ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1.Період виконання: ___вересень 2024 р. – травень 2025 р__
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові : ПІБ
дата народження: ____ХХ.ХХ.ХХХХ р
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень: середня загальноосвітня школа № міста ________-
рік навчання: 5
клас навчання: 5 клас
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку : ПІБ +38-_______________.
3. Індивідуальні особливості розвитку учня
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
+ третій рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
Так |
|
доступність |
Так |
|
освітлення |
Так |
|
рівень шуму |
Так |
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
Так |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
Так |
|
використання візуального розкладу |
Ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
Так |
|
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
Так |
|
руховий режим |
Ні |
|
використання заохочень |
Так |
|
використання засобів для концентрації уваги |
Так |
|
інше |
|
|
картки-підказки, картки-інструкції |
Так |
|
інше |
Так |
|
Модифікація: |
|
|
інше |
Так |
Картки-підказки |
4) потреба в додаткових заняттях з:
+ так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
+іншими фахівцями (психолог, логопед, дифектолог)
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
+ ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Українська мова |
адаптована |
|
Українська література |
адаптована |
|
Англійська мова |
адаптована |
|
Зарубіжна література |
адаптована |
|
Інтегрований курс «Досліджуємо історію і суспільство» |
адаптована |
|
Інтегрований курс «Мистецтво» |
адаптована |
|
Математика |
адаптована |
|
Інтегрований курс «Довкілля» |
адаптована |
|
Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» |
адаптована |
|
Етика |
адаптована |
|
Технології |
адаптована |
|
Інформатика |
адаптована |
|
Фізична культура |
адаптована |
|
STEM |
адаптована |
|
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Корекційно- розвиткові заняття |
Практичний психолог |
Ресурсна кімната |
|
Корекційно- розвиткові заняття |
Вчитель -логопед |
Кабінет практичного психолога |
|
Корекційно-розвиткові заняття |
Вчитель-дефектолог |
Ресурсна кімната |
|
7. Забезпечення асистента учня :
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
так
- ні;
_____________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
+підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
так
+ ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):
наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, мультимедійний супровід.
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: ____________________________________________________
+ ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
+адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) _______________________________________
11. Потреба у продовженні строків навчання:
так
+ ні.
12. Додаткові напрями роботи:
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові по батькові
|
Посада |
Підпис |
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
|
|
Мати |
|
|
Класний керівник |
|
|
Асистент вчителя |
|
|
Практичний психолог |
|
|
Вчитель-логопед (корекційний педагог) |
|
|
Медсестра |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
Мати – ПІБ
підпис ___________________________ дата _____________.2024 р.