Індивідуальна програма розвитку учня

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку учня 1 класу та модифікована програма навчання на 2021- 2022 навчальний рік.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання:  01.09.2021– 30.05.2022

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові _________________________________

дата народження 24.12.2012

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень

Заклад загальної середньої освіти ____________________________________________

рік навчання з 01.09.2022, 1 клас

3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність):

 

Дата

Короткий зміст оцінки освітньої діяльності

Джерело інформації

1

14.06.2021р.

Рекомендована освітня програма: Типова освітня програма для загальноосвітніх навчальних закладів модифікована до пізнавальних можливостей учня.Дитина не мовленнєва. Загальний рівень розвитку пізнавальних процесів дитини не відповідає нормам вікового розвитку дітей молодшого шкільного віку. Пізнавальні процеси протікають уповільнено. Обсяг знань про навколишнє середовище недостатній. Завдання, спрямовані на узагальнення наочного матеріалу, що не має прихованого логічного змісту, - не виконує. За допомогою дорослих фрагментарно, неточно відтворює окремі елементи .Дрібна моторика розвинена недостатньо. Математичні навички не сформовані. Супровід психолога, вчителя-логопеда, вчителя-реабілітолога. Спостереження у дитячого психоневролога.

Висновок ІРЦ

_______________________

№ІРЦ-85268/2021/224672

 

 

 

4. Наявний рівень знань і вмінь учня:

Фахівець

Рівень фізичного розвитку дитини

Педагог

Хлопчик позитивний та рухливий. Фізичний стан дитини відповідно до симптомів захворювання та не відповідає віку. Координація рухів очей і рук , стеження за предметами – порушені. Спостерігається недосконалість загальної та дрібної моторики. Має специфічні стереотипні рухи (похитування вперед - назад).Має манеру підкидати все вгору. В самообслуговуванні потребує сторонньої допомоги. Темп роботи низький. Увага нестійка, несконцентрована. Відсутній рівень знань та узагальнень, відсутня здатність до аналітико-синтетичної діяльності. Сприймання матеріалу низьке. Пам'ять короткочасна, дитина неуважна, не осмислює і не запам’ятовує нову інформацію. Є відхилення в поведінці (проявляє агресію, порушує поведінку, не реагує на зауваження). Намагається привернути до себе увагу. Любить слухати  і розглядати картинки.

НАВЧАННЯ

-на кожному уроці завжди у наявності підручник, робочий зошит, щоденник, шкільне приладдя що готує мама;

- не говорить,  інколи промовляє окремі звуки, слова мама, баба, ні.

-  не тримає ручку , олівець, не малює самостійно, а тільки з допомогою вчителя.

- зацікавленість матеріалом на уроці на  низькому  рівні (працює тільки з допомогою вчителя);

- зацікавленість на уроці проявляє рідко і лише тоді, коли це стосується його життєвого досвіду (Даня годує тваринку, автобус, телевізор, пилосос);

- не виконує практичні роботи;

- частину часу на уроці слухає, хоча інколи говорить « ні»

ПОВЕДІНКА

- не завжди контрольовані дії;

- потребує постійної уваги вчителя;

Розробка ІНП., ІПР. Модифікувати зміст освіти до пізнавальних можливостей дитини. У навчальній діяльності застосовувати позитивні стимули (заохочення, похвалу), допомога у виконанні дій, сприяння залученню дитини до взаємодії, формування та розширення уявлень дитини про себе та навколишній світ.

Учитель-логопед

Відсутність мовлення. Інтелектуальний розвиток не відповідає віковим нормам. В контакт вступає не дуже легко. Увага нестійка, відволікається. Трудності зосередження. Обсяг шкільних знань та навичок відсутній. Інтерес до співпраці з дорослим нестійкий, потребує додаткових роз’яснень. Уявлення та знання про себе самого, навколишній, природний, предметний та соціальний світ не розвинуті . Загальні інтелектуальні процеси ( аналізування, синтезування, порівняння, абстрагування, класифікування, узагальнення) відсутні. Темп працездатності низький. Дрібна моторика пальців рук розвинена слабо. Фонематичний слух порушений.

 

Потреби:

Навчити дитину промовляти звуки і слова. Розвивати активний і пасивний словник, розвивати дрібну моторику руки, вміння тримати ручку; уявлення та знання про себе самого, а також сім’ю, навколишній природний світ. Формувати уміння організовувати робоче місце, вміння працювати з підручником, зосереджено слухати матеріал.

 

 

5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо):

  Так (зазначити потреби) додаткова підтримка реабілітолога, робота з логопедом, практичним психологом, дефектологом

  Ні

6. Психолого-педагогічна допомога, що надається у позаурочний час під час проведення корекційно-розвиткових занять:

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення

К-сть годин                        

на тиждень

Корекція розвитку

практичний психолог

Реабілітаційний центр

2 год

Корекція мовлення

логопед

Реабілітаційний центр

 

2год

ЛФК                                      реабілітолог                                              Реабілітацій

                                                                                                                   центр                 

1год

 

4. Наявний рівень знань і вмінь учня  

Потенційні можливості

 

Потреби

Рекомендації

Дитина не мовленнєва. Загальний рівень розвитку пізнавальних процесів не відповідає нормам вікового розвитку дітей молодшого шкільного віку. Хлопчик на контакт йде. У діалог вступає. Відомостями про себе та свою родину не володіє . Загальний інтелектуальні процеси ( аналізування, синтезування, порівняння, абстрагування, узагальнення) відсутні , не відповідають віку. Логічні зв’язки не встановлює. Завдання, спрямовані на узагальнення наочного матеріалу, що не має прихованого логічного змісту- не виконує. За допомогою дорослого фрагментарно, неточно відтворює окремі елементи. Рівень мотивації до навчання відсутній. Мотивація знижується під час виконання письмових завдань. Сформованість навчальних навичок відсутня. Темп роботи нерівномірний. Допомогу приймає. Практичні дії з письма, рахунку виконує тільки при безпосередній допомозі педагога. Рівень знань, умінь та навичок не відповідає віковій категорії. Дрібна моторика розвинена недостатньо. Математичні навички не сформовані.               

 

Розвивати пізнавальні процеси, розвивати активний і пасивний словник, уявлення та знання про себе самого, а також сім’ю, навколишній природний світ, предметний та соціальний світ. Розвивати вміння аналізувати і класифікувати за певними ознаками. Формувати уміння організовувати робоче місце, зосереджено слухати матеріалЗбільшувати пасивний та активний словниковий запас. Розвивами елементарні математичні уявлення.

 

Зосередити увагу на сильних і слабких сторонах дитини, спиратись на них у процсі навчання. Більше повторювати та закріплювати вивчене. Заохочувати, підтримувати позитивну мотивацію навчання.

 

5. Додаткові освітні та соціальні потреби здобувача освіти (супровід соціальним працівником, робота з вчителем- дефектологом, вчителем-логопедом тощо)

+ Так (зазначити потреби)супровід психологом та соціальним педагогом

Ні

6. Психолого-педагогічна допомога надається під час перебування у реабілітаційному центрі.

 

Найменування заняття

 

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення
заняття

Дата проведення  заняття

Періодичність

Корекційно-розвиткові заняття з психологом

ЧН.С.

Кабінет психологічної служби

Понеділок, П’ятниця

10.30. – 11.30.

 

2 рази на тиждень

Соціальний супровід дитини та родини (спостереження за родиною, обстеження житлових умов тощо)

Ш  М.І.

Кабінет соціальної  служби

Щоденно

Впродовж року

Логопедичний супровід

Ш О.І.

Логопедичний кабінет

Вівторок, середа,  п’ятниця.

9.30, 12.30

3 рази на тиждень

Педагогічний супровід дитини та родини (батьківські збори, індивідуальні бесіди тощо)

Вчитель П Л.А.                      Класний керівник ВГ.В.

Класна кімната

у реабілітаційному центрі

Щоденно 2  уроки по 35 хв.

Впродовж року

7. Характеристика учня

Сфера розвитку

 

Компетенція (знання, здібності, уміння, навички)

Потреби

Очікувані результати/

Уміння, Рекомендації

Емо-ційно-вольова

Дитина на контакт іде. Вольова сфера сформована нижче вікової норми. Виникає складність у включення і у цілеспрямовану діяльність. Незрілість складних форм поведінки. Саморегуляція сформовано недостатньо. Ініціативу у спілкуванні не проявляє. Допомогу сприймає. Дитина невпевнена в собі, своїх силах, потребує заохочення. Настрій нестійкий, мінливий. Низька здатність до контролю емоційних імпульсів.

Вчити встановлювати стосунки з дітьми та дорослими. Формувати адекватну самооцінку. Розвивати вольові якості: ініціативність, рішучість, витримка, самоконтроль, наполегливість, впертість у досягненні мети, вміння долати перешкоди і труднощі тощо. Розвивати та коригувати комунікативні навички.

Використовувати елементи пісочної терапії, казкотерапіії, арт – терапії. Формувати навчальну спрямованість діяльності , розвивати інтерес до занять, здатність розуміти й усвідомлювати вимоги вихователя та вчителя.

Фізична

Хлопчик позитивний та рухливий. Фізичний стан дитини відповідно до симптомів захворювання та не відповідає віку. Координація рухів очей і рук , стеження за предметами – порушені. Спостерігається недосконалість загальної та дрібної моторики. Має специфічні стереотипні рухи (похитування вперед - назад).Має манеру підкидати все вгору. В самообслуговуванні потребує сторонньої допомоги. Темп роботи низький. Увага нестійка, несконцентрована. Відсутній рівень знань та узагальнень, відсутня здатність до аналітико-синтетичної діяльності. Сприймання матеріалу низьке. Пам'ять короткочасна, дитина неуважна, не осмислює і не запам’ятовує нову інформацію. Є відхилення в поведінці (проявляє агресію, порушує поведінку, не реагує на зауваження). Намагається привернути до себе увагу. Любить слухати  і розглядати картинки.

Розвивати загальну та дрібну моторику, навички орієнтації в просторі, рівновагу та точність  руху. Формування свідомого використання рухів у навчальній чи інших видах діяльності, правильної постави та ходи, операційно технічних навичок діяти двома руками (захоплювати, утримувати, наближати, повертати).Постійно стимулювати мовленнєвий розвиток. .Розвивати рухи, пов’язані з особистою гігієною та самообслуговуванням. розвивати пізнавальні інтереси, вміння співпрацювати у колективі.

 

 

 

 

 

 

Активне включення здобувача освіти в освітній процес, збільшення рівня працездатності та більш довшої концентрації на виконання певних завдань. Досягнення фізичного розвитку здобувача освіти до вікових фізичних параметрів., покращення постави і ходи, розвиток дрібної моторики рук, вправи на релаксацію та зняття емоційної напруги.

 

Когнітивна

Недостатня сформованість пізнавальних процесів : виражене зниження мотивації навчальної діяльності, має труднощі сприйняття простору і часу. Нерівномірно розвиваються види мислення: виражене відставання в розвитку словесно – логічного та наочно – образного мислення. В процесі виконання завдань потребує візуальної підтримки. Не вміє аналізувати, узагальнювати , порівнювати. Знижена активність розумових процесів. Недорозвинені пізнавальні процеси. Не вміє встановлювати смислові зв’язки.  Спостерігається недостатній розвиток стійкості, переключення, об’єму уваги. 

Розвивати вміння перетворювати сприймання у цілеспрямований, керований, планомірний, всебічний, послідовний, контрольований процес. Розвивати цілісність зорового сприйняття, слухове сприймання, сприймання простору, величини. Формувати прийоми відтворення, самоконтролю, комплексного і системного аналізу та синтезу. Розвивати вміння запам’ятовувати словесний і абстрактний матеріал. Сприяти розвитку розумових операцій. Формувати вміння використовувати матеріал у різних життєвих ситуаціях.

Сприяти підпорядкуванню певним правилам , обов’язковим для всіх. Заохочувати до діяльності. Створювати позитивний  емоційний клімат та комфортну атмосферу під час спілкування та навчання. Залучати до спільної ігрової діяльності та сумісної праці. Збільшення рівня об’єму та обсягу уваги, розвиток оперативної та довготривалої пам’яті.

Мовленнєва

Проявляє зацікавленість до спілкування з дорослими і дітьми. Не користується вербальними засобами комунікації (відсутній активний словниковий запас)Рівень невербальної комунікації сформований на низькому рівні. .Розуміння звернення до нього мовлення ситуїтивне. Артикуляційна та дрібна моторика не відповідають віку та сформовані на низькому рівні. Слух у нормі.

Постійно працювати над розвитком артикуляційної та дрібної моторики. Розширити запас слів у межах вікового періоду. Збагачувати, уточнювати та активізувати лексику за лексичними темами. Розвивати звязне мовлення. Оволодівати правильною звуко – складовою структурою слова.

Стимулювати мовленнєву активність . Емоційно насичувати мовленнєве спілкування. Використовувати яскраві ілюстрації та іграшки для стимулювання дитини до співпраці. Корекційно-розвиткові заняття з вчителем логопедом.

Соціальна

 

Хлопчик на контакт йде. У діалог вступає важко. Відомостями про себе та свою родину  не володіє. Просторово-часові поняття і співвідношення та сенсорні еталони не сформовані. Уявлення та знання про себе самого, навколишній природний, предметний та соціальний світ не розвинуті. Загальні інтелектуальні процеси (аналізування, синтезування, порівняння, абстрагування, класифікування, узагальнення)відсутні і  не відповідають віку. Логічні зв’язки не встановлює.

Не сформовані навчальні навички. Темп роботи низький. Допомогу приймає. Практичні дії з письма, рахунку виконує тільки при безпосередній допомозі педагога. Потребує контролю, допомоги та стимулювання з боку вчителя.

 

 

Розвивати пізнавальні процеси, просторово-часові поняття і співвідношення, сенсорні еталони. Розширити активний і пасивний словник, уявлення та знання про себе самого, навколишній природний, предметний та соціальний світ. Формувати уміння організовувати робоче місце,  вміння самостійно працювати з підручником, зосереджено слухати  матеріал.

 

 

 

 

 

 

Формувати навички самостійності у всіх видах діяльності здобувача освіти, більш толерантне ставлення здобувача освіти до оточуючих.

 

8. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості здобувача освіти не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)

Поряд-
ковий
номер

Навчальний предмет

 

 

Програма

адаптована

модифікована

1

Українська мова

 

модифікована

2

Математика

 

модифікована

3

Я досліджую світ

 

модифікована

4

Трудове навчання

 

модифікована

      5

Образотворче мистецтво

 

модифікована

 

 

 

 

 

 

 

 

Модифікована программа з української мови

 

Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання)

Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу))

Вступ.

Добукварний період.

  • Ознайомлення з «Букварем», письмовим приладдям, зошитом. Слово. Речення. Види речень. Склади. Голосні та приголосні звуки. Письмо елементів букв. Звукові схеми слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Буквений період.

Вивчення звуків і букв. Написання великих і малих букв. Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв’язного мовлення. Звуковий аналіз слів. Письмо під диктовку. Читання складів, слів, речень.

 

 

  • Учні вільно користуються письмовим приладдям, зошитом. Відрізняють і визначають поняття: Слово. Речення. Види речень. Ділять слова на склади. Визначають і знаходять голосні та приголосні звуки. Письмо елементів букв. Складають звукові схеми слів.

 

 

 

 

 

 

Учні знають букви, читають склади . слова , речення.

 

 

 

 

 

 

Отримає початкові поняття з теми.

Визначає, де діти грають, які є овочі і фрукти, види транспорту (показує у «Букварі»)

Виконує за допомогою вчителя графічні вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує букви А, У, О, И,М,І. та слова на ці букви.

Виконує за допомогою вчителя графічні вправи

та пише букви а, у, и. м. і.

 

 

 

 

І семестр.

Вступ.

Добукварний період.

1.Вступ. Ознайомлення з «Букварем».

2.Письмове приладдя. Постава під час письма. Розташування зошита на парті.

3. Слово, що відповідає на питання  що? хто?

4.Знайомство з розліновкою зошита.

5. Слово, що відповідає на питання  який? що робить?

6.Речення

7.Робота з дитячою книжкою. «Ріпка» с.6-7

8.Робота за «Букварем»:

-дитячі ігри  с.4-5

-природа навколо нас

-овочі і фрукти с.10-11

- тварини с.12-15

- транспорт с.16-17

9.Графічні вправи ( розвиток дрібної  моторики)

Всього 60 уроків

Буквений період.

ІІ семестр.

1.Буква і звук  А  с.20-21

2.Буква і звук У с.22-23

3. Буква і звук О с.24-25

4. Повторення букв і звуків А,У,О

5.Буква И с.26-27

6.Буква М  Склади с.28-29

7.Буква І с.30-31

8. Повторення букв И, М, І

9.Узагальнення за рік

10. Графічні вправи (розвиток вміння тримати ручку, олівець)

- письмо паличок довгих і коротких

- письмо овалу великого і малого

- письмо похилих

 - письмо похилої з заокругленням

 -письмо елементів і букви а

- письмо елементів і букви у

 - письмо елементів і букви и

 - письмо елементів і букви м

- письмо букви і

11. Узагальнення  за рік

 

Всього 73 урока

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Модифікована программа з математики

 

Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко)

Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу)

Навчальні

 досягнення учня

 (модифікована

програма

передбачає зміну

змісту

 очікуваних

результатів

 навчання)

Властивості та відношення предметів

1.Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям.

2.Спільні і відмінні ознаки предметів. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії.

3.Форма. розмір, колір. Об’єднання  предметів за певною ознакою.

4.Лічба.Розташування предметів у просторі.

5.Підготовчі вправи до написання цифр. Графічні вправи

6.Лічба «багато», «мало»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Числа 1-10.

1.Число і цифра 1 Написання цифри.

2.Один, Багато

3.Число і цифра 2 Написання цифри.

4.Пряма. Відрізок

5.Число і цифра 3. Написання цифри.

6.Розпізнавання геометричних фігур

7. Порівняння чисел

8.Число і цифра 4 Написання цифри.

9.Склад числа 2.3,4

10.Число і цифра5.Кількісна і порядкова лічба.

11.Додавання чисел

12.Склад числа 5. Написання цифри.

13.Число і цифра 6. Написання цифри.

14. Число і цифра 7 Написання цифри.

15. Число і цифра 8.

Написання цифри. Порівняння довжин відрізків

16.Число 10. Склад числа 10.Порівняння кількості об’єктів

17.Віднімання чисел

18.Число і цифра 0

19. Сантиметр

20.Узагальнення й систематизація знань.

 

 

Учні вільно зошитом, приладдям.

Знають спільні і відмінні ознаки предметів. Рахують  Відрізняють , де пряма, крива і ламана лінії, форму. розмір, колір фігур, об’єднують  предмети за певною ознакою.

 

 

 

 

Відрізняють числа, рахують, додають і віднімають, знають склад числа, пишуть всі цифри. Порівнюють відрізки, об’єкти, визначають довжину у сантиметрах.

І семестр.

Властивості та відношення предметів

1.Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом, приладдям.

2.Спільні і відмінні ознаки предметів.

3.Форма. розмір, колір. 4.Лічба.Розташування предметів у просторі.

5.Підготовчі вправи до написання цифр. Графічні вправи

6.Лічба , «багато», «мало», «великий», «малий».

7. Лічба у межах 1-3

8.Порівняння предметів

9. Круг, квадрат

10.Трикутники

11. Порівняння геометричних фігур

12.Число і цифра 1

 

 

 

 

ІІ семестр

Числа 1-10.

1.Число і цифра 1

2. Написання цифри.

3.Один, Багато

4.Число і цифра 2

5. Написання цифри.

6.Пряма

7.Число і цифра 3.

8. Написання цифри.

9.Розпізнавання геометричних фігур

10. Порівняння чисел

11.Число і цифра 4

12. Написання цифри.

13.Число і цифра5.

14.Написання цифри.

15.Число і цифра 6.

16. Написання цифри.

17. Число і цифра 7.

18.Написання цифри.

19. Число і цифра 8.

20.Написання цифри.

21.Число 10.

22.Написання числа 10.

23.Порівняння кількості об’єктів

24.Узагальнення й систематизація знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У підручнику

 впізнає цифри

1,2.3. круг та

квадрат. Розріз-

няє поняття

 великий і малий

Виконує

графічні вправи

 за допомогою

вчителя : коло,

 квадрат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняє цифри

1-10. За допомо-

гою вчителя

 пише їх,

розпізнає

геометричні

фігури

                              Модифікована программа з предмета

«Я досліджую світ»

 

Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко)

Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу)

Навчальні

 досягнення учня

 (модифікована

програма

передбачає зміну

змісту

 очікуваних

результатів

 навчання)

Я і моя школа

Я- школяр.  Я – школярка

1.Я і моя школа

2.Ми – однокласники

3.Чому треба дотримуватись розпорядку дня.

4.Моя постава – моє здоров’я.

5. Охайність та особиста гігієна.

Я і навколишній світ

1. Спостереження. Явища природи:

- листопад

- дощ

- сніг

- веселка

 

 

 

 

 

 

Я і мої можливості

1.Хто я? Який я?

2.Як я росту

3.Як я пізнаю навколишній світ

4. Органи чуття.

5.Очі – орган зору.

6. Чи можна все побачити за допомогою очей

7. Вуха – орган слуху

8. Чи можна все почути за допомогою вух

9.Шкіра- орган дотику

10.Ніс- орган нюху

11. Язик- орган смаку

12.Міні –проект «Органи чуття»

13. Узагальнення з теми

 

Вироблення навичок комунікації. дотримання режиму дня, гігієнічних навичок.

 

Проведення дослідів і спостережень за явищами природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток логічного мислення. Демонстрація сприйняття навколишнього за до помогою органів чуття. Розвиток вміння працювати у команді.

І семестр.   Я і моя школа

Я- школяр.  Я – школярка

1.Я і моя школа

2.Ми – однокласники

3.Чому треба дотримуватись розпорядку дня.

4.Моя постава – моє здоров’я.

5. Шкільне приладдя

6.Охайність та особиста гігієна.

Я і навколишній світ

1.Явища природи:

- листопад

- дощ

-сніг

- веселка

2. Одяг.

3. Узагальнення вивченого.

 

 

 

ІІ семестр.

Я і мої можливості

1.Хто я? Який я?

2.Як я росту

3.Як я пізнаю навколишній світ

4. Органи чуття.

5.Очі – орган зору.

6. Вуха – орган слуху

7.Шкіра- орган дотику

10.Ніс- орган нюху

11. Язик- орган смаку

12.Міні –проект «Органи чуття»

13. Узагальнення за ІІ семестр.

 

 

 

 

Вміє показати на

 картках явища

природи і

предмети одягу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує всі

органи чуття.

Вміє визначити,

який орган

за яке сприйняття

 відповідає .

                                    Модифікована программа з

образотворчого мистецтва

 

Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко)

Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріалу)

Навчальні

 досягнення учня

 (модифікована

програма

передбачає зміну

змісту

 очікуваних

результатів

 навчання)

1.Перший раз у перший клас.

Організація робочого місця

2.Мої друзі. Лінії: пряма, ламана. Подарунок другові.

3.Моє довкілля. Контур

4.Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу.

 

 

 

 

 

 

1.Різні барви у природи..Зима.

2.Зимові ритми. Сніжинки

3.Святкові перетворення. Сніговик

4.Зимові свята. Ялинка.         5. Радійте, свято йде!.Листівка.

6. Мій ляльковий світ. Композиції

7. Дитячі захоплення. Дивомашини

8. Моя Україна багата й гостинна. Робота з пластиліном

9. Краса рідної землі.

Розвиток уяви, фантазії, вміння виконувати прості за формою предмети

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток уяви, фантазії, вміння виконувати прості за формою предмети, композиції, диво - машини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр.

1.Перший раз у перший клас.

Організація робочого місця

2.Мої друзі. Лінії: пряма, ламана. Подарунок другові.

3.Моє довкілля. Контур

4.Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу.

5. Контурне малювання.

6. Зафарбовування контурів малюнків.

 

 

ІІ семестр

1.Різні барви у природи. Зима.

2.Зимові ритми. Сніжинки

3.Святкові перетворення. Сніговик

4.Зимові свята. Ялинка.         5. Радійте, свято йде! Листівка до 8 березня

6. Весна. Дерево з листям

7. Весна . Річка.

8. Моя Україна багата й гостинна. Робота з пластиліном

8. Контурне малювання. Зафарбовування контурів малюнків.

9.Узагальнення

 

 

Розвиток вміння

тримати олівець

у руці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння

тримати олівець

у руці

 

Модифікована программа з

трудового навчання

 

Зміст навчального матеріалу (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

Навчальні досягнення учня (відповідно до освітньої програми, розробленою під керівництвом О.Я.Савчен ко)

Зміст навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту, концептуальної складності навчального матеріал

Навчальні

 досягнення учня

 (модифікована

програма

передбачає зміну

змісту

 очікуваних

результатів

 навчання)

1.Організація робочого місця.

2. Папір та його призначення

3.Різання паперу. «Сонечко»

4. Рвання паперу. Аплікація «Дерево»

5. Різання паперу. Гра «Танграм»

6.Природні матеріали рідного  краю. Аплікація з листя

7.Робота з природними матеріалами.

8. Аплікація з паперу: Ялинка, снігурик, зима.

 

 

 

 

1.Аплікація з паперу. Натюрморт.

2. Виготовлення закладки для книжки

3.Аплікація «Грибочки»

4.Аплікація «Смачні фрукти»

5.Аплікація «Весела гусінь»

6.Аплікація «Пейзаж»

7 Аплікація «Весела багатоніжка»

8. Ознайомлення з технікою оригамі..»Собачка»

9.Прикраси з паперу. »Синичка»

10. Прикраси з паперу. «Квіти»

11. Прикраси з паперу2 Вітальна листівка»

 

 

Розвиток вміння працювати з різними матеріалами та різним приладдям.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння працювати з різними матеріалами та різним приладдям. Ознайомлення з новими техніками та інструктивними картками.

І семестр.                                       1.Організація робочого місця.

2. Папір та його призначення

3.Різання паперу. «Сонечко» Рвання паперу. Аплікація «Дерево»

4.Природні матеріали рідного  краю. Аплікація з листя

5.Робота з природними матеріалами.

6.Виготовлення фігури згином. Літак

7.Виготовлення фігур з пластиліну.

8. Аплікація з паперу: Ялинка, снігурик, зима.

 

ІІ семестр

1.Аплікація з паперу. Натюрморт.

2. Виготовлення закладки для книжки

3.Аплікація «Грибочки»

4.Аплікація «Смачні фрукти»

5.Аплікація «Весела гусінь»

6.Аплікація «Пейзаж»

7 Аплікація «Весела багатоніжка»

8.Прикраси з паперу. »Синичка»

9. Прикраси з паперу. «Квіти»

10. Прикраси з паперу2 Вітальна листівка»

11.Узагальнення .

Розвиток дрібної

 моторики

пальців

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток дрібної

 моторики

пальців. Розвиток

 вміння

користуватись

ножицями,

лінійкою,

олівцем, клеєм.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Інші матеріали
Інкл
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку