Індивідуальний навчальний план 3 кл. І семестр

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план 3 клас І семестр. Для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма для учня 3 класу Ісеместр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет Українська мова (читання)-

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Розвиток пізнавальної діяльності.

Розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в прозових творах, казках (запитання: що робить? куди? де? звідки? та ін.).

Мовленнєвий розвиток.

Розвивати вміння самостійно будувати монологічні та діалогічні висловлювання:

відповідати на запитання за змістом прочитаного (прози, гумористичних творів, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії);

виділяти в текстах складні для розуміння слова; ставити найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів.

Розвиток емоційно-вольової сфери. Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, байки, п’єси, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття.

Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання.

Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів.

Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження.

Розвиток особистості учня.

Формувати старанність в навчанні, взаємодопомогу, повагу до товаришів і до вчителів на матеріалі змісту прочитаних творів.

 

1.09 – 27.09.21

Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає. І. Кульська «Вересень

Вересень — горіховий місяць. А. Волкова «Перший подих осені». Навчальне аудіювання: М. Хоросницька «Осінь»

Осінь на рябому коні їздить. М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла». Скоромовки. С. Жупанин «Осіння по­жежа»

Павутиння літає — осінь літо проводжає. «Бабине літо» (із журналу «Світ дитинства»)

Жовтень ходить по краю та виганяє птиць із гаю. Навчальне аудіювання: В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». М. Сингаївський «Прощальний танок»

В осінній час сім погод у нас. А. Качан «Дощова осінь». Слухання п’єси В. Косенка «Дощик». Л. Андрієць «Про парасольку».

Листопадовий день, як заячий хвіст. Навчальне аудію­вання: І. Прокопенко «Як Жолудь дубом став». В. Титаренко «Сойчині жолуді» (скорочено)

Осінній іній — на суху погоду. В. Скомаровський «Кле­ни»

28.09-10.10.21

Книжка — найкращий винахід людства

3 історії створення книги. «Як з’явилася друкована книжка» (за В. Дацкевичем). Перегляд відео «Як твориться книга»

 

Книга — мудрий учитель. Т. Хионг «Найцінніший пода­рунок»

 

Книжка любить, коли її читають. Навчальне аудіювання: В. Сухомлинський «Спляча книга». К.Гнатенко «Ображена книга»

 

Книжка любить, коли її читають. К. Гнатенко «Об­ражена книга» (продовження). Перегляд відео

 

Вода камінь точить. «Азбука, що завоювала світ» (із

 журналу «Малятко»)

 

11.10.-26.10

 

Золоті зернята усної народної твор­чості

Народна пісня — душа народу. «Ой хвалилася та берізонька» (українська народна пісня). Перегляд мульт­фільму

 

Загадка — гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок

 

Скоромовки тренують правильну вимову. Лічилка- водилочка у грі помічниця.. Лічилки. Складання лічилки

 

Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказ­ки

 

27.10- 23.11

 

Чарівний світ казки

Казки мале­нькі, а розуму в них багато. «Кирило Кожум’яка». Стис­лий переказ казки. Робота з ілюстраціями до казки

 

Де відвага, там і щастя. Навчальне аудіювання: уривок з української народної казки «Котигорошко». Перегляд мультфільму «Чарівний горох»

 

Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна казка)

 

Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна казка) (продовженняСтворення ілюст­рації до казки. Перегляд мультфільму

 

Літературні (авторські) казки. Краденим добром ба­гатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри»

 

Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (продовження). Складання плану оповідання. Переказування за планом

 

Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка»

 

Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (продовження). Інсце­нізування казки

 

Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено)

 

Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (продовження). Допо­внення казки

 

Позакласне читання.

 

Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперо­ві квіти

 

Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (продовження).

 

Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принце­си» (сцени 1-4)

 

Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принце­си» (сцени 5-7)

 

24.11- 29.12

 

У міста і села прийшла зима весе­ла

Грудень — кінець року, початок зими. В. Зорик «Зимовий ранок». Марійка Підгірянка «Сипле сніг»

 

У кожної сніжинки своє обличчя. «Чи бувають однакові сніжинки?» (із журналу «Розумашки»)

 

Зима все самоцвітами вкриває. «Як утворюються сні­жинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу «Розу­машки»)

 

Не можна легковажити своїм життям.

О. Радушинська «Перший сніг»

 

Не можна легковажити своїм життям.

О. Радушинська «Перший сніг» (продовження). Складан­ня плану. Стислий переказ оповідання за планом

 

Зимою сонце світить, та не гріє. В. Скомаровський «Морозенко». В. Приходько «Жа­дібна синичка»

 

Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною.

А. Бондарчук «Забіяка»

 

Ліс — безцінний дар природи. Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»»

 

Новорічної ночі мрії збуваються. А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни». О. Комова «Новий рік у шафі

 

Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі» (продовження

 

Вір у диво — і життя стане казкою. В. Мельник «Кри­жаний кіт»

 

Людяність дорожча за багатство. І. Жиленко «Снігова баба

 

Поговоримо про емоції та дії «У міста і села прийшла зима весела». (Складаю розповідь за малюнками)

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет       Математика

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Сенсомоторний розвиток:

удосконалювати всі рухові дії, які потрібні для виконання навчальних завдань.

 

 

 

 

Пізнавальний розвиток:

формувати: вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань та завдань пізнавального характеру; розвивати: самоорганізацію за процесом сприймання під час виконання математичних задач; дії самоконтролю під час слухання нової теми, відповіді товариша, перегляду виконаної роботи; вчити самостійно виконувати обчислення та розв’язувати задачі знайомої структури.

Мовленнєвий розвиток:

збагачувати словниковий запас математичними термінами; розвивати вміння користуватися ними під час відповідей на запитання вчителя; формувати: вміння розкривати зміст математичних термінів; пояснювати виконання завдання, давати повну відповідь на запитання вчителя; використовувати засвоєний словник математичних термінів у власному мовленні та повсякденному житті. 

 

01.09-26.09

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника.

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час.

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок.

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр.

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами.

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник.

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота.

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі.

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач.

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

27.09- 25.11

Табличне множення і ділення

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом.

 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа.

 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач.

 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником.

 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал.

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа.

 

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій.

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій.

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій.

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь.

 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач.

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Самостійна робота

 

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка.

 

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника.

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів.

 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа.

 

. Робота з даними. Задачі з буквеними даними.

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною.

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною.

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь.

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними.

 

26.11-29.12

 

Нумерація трицифрових чисел

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними.

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі.

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази.

 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань

 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту.

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі.

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.

 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення

 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

 

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач.

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку.

 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту

 

 

 

Задачі геометричного змісту.

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет  Українська мова

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Розвиток слухового сприймання.

Розвиток  умінь усвідомленого сприйняття мовних елеменів.

Удосконалення умінь слухати та аналізувати текст художнього, розмовного або науково-популярного стилів, різних жанрів і типів.

Розвиток мовленнєвої уваги та пам’яті.

Розвиток  знань про текст, його будову.

Розвиток умінь визначити логіко-словесні зв’язки у тексті.

Удосконалення вмінь визначення в текстах: теми  та мети, заголовка, плану.

Усвідомлення значення абзаців у тексті.

Розвиток слухового сприймання.

Закріплення знань про речення.

Розрізнення речень за метою висловлювання

Вироблення умінь правильного

інтонування речень.

Розширення знань правильної розстановки розділових знаків наприкінці речень, різних за метою висловлювання.

Формування знань  про звертання, розділові знаки при них.

Формування уявлень про головні члени речення (підмет і присудок).

Закріплення знань про словосполучення.

Розвиток умінь   побудови речення.

Вміння пояснювати нові та відомі слова.

Розвиток словесно-логічного мислення.

Збагачення словникового запасу.

Формування пізнавальних умінь.

Розширення знань про слова як одиницю мови.

Розвиток умінь визначати корінь, префікс, суфікс.

Розширення умінь визначати спільнокореневі слова.

Розвиток умінь словесного аналізу слова.

Формування правописних  умінь.

Засвоєння орфографічних правил.

Формування умінь роботи  з орфографічним словником.

Збагачення словникового запасу.

Використання засвоєних термінів під час виконання практичних вправ та у власній життєдіяльності.

 

 

02.09-05.10

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів

Складаю тексти.

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи

Будова тексту. Визначаю частини тексту

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будува­ти текст

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. На­вчаюся розрізняти тексти різних

Розвиток зв’язного мовлення

Порівняння художніх і науково-популярних описів. На­вчаюся визначати частини тексту-опису, будувати текс- ти-описи художні і науково-

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся діли­ти текст на абзаци

Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом

Робота з медіа текстами. Навчаюся розрізняти медіа тексти, досліджувати їх

Розвиток зв’язного мовлення

 07.10- 08.11  РЕЧЕННЯ

Речення. Розпізнаю речен­ня за його основними ознаками

 

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто­нацією

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень

 

Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх

 

Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог

 

Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення

 

Установлюю зв’язок між словами в реченні

 

Систематизація знань учнів за розділом «Речення»

 

09.11 – 26.11 Слово. Значення слова

Багатознач­ні слова. Пояснюю значення багатозначних слів

 

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і пере­носне значення слова

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю бли­зькі за значенням слова

 

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні

 

Протилежні за значенням слова— антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова

 

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антоні­мів

 

Систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова»

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

29.11-29.12  Будова слова

Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові

 

Навчаюся визначати нульове закінчення

 

Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати ос­нову слова.

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визнача­ти корінь, добирати спільнокореневі

 

Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова

 

Наголос. Правильно наголошую слова

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Поз­начення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и]

 

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [в], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфо­графічним словником.

 

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками

 

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [дз '] Правильно вимовляю, наголошую, записую слова

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними зву­ками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет  Я досліджую світ

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Аналізувати, порівнювати, об’єкти природи; пояснювати чому світ природи різноманітний;

 розкривати причинно-наслідкові зв’язки у природі;

володіти природознавчими  термінами  (спостереження, експеримент, вимірювання);   вчити зв’язно, усвідомлено повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці,  з різних джерел природничих знань (підручник, навчальні посібники); 

володіти зорово-просторовими    діями  при роботі з картографічним матеріалом (контурні карти), таблицями, схемами;

 

 Аналізувати, порівнювати наочно зображені об’єкти та явища природи; розкривати причинно-наслідкові зв’язки, пов’язані з властивостями води у природі; розуміти приклади практичного використання людиною знань про властивості води;

зв’язно, усвідомлено, повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці, з різними джерелами природничих знань (підручник, навчальний посібник); 

вчити працювати у парі, групі під час розв’язання природничих завдань,  розвиваючи для цього  зв’язане мовлення;

розвивати самоконтроль під час роботи з контурними картами; активність,  наполегливість під час  розв’язання природничих завдань.

застосовувати різні  види сприйняття (зорове, слухове, тактильне) під час вивчення властивостей повітря; розвивати зорово-просторові   функції при роботі з діаграмами, схемами;

 аналізувати, порівнювати, узагальнювати, об’єкти і явища природи, пов’язані з водою; пояснювати досліди, що підтверджують погану теплопровідність повітря, його пружність, розширення за нагрівання;

розповідати та  розуміти, що повітря над сушею нагрівається і охолоджується швидше, ніж над водною поверхнею;

володіти природознавчими  термінами (кисень, азот, вуглекислий газ, пружність, нагрівання, охолодження);

зв’язно, усвідомлено повідомляти інформацію здобуту під час роботи на уроці,  з різними джерелами природничих знань

01-06.09

У чому неповторність людини?

Що об’єднує людей зі світом живої природи?

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами?

 08.09- 13.09 Потреби людини

Від чого залежить твоє здоров’я?

 

Що тобі необхідно для життя?

 

Чому людина має працювати?

 

15-20.09 Прагнення людини

Для чого потрібне вміння вчитися

 

Які риси характеру допомагають досягати успіху?

 

Як розвивати свої творчі здібності?

 

22.09- 27.09.Правила співжиття

Навіщо потрібно вміти спілкуватися?

 

Як можна вирішувати конфлікти?

 

Застосовуємо знання щодня

 

29.09 -05.10

Природа — частина навколишнього світу.

Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу?

 

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи?

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу?

 

05.10-11.10

Сонце — джерело життя на Землі

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця?

 

Як Сонце впливає на живу природу?

 

13.10- 27.10

Дізнаємося більше про водну оболонку

Землі

Планета «Вода»

Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі?

 

Де на Землі міститься солона та прісна вода?

 

Чому відбувається колообіг води в природі?

 

 28.10-01.11Значення води

Яке значення має вода для природи?

 

Яке значення має вода для   життя людей

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?

 

03.11- 010.11 Охорона води

Як відбувається забруднення води?

 

Як потрібно охороняти воду від забруднення?

 

11.11-17.11

Дізнаємося більше про «одяг» землі —

повітря

 Властивості та склад повітря

Які властивості має повітря?

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?

 

Як вітер впливає на природу Землі?

 

18.11-24.11 Вітер і погода

Які зміни приносить вітер у довкілля?

 

Як люди «товаришують» із вітром?

 

Які прилади допомагають досліджувати погоду?

 

 25.11-01.12 Охорона повітря

Як забруднення повітря впливає на здоров’я?

 

Як охороняти повітря від забруднення?

 

Застосовуємо знання щодня

 

 02.12-08.12 Дізнаємося більше про

тверду оболонку Землі

 Гірські породи та корисні копалини

Із чого складається тверда оболонка Землі?

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?

 

09.12 -15.12 Застосування корисних копалин

Де в побуті застосовують корисні копалини?

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?

 

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?

 

16.12-22.12 Ґрунт — особлива прикмета

планети Земля

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

 

23.12-29.12 Родючий ґрунт — запорука

врожаю

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?

 

Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту

 

Застосовуємо знання щодня

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет  Дизайн і технології

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Виховання вміння спрямовувати увагу на вчителя, працелюбності.

Формування просторово-зорових уявлень, вміння орієнтуватися на площині робочої поверхні, стійкості уваги, розуміння та виконання інструкцій.

Розвиток зорового сприймання, спостережливості, пізнавальної активності, посидючості, психічних слухової уваги.

Розвиток уявлень про деталі конструктора та можливість їх з’єднання, зорового сприймання, спостережливості, вміння аналізувати предмети, пізнавальної активності, уявлень про геометричні форми об'єктів, що використовуються у роботі, посидючості, загальної та дрібної моторики. навичок самоконтролю у процесі власної діяльності, корекція рухів та гнучкості кистей рук.

02.09

Створення макета комп’ютерного столу (робота в парі) (Ч. 2, с. 9).

09.09

Створення макету кімнати-музею стародавнього

 українського побуту (робота в групі)

16.09

Створення картини з фольги в техніці карбування

23.09

Створення гри (робота в парі)

30.09

Створення макета автомобіля

07.10

Виготовлення мішечка

28.10

Створення сувеніра в українському стилі

04.11

Конструювання будиночка з природних матеріалів

 (робота в групах)

11.11

Виготовлення тарілочки в техніці пап’є-маше.

 Оціни себе

18.11

Виготовлення тарілки-сувеніру

25.11

Створення ангелика за шаблоном

02.12Створення орнаменту в техніці декупаж

09.12

Виготовлення іграшки з дроту

16.12

Приготування бутербродів на свято

23.12

Складання серветок для святкового столу

30.12

Догляд за одягом. Оціни себе

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет  Мистецтво (образотворче)

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Формувати позитивне ставлення до світу  на основі емоційно-чуттєвого досвіду та залучення до худ.-творчої діяльності

  •       наслідувати дії вчителя;
  •       вільно орієнтуватися на площині аркуша паперу;
  •       регулювати рухи пальців і кисті руки відповідно завдань зображення;

розвивати:

  •     зорове, тактильне сприймання на основі формування дій обстеження предметів, об’єктів та явищ навколишньої дійсності;
  •     сенсомоторну координацію;
  •     врівноваженість положення руки в роботі з різними художніми  матеріалами та художніми техніками.

 

вчити:

  •   характеризувати зміст графічних та живописних творів, їх основні виразні засоби;
  •   порівнювати споріднені кольори; аналізувати та порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення;
  •   визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині;
  •   контролювати власні практичні дії та оцінювати результати;
  • висловлювати найпростіші судження про діяльність графіка та живописця;

розвивати:

  •       пізнавальний інтерес в процесі сприймання графічних та живописних творів, прекрасного в навколишньому світі з опорою на попередній досвід;
  •       елементи творчої уяви і фантазії;
  •       наочно-образне мислення на основі аналізу, синтезу, виділення та узагальнення істотних ознак, встановлення логічних зв'язків, порівняння, класифікації об'єктів, предметів та їх складових частин за подібністю і відмінністю, вибіркового абстагування та відтворення виразних образів.

вчити описувати власні враження в процесі сприймання та оцінки графічних і живописних творів;

розвивати плануючу,  супроводжуючу та регулюючу  функції мовлення в процесі виконання художньо-творчих робіт.

розвивати:

  •     естетичне ставлення до краси різноманітних явищ і об’єктів в оточуючий дійсності та відображеної у творах графіки та живопису;
  •     ціннісні орієнтири в галузі образотворчого мистецтва;

самостійність і наполегливість

01.09

Барви літа. Літній пейзаж.

 

08.09

Вітер морем гуляє.

 

15.09

Квіткова краса.

 

22.09.

Бджілки-трудівниці.

 

29.09.

Осіння краса.

06.10.

Обжинки. Свято урожаю.

Котився віночок

 

13.10

Свято Покрови.

 

27.10.

Дерево Життя.

 

03.11

Народна іграшка

 

10.11

Пташині турботи.

 

17.11

Образи тварин у мистецтві.

 

24.11

Образи тварин у казці.

 

01.12

Мешканці підводного світу.

 

08.12

Краса зимового лісу. Цикл.

 

15.12

Мешканці зимового лісу.

 

 

22.12

На порозі свято Миколая.

 

29.12

Малюнок  Новорічне місто

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

 

 

 

13. Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет  Я люблю Україну

Цілі навчання

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Формувати  знання про :

 

-почуття вірності  та любові до Батьківщини, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави;

- утвердження в свідомості і почуттях особистості молодшого школяра патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;

- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

- усвідомлення досягнень українського народу, його інтелектуальних і духовних надбань;

- виховання почуття любові до української мови як мови державної, потреби її вивчати та спілкуватися нею;  

- формування толерантного ставлення до інших народів, їхніх мов, культур і традицій;

- культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до при

 

07.09

Україна-наша держава.Молитва за

Україну.Русь-Україна.Видатні історичні постаті.

14.09

Україна-наша держава.

Русь-Україна.Видатні історичні постаті

Галицько-Волинська держава.

21.09

Київ-столиця України,духовний та

 політичний центр України.Майдан Незалежності.

28.09

Українська мова.Роль книги в житті

 людини.Ремське та Пересопницьке Євангеліє.

07.10

Українська мова.Степан Дропан

,Іван Федоров.Бібліотеки України.

13.10

Традиції і святкування в Україні.

Осінні та державні свята.

26.10

Сім чудес України.

Хотинська фортеця.Заповідник ''Кам'янець,,.

02.11

Моя Земля.7 природних чудес

України.Необхідність охорони природи.

09.11

Мала батьківщина. ''Моя вулиця,,.

16.11

Твоя родина.

Родовід. ''Україна-наша держава.

23.11

Національні символи твоєї

 Батьківщини.Рослини-символи українців.

30.11

Національні символи твоєї

 Батьківщини.Улюблені птахи.

07.12

Народна символіка.

Коса дівчини.Хустина.

14.12.

Традиції і святкування в

Україні.Зимові свята.Колядки.Вертеп.

21.12

Щедрий вечір.Колядки і

щедрівки.Традиції святкування Меланки і

Василя.Підсумок з теми.

28.12

Зимові свята Українців

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

Технологія навчання як дослідження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія особистісно – орієнтованого навчання;

 

 

 

Технологія – розвивального навчання;

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;                         НП – спостерігається незначний прогрес;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;                                               ПН – прогресу немає.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мазур Крістіна
Додано
18 листопада 2022
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку