Різнорівневі завдання, які допомагають актилізувати мислення та творчу уяву дитини, сприяють кращому засвоєнню програмного матеріалу.
Тема. Перенос із буквою «ь»
Відремонтуй годинник: поділи слова для переносу.
Придумай речення з усіма словами на стрілках.
Тема. Вимова звуків [дз], [дж].
Запиши назви предметів у яких є звуки [дз],[ дж].
Зроби звуко-буквенний аналіз одного слово.
Тема. Буква [г],[ґ].
Яка буква загубилася? Спиши.
*аняла *уска * оробців
З *рядок *ороду до стовпців,
На них *алузкою махала:
*орох зелений вартувала.
Знайди слово, в якому останній звук – м'який приголосний.
Тема. Буква «щ»
Випиши з вірша слова з буквою «щ».
Дощик, дощик, дощеня
Біг за мною, мов щеня.
Вже торкавсь мене до ніг,
Та я вскочив за поріг.
Вбіг би дощик і до хати –
Зачинила двері мати.
Вивчи вірш напам’ять.
Буква «щ». Утвори нові слова, змінивши букву.
плющ-…(одяг)
щока-…(риба)
З однією парою слів склади речення.
Тема. Який? Яка? Яке? Які?
Прочитай вірш. Встав пропущені слова.
Синє небо
Синє небо, синє море,
Білий парус вдалині,
Понад морем сині гори
Й білі хмари, наче сніг.
лддлдлщд
оло
Небо (яке?) …
Море (яке?) …
Парус (який?) …
Гори (які?) …
Хмари (які?) …