«Головним у роботі вчителя є любов до дітей. Без неї не можна сягнути вершин педагогічної майстерності, не можна виховати Людину… У своїй роботі намагаюся бачити в кожній дитині особистість, не ділити учнів на сильних і слабких, залучати до роботи всіх і кожного…». Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість». «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем». Ш. Амонашвілі ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ – ПРЕДМЕТНИКА З ПОГЛЯДУ НА ПРОБЛЕМНУ ТЕМУ
Кузевич Лілія Олександрівна Освіта: вища ВНЗ: Миколаївський державний педагогічний університет Фах: учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури Педагогічний стаж – 24 роки З 2010 року – заступник директора з навчально-виховної роботи Шевченківського ліцею спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Нормативно – правові документи свідчать “ Педагогічні та науково - педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру .” (Закон України “Про освіту”) “ Підготовка педагогічних і науково – педагогічних працівників , ї професійне вдосконалення, важлива умова модернізації освіти” ( Національна доктрина розвитку освіти )
«Самоосвіта- ціленаправлена пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у будь-якій галузі науки, техніки, культури, політичному житті й т.д. В основі самоосвіти лежить цікавість того, хто навчається, в поєднанні з самостійним вивченням матеріалу» Педагогічний словник так визначає поняття «самоосвіта»
Головне – не вичерпати себе, Не спинитися, щоб не відстати від стрімкого часу Опрацювання методичної літератури Творчі майстерні вчителів Курси підвищення кваліфікації Вивчення передового педагогічного досвіду Використання інформаційно – комунікаційних технологій Місячник педагогічної майстерності Семінари, педради
Актуальність теми: 1 2 3 4 5 -сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови і літератури; -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; -стимулює роботу з додатковою літературою.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Вважаю, що навчити вчитися роль учня- активна, роль вчителя - консультативна створюється “ситуація успіху” форми подачі знань: активні – ігрові, проблемні, організація самостійної роботи вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; учні вчаться працювати у команді формується доброзичливе ставлення до опонента у роботі задіяні всі учні класу
Працюю, впроваджуючи на своїх уроках: Роботу в парах Два-чотири-всі разом Змінні трійки Перехресні групи Роботу в малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Навчаючи- вчуся Подвійне кільце Сократа Дерево рішень Журналісти Інтерв’ю з письменником Дебати Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Кросворди Вікторини Імітацію
Досягнення учнів Результативність роботи за 5 років (2016 – 2021 н.р.) 2016 – 2017 н. р. І місце – Цой Єлизавета (7-А кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІІ місце – Цой Єлизавета (7-А кл.) - обласний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІІ місце – Цой Єлизавета (7-А кл.) - районна олімпіада з української мови та літератури; ІІ місце – Харитонюк Альона (8-Б кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІ місце – Цой Єлизавета (7-А кл.) - районний етап конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика. ІІ місце – Цой Єлизавета (8-А кл.) - районна олімпіада з української мови та літератури; ІІ місце - Цой Єлизавета (8-А кл.) - районний етап конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика; ІІ місце – Шкуренкова Антоніна (6-А кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІ місце – Цой Єлизавета (8-А кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІІ місце – Харитонюк Альона (9-Б кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка. 2017 – 2018 н. р.
ІІ місце – Цой Єлизавета (10-А кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІІ місце – Цой Єлизавета (10-А кл.) - районний етап конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика. 2018 – 2019 н. р. . ІІІ місце – Цой Єлизавета (9-А кл.) - районна олімпіада з української мови та літератури. ІІ місце – Цой Єлизавета (9-А кл.) - районний етап конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика; ІІ місце - Цой Єлизавета (9-А кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка; ІІ місце – Харитонюк Альона (10 кл.) - районний етап мовно- літературного конкурсу імені Шевченка 2019 – 2020 н. р.
Рецепт приготування хорошого уроку Додайте до кожного свого уроку: 12 порцій мудрості 11 порцій терпіння 10 порцій хоробрості 9 порцій працездатності 8 порцій оптимізму 7 порцій відданості свої справі 6 порцій вільнодумства 5порцій доброти 4 порції відпочинку й турботи про здоров’я 3 порції гумору 2 порції такту 1 порцію віри в кожного свого учня Приємного Вам апетиту, шановні колеги! Апетиту до вчительської праці та творчості!