного темпу, гучності, логічних наголосів. Розвивати вміння знаходити в тексті епітети, порівняння, метафори. Розвивати усвідомлення, того що з допомогою образних висловлювань створюється художній образ людини. |
Спостереження |
Грудень |
Розвивати оперативне поле читання, зорове сприймання слів. Розвивати вміння здійснювати смислову здогадку, зв’язувати прочитане в єдине ціле. Формувати вміння встановлювати часові та причинно-наслідкові зв’язки на основі прочитаного за запитаннями вчителя типу: що сталося, коли..? Що сталося після того, як …? Чому це сталося? Мовленнєвий розвиток. Включати в активну форму мовлення терміни “причина”, “наслідок”, “результат” для самостійного виявлення дітьми причинно-наслідкових зв’язків у прочитаних текстах. Розвивати вміння розуміти діалоги персонажів літературних творів. Формувати уявлення про твір та автора з допомогою пояснень (учитель говорить, що автор – це людина, яка написала твір; у неї є ім’я та прізвище та ін.). Формувати уявлення про те, що твір написаний на ту чи іншу тему (про красу природи, про справи дітей і дорослих, про любов до Батьківщини та ін.). Формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати епізоди з життя і діяльності письменників. Формувати вміння розрізняти у тексті мову автора та мову дійових осіб. Формувати вміння за навідними запитаннями вчителя розповідати про письменника (автора твору). |
Спостереження |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Розрізняти що таке шкільна спільнота, як знайти друзів, знати свої права та обов’язки, як розпізнати неправдиву інформацію. Чи всі люди рівні. Що таке справедливість |
Спостереження Тесові завдання |
Жовтень |
Формувати поняття що об’єднує людей в спільні групи, чи здатні люди змінювати суспільство; чому сім’я – найголовніше в нашому житті; традиції моєї сім’ї .Що таке сімейний добробут. Як досягти мети. |
Спостереження
|
Листопад |
Розвивати аналізуюче спостереження за явищами природи , якими вони бувають. Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. Де ховається вода. Які властивості має вода Яка роль повітря у природі Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини, їхнє значення в житті людини Чому ґрунт – важливе тіло природи |
Спостереження Стандартні тести |
Грудень |
Розвивати аналізуюче спостереження за об’єктами тваринного і рослинного світу; порівнювати тварин ; тварин мешканців-водойми і мешканців суші; птахи, комахи; групувати тварини ( дикі-свійські тварини; осілі-перелітні птахи тощо); класифікувати тварин; формувати уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки (пристосування тварин до середовища існування; до сезонних змін у природі); формувати бажання охороняти тваринний світ; висловлювати позитивні емоції у ставленні до природи. |
Спостереження Контрольні аркуші |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Образотворче мистецтво
Довгострокова мета:
-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;
- ознайомити з видами пейзажу;
- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;
- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо); -називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю; -класифікувати форми пласких та об’ємних предметів; -на елементарному рівні пояснювати поняття “ритм”, “симетрія” з опорою на наочність; -під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів; -співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу; -під час зображення предметів симетричної форми використовувати осьову лінію; -у роботі з фарбами наносити фарбу на малюнок без натиску щільним мазком всією ворсою пензля, дрібні деталі розфарбовувати кінчиком пензля; -самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення; -порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
-самостійно визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин; -за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія; -самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію; -дотримуватися певної послідовності дій під час малювання візерунка, користуватися осьовими лініями; -розташовувати композицію на аркуші симетрично, заповнюючи середину, кути, краї; -свідомо застосовувати ритм, симетрію, декоративну виразність кольору; -охайно зафарбовувати окремі елементи орнаменту, додержуючи контурів; -в аплікації застосовувати техніку мозаїки; передавати характерні особливості будови предметів й об’єктів. |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -вміє від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості; -передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості; -зображаючи пласкі предмети симетричної форми застосовувати середню осьову лінію; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -вміти від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості; -передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості; -зображувати пласкі предмети симетричної форми застосовує середню осьову лінію; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: трудове навчання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій, мати загальні поняття про виготовлення фігурок з дроту. називати інструменти і пристосування під час виконання робіт з паперу та дроту |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Мати загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; вміти створювати об’ємні вироби технікою орігамі. Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; вміти виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Тестові завда