Індивідуальне навчання. Психолого-педагогічна характеристика на дитину з ООП

Про матеріал
Індивідуальне навчання. Психолого-педагогічна характеристика на дитину з особливими освітніми потребами (зразок)
Перегляд файлу

                                     Психолого-педагогічна характеристика учениці з ООП (зразок)

     ПІБ,_____ року народження, учениця ___ класу ліцею ______  селищної ради. Навчається за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня на індивідуальній формі навчання.                                                                                                                                                                   Дівчинка проживає в неповній сім’ї. Забезпечена всім необхідним приладдям для навчання. Активну роль у вихованні відіграє бабуся.                                                     

   Учениця  йде на контакт, розуміє словесні інструкції. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на середньому рівні. Потребує постійної допомоги та мотивації з боку вчителя. Дівчинка допитлива. На уроках не завжди уважна, схильна відволікатися.                         

   Іринка читає цілими словами, розуміє зміст прочитаного, переказує неохоче. На запитання вчителя відповідає простими реченнями, або «так» чи «ні». Послідовність подій у творах визначає з допомогою. Вчить напам’ять невеликі за обсягом віршовані твори. Добре списує тексти, пише під диктовку, але іноді припускається помилок ( розділові знаки, написання слів з великої літери, перенос слів з рядка в рядок). Письмові роботи виконує швидко, але не досить охайно і каліграфічно. Має уявлення про вивчені частини мови, виконує розбір слова за будовою. Важко переключається з одного виду роботи на інший.       

    Учениця володіє кількісним рахунком в межах 100, може відповідати на питання «скільки?». Обчислює двоцифрові та трицифрові вирази письмово з опорою на схеми або предметний матеріал ( з допомогою лінійки або рахує на пальцях), виникають труднощі з переходом через десяток. Розв’язує прості задачі з допомогою вчителя. Користується лінійкою, може вимірювати довжину відрізків у сантиметрах.                                                                                                                                          Дівчинка знає назву держави, краю, селища, вулиці, державні символи, правила поведінки. Знає, що відрізняє людину від тварини ( мислення, мова, праця), має уявлення про умови росту і розвитку дитини.                                                               

   Учениця малює нескладні малюнки самостійно, підбирає  відповідноі кольори. Використовує в своїй роботі олівці, фарби. При виготовленні аплікації потребує допомоги дорослого, з готових деталей може створити композицію.  Дівчинка має гарний слух, дуже любить співати.                                                                  

   Операції узагальнення, аналізу, порівняння сформовані не повністю ( може виконати не всі завдання). Мислення переважно наочно-образне. Виконання завдань здебільшого можливо  при постійній організуючій і супроводжуючій допомозі вчителя. Має короткотривалу пам’ять, довготривала пам’ять носить епізодичний характер, увага не достатньо стійка, часто відволікається. Чутливо реагує на зауваження.                                                                                                               Дівчинка добра, ввічлива, комунікабельна. Впевнено відчуває підтримку родини.  Проявляє позитивні емоції в спілкуванні з друзями та дорослими. Легко йде на контакт з незнайомими людьми. Багато вільного часу проводить за гаджетами.

Дата_____________Педагог__________________________________________   _______________

                                                                                            (ПІБ)                                                                     (Підпис)

Дата____________Директор__________________________________________   _______________

                                                                                                    (ПІБ)                                                                      (Підпис)

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку