Індивідуальний навчальний план з навчальних предметів З клас І семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за І семестр
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план І семестр

Навчальний предмет: українська мова

Довгострокова мета:

  • вироблення мотивації навчання української мови;
  • формування комунікативних умінь;
  • гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання- розуміння, говоріння, читання і письма);
  • опанування найважливішими функціональними складниками мовної системи;
  • соціокультурний розвиток особистості

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

Вересень

Розрізняти голосні і приголосні звуки. Правопис слів з апострофом, правильно вимовляти та сприймати на слух дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу; розвивати вміння поєднувати слова в речення правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и].

Спостереження.

Зразки робіт

Жовтень

Виявляти в тексті слова з прямим і переносним значенням, багатозначні слова, найуживаніші омоніми без уживання термінів;  добирати синоніми й антоніми до загальновживаних слів; використовувати їх в усному і писемному мовленні (навчальних творчих роботах); пояснювати і вживати у власному мовленні опрацьовані за підручниками фразеологізми.

Спостереження

Тестові завдання

Листопад

Змінювати слова за питаннями під керівництвом учителя; виділяти  змінну частину, визначати основу; знаходити,  закінчення у слові, поданому в кількох формах; пояснювати роль закінчення у зв’язках слів у реченні; знаходити, визначати корінь у ряді спільнокореневих слів; визначати префікс, суфікс у ряді слів з тим самим префіксом, суфіксом; розрізняти ,добирати під керівництвом учителя і самостійно  спільнокореневі слова, що належать до різних части мови; аналізувати в навчальній роботі під керівництвом учителя і самостійно слова за будовою

Спостереження

Стандартні тести

Грудень

Ставити запитання до іменників, усвідомлювати їх роль в реченні; визначати іменники – назви істот, неістот; усвідомлювати значення власних та загальних іменників, правильно їх записувати; відповідати повними реченнями на запитання. Визначати рід іменників; змінювати  за числами та родами

Спостереження. 

Зразки робіт


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: математика

Довгострокова мета:

  • формувати вміння знаходити значення виразів;
  • формувати навички обчислень, використовуючи набуті знання;
  •  розвивати мислення;
  • розв’язувати текстові арифметичні задачі.

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

Вересень

Розпізнавати  натуральні числа у межах 100.Наводити  приклади натуральних чисел у межах 100. Називати числівники у межах 100, в тому числі й на заданому відрізку (у прямому або зворотному порядку); компоненти й результати дій додавання, віднімання, множення і ділення; місяці пір року, дні тижня, число днів у місяці. Пояснювати способи перевірки обчислень. Знати напам’ять таблиці множення чисел 2, 3, 4 та ділення на 2, 3, 4

Спостереження

Зразки робіт

Жовтень

Знати напам’ять таблиці множення чисел 5, 6, 7 та ділення на 5.6,7, Дотримуватися правил знаходження значення виразу зі змінною, зокрема, дати поняття про частини цілого, розуміння «половина», «третина», «четвертина»  Описувати поняття: рік, місяць, календар. Розв’язувати складені задачі на дії різного ступеня.

Спостереження

Тестові завдання

Листопад

Розуміти  відношення "більше в", "менше в "; сутність понять половина, третина, чверть, частина числа. Знати напам’ять таблиці множення чисел на 8, 9 і відповідних випадків ділення на  8, 9. Вміти розв’язувати рівняння. Використання переставної властивості множення раціонального розв’язання прикладів. Розв’язування задач з буквеними даними. Складання задач за таблицею.

Зразки робіт. Спостереження

Грудень

Розв'язувати  завдання, що передбачають:

використання взаємозв’язку дій множення і ділення;

  • перевірку множення і ділення;
  • знаходження частини числа;
  • знаходження числа за його частиною;

Розв'язувати  текстові арифметичні задачі, які містять відношення "більше в", "менше в".

 

Спостереження. Контрольні аркуші


 

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: літературне читання

Довгострокова мета:

  • вдосконалювати навички свідомого виразного читання  творів;
  • вчити аналізувати прочитане, переказувати невеликі тексти;
  • вчити відповідати на питання повними відповідями;
  • розвивати образне мислення, творчу уяву .

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. Дата і прогрес

Вересень

 Розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в прозових творах, казках (запитання: що робить? куди? де? звідки? та ін.).  Розвивати вміння самостійно будувати монологічні та діалогічні висловлювання: відповідати на запитання за змістом прочитаного (прози, гумористичних творів, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії); виділяти в текстах складні для розуміння слова; ставити найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів

Спостереження

Жовтень

Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, байки, п’єси, науково- художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття. Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання. Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів. Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. 

Спостереження

Листопад

Формувати старанність в навчанні, взаємодопомогу, повагу до товаришів і до вчителів на матеріалі змісту підручника. Вправлятися в умінні читати вголос цілими словами та групами слів; самостійно бачити помилки.  Удосконалювати техніку читання, дотримуючись відповідного темпу, гучності, логічних наголосів. Розвивати вміння знаходити в тексті епітети, порівняння, метафори. Розвивати усвідомлення, того що з допомогою образних висловлювань створюється художній образ людини.

Спостереження

Грудень

Розвивати оперативне поле читання, зорове сприймання слів. Розвивати вміння здійснювати смислову здогадку, зв’язувати прочитане в єдине ціле. Формувати вміння встановлювати часові та причинно-наслідкові зв’язки на основі прочитаного за запитаннями вчителя типу: що сталося, коли..? Що сталося після того, як …? Чому це сталося? Мовленнєвий розвиток. Включати в активну форму мовлення терміни “причина”, “наслідок”, “результат” для самостійного виявлення дітьми причинно-наслідкових зв’язків у прочитаних текстах. Розвивати вміння розуміти діалоги персонажів літературних творів. Формувати уявлення про твір та автора з допомогою пояснень (учитель говорить, що автор – це людина, яка написала твір; у неї є ім’я та прізвище та ін.). Формувати уявлення про те, що твір написаний на ту чи іншу тему (про красу природи, про справи дітей і дорослих, про любов до Батьківщини та ін.). Формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати епізоди з життя і діяльності письменників.  Формувати вміння розрізняти у тексті мову автора та мову дійових осіб. Формувати вміння за навідними запитаннями вчителя розповідати про письменника (автора твору).

Спостереження

 

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

Довгострокова мета:

  • розширити уявлення  про природу;
  • навчити характеризувати різноманітність живої і неживої природи;
  •  формувати уявлення про повітря, його склад, про властивості води;
  •  формувати поняття гірські породи, їх значення.

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Розрізняти що таке шкільна спільнота, як знайти друзів, знати свої права та обов’язки, як розпізнати неправдиву інформацію. Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

Спостереження

Тесові завдання

Жовтень

Формувати поняття що об’єднує людей в спільні групи, чи здатні люди змінювати суспільство; чому сім’я – найголовніше в нашому житті; традиції моєї сім’ї .Що таке сімейний добробут. Як досягти мети.

Спостереження

 

Листопад

Розвивати аналізуюче спостереження за  явищами природи , якими вони бувають. Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. Де ховається вода. Які властивості має вода Яка роль повітря у природі Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини, їхнє значення в житті людини Чому ґрунт – важливе тіло природи

Спостереження

Стандартні тести

Грудень

Розвивати аналізуюче спостереження за об’єктами тваринного і рослинного світу;  порівнювати тварин ; тварин мешканців-водойми і мешканців суші; птахи, комахи; групувати тварини ( дикі-свійські тварини; осілі-перелітні птахи тощо); класифікувати тварин; формувати уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки (пристосування тварин до середовища існування; до сезонних змін у природі); формувати бажання охороняти тваринний світ; висловлювати позитивні емоції у ставленні до природи.

Спостереження

Контрольні аркуші

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 


 

Навчальний предмет: Образотворче мистецтво

Довгострокова мета:

-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;

- ознайомити з видами пейзажу;

- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;

- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо);

-називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю;

-класифікувати форми пласких та об’ємних предметів;

-на елементарному рівні пояснювати поняття “ритм”, “симетрія” з опорою на наочність;

-під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів;

-співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу;

-під час зображення предметів симетричної форми використовувати осьову лінію;

-у роботі з фарбами наносити фарбу на малюнок без натиску щільним мазком всією ворсою пензля, дрібні деталі розфарбовувати  кінчиком пензля;

-самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення;

-порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення.

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

-самостійно визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин;

-за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія;

-самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію;

-дотримуватися певної послідовності дій під час малювання візерунка, користуватися осьовими лініями;

-розташовувати композицію на аркуші симетрично, заповнюючи середину, кути, краї;

-свідомо застосовувати ритм, симетрію, декоративну виразність кольору;

-охайно зафарбовувати окремі елементи орнаменту, додержуючи контурів;

-в аплікації застосовувати техніку мозаїки;

передавати характерні особливості будови предметів й об’єктів.

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

-вміє від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості;

-передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості;

-зображаючи пласкі предмети симетричної форми застосовувати середню осьову лінію;

-порівнювати зображення з натурою.

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

-вміти від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості;

-передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості;

-зображувати пласкі предмети симетричної форми застосовує середню осьову лінію;

-порівнювати зображення з натурою.

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: трудове навчання

Довгострокова мета:

  • ознайомити з правилами організації робочого місця;
  • ознайомити з правилами безпеки життя;
  • закріпити навички роботи з папером, тканиною;
  •  розвивати творчі здібності, уяву та фантазію;
  • виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій, мати загальні поняття про виготовлення фігурок з дроту. називати інструменти і пристосування під час виконання робіт з паперу та дроту 

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

Мати загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; вміти створювати об’ємні вироби технікою орігамі. Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; вміти виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки.

Спостереження. Зразки робіт.


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Тестові завда


 

docx
Додано
23 червня 2022
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку