Затверджено
Директор ______________
______________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
з української мови для учня/учениці 6 класу __________________________,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 номер 804
(ІІ семестр)
Зміст програмного матеріалу
|
Опис результатів навчання |
Дата/час консультацій, видів контролю |
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. Відмінювання та правопис іменників
Відмінювання іменників І відміни. Відмінювання іменників ІІ відміни. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях родового відмінка однини іменників чоловічого роду ІІ відміни. Відмінювання іменників ІІІ відміни. Відмінювання іменників ІV відміни. Особливості написання іменників у кличному відмінку (узагальнення; практично). Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини. Написання та відмінювання імен по батькові, прізвищ. Букви е, и, і в суфіксах: -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-; -інн(я), -енн(я), -инн(я), - ен(я). Написання не з іменниками. Правопис складних іменників (повторення і поглиблення). |
Добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування; виокремлює в тексті мікротеми; поєднує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо) у межах одного або кількох текстів; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення; визначає способи виправлення помилок у власному мовленні вирізняє морфологічні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть. |
|
Розвиток мовлення Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі.
|
Висловлює власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними, граматичними нормами; творчо використовує морфологічні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір; урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами. |
|
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. Прикметник
Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Ступені порівняння якісних прикметників (загальне значення, творення). Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп. Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). Особливості творення присвійних прикметників. Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах - ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (- їчн-). Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, - есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, - ськ-, -зьк-, -цьк-. Написання не з прикметниками. Написання н і нн у прикметниках. Написання складних прикметників разом і з дефісом. Написання прізвищ прикметникової форми. |
Унаочнює та візуалізує почуте повідомлення, використовуючи різні засоби (малюнки, схеми, таблиці, комікси тощо) для відтворення змісту, структурування інформації; аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них; розрізняє тексти різних стилів і типів; проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті; переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил; аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу; вирізняє морфологічні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір. |
|
Розвиток мовлення Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису). 1. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. 2. Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи. Редагування тексту переказу. 3. Аналіз письмового переказу. 4. Написання твору-опису природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису. |
Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними, граматичними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення; створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень |
|
Діагностувальна робота (тестові завдання) |
|
|
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ . Числівник
Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні та складені. Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники. Відмінювання числівників на означення цілих чисел. Відмінювання дробових числівників. Відмінювання збірних числівників. Відмінювання порядкових числівників Написання разом порядкових числівників із - сотий, -тисячний, - мільйонний, -мільярдний. М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Узгодження кількісних числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. |
Розпізнає наявні в почутому повідомленні факти й судження; формулює тему та основну думку тексту; створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо); створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними, граматичними нормами; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил; дотримується засад академічної доброчесності під час онлайн-взаємодії; вирізняє морфологічні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть. |
|
Розвиток мовлення Аудіювання повідомлення, яке містить багато числівників, у тому числі розпізнавання в ньому фактів і суджень. |
Створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; дискутує в онлайн-середовищі на знайомі теми; порівнює позиції учасників дискусії; толерантно обстоює власну позицію, звертає увагу на спільні й різні думки учасників дискусії. |
|
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ . Займенник
Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні, відносні, заперечні, означальні й неозначені. Особливості визначення розряду займенників його, її, їх (практично). Відмінювання займенників усіх розрядів. Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Типові помилки у вживанні займенників. Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи. Написання разом і з дефісом неозначених займенників. Правопис заперечних займенників. Наголошування займенників мій, твій, свій, той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично) |
Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення; формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого повідомлення; знаходить у тексті відому і нову інформацію; висловлює власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо; представляє текстову інформацію, використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення; виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (речення, слово, форми слова); вирізняє морфологічні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть.
|
|
Розвиток мовлення 1. Написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів. Редагування твору. 2. Аналіз письмового твору. 3. Написання есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність»). Редагування есе. |
Записує власні міркування або інформацію з інших джерел; створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними, граматичними нормами знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень. |
|
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 6 КЛАСІ
Лексикологія. Фразеологія. Словотвір та орфографія. Морфологія та орфографія. |
Формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого повідомлення; обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення; використовує потрібні вербальні та невербальні засоби для збагачення міжособистісної комунікації позитивними емоціями, створення комфортної атмосфери спілкування, спонукання співрозмовників до певних дій; знаходить у тексті відому і нову інформацію; піддає сумніву інформацію з тексту на підставі розрізнення фактів і суджень про факти. |
|
Діагностувальна робота (тестові завдання) |
|
|