Презентація "Освітні втрати"

Про матеріал
Цифрові інструменти для визначення та подолання освітніх втрат. Інструменти для створення стрічок часу .Інструменти для створення хмари слів (тегів). Віртуальні цифрові дошки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна рада Освітні втрати та шляхи їх подолання. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 2

Порядок дениий:1. Цифрові інструменти для визначення та подолання освітніх втрат 2. Практичні аспекти подолання освітніх втрат у початковій школі 3. Шляхи подолання освітніх втрат на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін 4. Подолання освітніх втрат на уроках математики 5. Превентивність освітніх втрат з англійської мови шляхом формування іншомовної комунікативної компетентності та активізація пізнавальної діяльності учнів 6. Подолання освітніх втрат на уроках хімії 7. Інше

Номер слайду 3

Цифрові інструменти для визначення та подолання освітніх втрат. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 4

- Відсутність доступу до освіти- Зміна форми здобуття освіти- Переведення закладів освіти з очного на дистанційнеабо змішаний формат- Нестабільні умови організації освітнього процесу(повітряні тривоги, відключення електроенергії, відсутність інтернет-зв’язку) тощо. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 5

Академічне наставництво між здобувачами освіти. Асинхронна взаємодія Вимірювання навчальних втрат  Діагностичні роботи  Зона найближчого розвитку  Моніторинг в освіті  Синхронна взаємодія. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 6

Інтерактивність Ефективність Залученість. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 7

Цифровий інструмент – це програмний додаток або платформа, якапризначена для полегшення викладання та навчання, а також допомога приподоланні освітніх втрат. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!

Номер слайду 8

Проведення відеоуроків. Організація спілкування через месенджери. Організація та керування навчальною груповою роботою. Залучення та проведення опитувань. Організація спільної роботи з документамиІнструменти для візуалізаціїІнструменти для створення інтерактивних вправ. Zoom, Google Meet, Skype, Microsoft Teams, Cisco Webex Meetings, Loom. Vіber, Whats. App, Telegram, Slack, Signal. Microsoft Teams, Granatum, Training. Space. Kahoot!, Socrative, Plickers, Quizizz,Quizalize, Mentimeter, Izzi, платформа «Мій клас»Notion, Google, Workspace for Education, Microsoft Office 365 Visme, Easel ly, Google Charts, Piktochart, Venngage, Canva. Learning. Apps, Etreniki, Міксіке, Jigsawplanet,rebus1.com, платформа «Всеосвіта»

Номер слайду 9

Інструменти для опитуванняІнструменти для створення презентаційІнструменти для створення ментальних карт Інструменти для створення стрічок часуІнструменти для створення хмари слів (тегів)Віртуальні цифрові дошки. Працюємо заради Перемоги. Слава Україні!!! Героям слава!!!Classtime, Mentimeter, Kahoot!, Poll Everywhere,Google Forms, Microsoft Forms, EDpuzzle,Class. Maker, платформа «На урок», платформа «Всеосвіта», Іzzi. Prezi, Moovly, Emaze, Beautiful.ai, Google Slides, Sway, Haiku Deck. XMind, Mindmeister, Coggle, Wise. Mapping,Free. Mind, Spider Scribe, Mindomo. Timeline JS, Tiki-Toki, Time. Toast, Histropedia,Sutori. Word. Art, Tagxedo, Wordle і Wordclouds. Google Jamboard, Wiki. Wall, Tutorsbox,Glogster, Dabbleboard, Twiddla, Scribblar, Padlet,Educreations, Popplet, Miro, Twiddla, Lino

pptx
Додав(-ла)
Кізіль Марина
Додано
18 листопада
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку