Індивідуальна навчальна програма для учня 3 класу Ісеместр
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Українська мова (читання)-
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розвиток пізнавальної діяльності. Розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в прозових творах, казках (запитання: що робить? куди? де? звідки? та ін.). Мовленнєвий розвиток. Розвивати вміння самостійно будувати монологічні та діалогічні висловлювання: відповідати на запитання за змістом прочитаного (прози, гумористичних творів, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії); виділяти в текстах складні для розуміння слова; ставити найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів. Розвиток емоційно-вольової сфери. Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, байки, п’єси, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття. Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання. Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів. Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. Розвиток особистості учня. Формувати старанність в навчанні, взаємодопомогу, повагу до товаришів і до вчителів на матеріалі змісту прочитаних творів.
|
1.09 – 27.09.21
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження |
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Математика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сенсомоторний розвиток: удосконалювати всі рухові дії, які потрібні для виконання навчальних завдань.
Пізнавальний розвиток: формувати: вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань та завдань пізнавального характеру; розвивати: самоорганізацію за процесом сприймання під час виконання математичних задач; дії самоконтролю під час слухання нової теми, відповіді товариша, перегляду виконаної роботи; вчити самостійно виконувати обчислення та розв’язувати задачі знайомої структури. Мовленнєвий розвиток: збагачувати словниковий запас математичними термінами; розвивати вміння користуватися ними під час відповідей на запитання вчителя; формувати: вміння розкривати зміст математичних термінів; пояснювати виконання завдання, давати повну відповідь на запитання вчителя; використовувати засвоєний словник математичних термінів у власному мовленні та повсякденному житті.
|
01.09-26.09
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Українська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розвиток слухового сприймання. Розвиток умінь усвідомленого сприйняття мовних елеменів. Удосконалення умінь слухати та аналізувати текст художнього, розмовного або науково-популярного стилів, різних жанрів і типів. Розвиток мовленнєвої уваги та пам’яті. Розвиток знань про текст, його будову. Розвиток умінь визначити логіко-словесні зв’язки у тексті. Удосконалення вмінь визначення в текстах: теми та мети, заголовка, плану. Усвідомлення значення абзаців у тексті. Розвиток слухового сприймання. Закріплення знань про речення. Розрізнення речень за метою висловлювання Вироблення умінь правильного інтонування речень. Розширення знань правильної розстановки розділових знаків наприкінці речень, різних за метою висловлювання. Формування знань про звертання, розділові знаки при них. Формування уявлень про головні члени речення (підмет і присудок). Закріплення знань про словосполучення. Розвиток умінь побудови речення. Вміння пояснювати нові та відомі слова. Розвиток словесно-логічного мислення. Збагачення словникового запасу. Формування пізнавальних умінь. Розширення знань про слова як одиницю мови. Розвиток умінь визначати корінь, префікс, суфікс. Розширення умінь визначати спільнокореневі слова. Розвиток умінь словесного аналізу слова. Формування правописних умінь. Засвоєння орфографічних правил. Формування умінь роботи з орфографічним словником. Збагачення словникового запасу. Використання засвоєних термінів під час виконання практичних вправ та у власній життєдіяльності.
|
02.09-05.10
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Я досліджую світ
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналізувати, порівнювати, об’єкти природи; пояснювати чому світ природи різноманітний; розкривати причинно-наслідкові зв’язки у природі; володіти природознавчими термінами (спостереження, експеримент, вимірювання); вчити зв’язно, усвідомлено повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці, з різних джерел природничих знань (підручник, навчальні посібники); володіти зорово-просторовими діями при роботі з картографічним матеріалом (контурні карти), таблицями, схемами;
Аналізувати, порівнювати наочно зображені об’єкти та явища природи; розкривати причинно-наслідкові зв’язки, пов’язані з властивостями води у природі; розуміти приклади практичного використання людиною знань про властивості води; зв’язно, усвідомлено, повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці, з різними джерелами природничих знань (підручник, навчальний посібник); вчити працювати у парі, групі під час розв’язання природничих завдань, розвиваючи для цього зв’язане мовлення; розвивати самоконтроль під час роботи з контурними картами; активність, наполегливість під час розв’язання природничих завдань. застосовувати різні види сприйняття (зорове, слухове, тактильне) під час вивчення властивостей повітря; розвивати зорово-просторові функції при роботі з діаграмами, схемами; аналізувати, порівнювати, узагальнювати, об’єкти і явища природи, пов’язані з водою; пояснювати досліди, що підтверджують погану теплопровідність повітря, його пружність, розширення за нагрівання; розповідати та розуміти, що повітря над сушею нагрівається і охолоджується швидше, ніж над водною поверхнею; володіти природознавчими термінами (кисень, азот, вуглекислий газ, пружність, нагрівання, охолодження); зв’язно, усвідомлено повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці, з різними джерелами природничих знань |
01-06.09
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Дизайн і технології
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
||||||||||||||||
Виховання вміння спрямовувати увагу на вчителя, працелюбності. Формування просторово-зорових уявлень, вміння орієнтуватися на площині робочої поверхні, стійкості уваги, розуміння та виконання інструкцій. Розвиток зорового сприймання, спостережливості, пізнавальної активності, посидючості, психічних слухової уваги. Розвиток уявлень про деталі конструктора та можливість їх з’єднання, зорового сприймання, спостережливості, вміння аналізувати предмети, пізнавальної активності, уявлень про геометричні форми об'єктів, що використовуються у роботі, посидючості, загальної та дрібної моторики. навичок самоконтролю у процесі власної діяльності, корекція рухів та гнучкості кистей рук. |
02.09
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Мистецтво (образотворче)
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
|||||||||||||||||
Формувати позитивне ставлення до світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду та залучення до худ.-творчої діяльності
розвивати:
вчити:
розвивати:
вчити описувати власні враження в процесі сприймання та оцінки графічних і живописних творів; розвивати плануючу, супроводжуючу та регулюючу функції мовлення в процесі виконання художньо-творчих робіт. розвивати:
самостійність і наполегливість |
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.
13. Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет Я люблю Україну
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
||||||||||||||||
Формувати знання про :
-почуття вірності та любові до Батьківщини, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави; - утвердження в свідомості і почуттях особистості молодшого школяра патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України; - виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки; - усвідомлення досягнень українського народу, його інтелектуальних і духовних надбань; - виховання почуття любові до української мови як мови державної, потреби її вивчати та спілкуватися нею; - формування толерантного ставлення до інших народів, їхніх мов, культур і традицій; - культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до при
|
|
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
Технологія навчання як дослідження
Технологія особистісно – орієнтованого навчання;
Технологія – розвивального навчання;
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети; НП – спостерігається незначний прогрес;
СП – спостерігається суттєвий прогрес; ПН – прогресу немає.