ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ___________________
__________________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
для 7 класу учня/учениці __________________________,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
ІІ семестр
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 № 804
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
|
Зміст навчального матеріалу |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні;записує правильно дієприслівники з вивченими орфограмами, пояснює правопис їх відповідними правилами; знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприслівниковими зворотами і одиничними дієприслівниками. Діяльнісна складова: знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні; відрізняє дієприслівник від дієприкметника; визначає граматичні ознаки дієприслівника; правильно інтонує речення з дієприслівниковими зворотами;складає речення з дієприслівниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями; виправляє помилки у вживанні й правописі дієприслівників;переказує і складає тексти з дієприслівниками й дієприслівниковими зворотами.складає монологи й діалоги, використовуючи виражальні можливості дієприслівників і дієприслівникових зворотів;виявляє здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ціннісна складова: критично ставиться до надмірного вживання в текстах дієприслівникових зворотів; робить висновки щодо синоніміки простих речень з дієприслівниковими зворотами та складних речень;усвідомлює корисність використовувати інтернет-ресурсів для здобування нових знань, пошукової діяльності; з повагою ставиться до людських захоплень, творчості як розвитку здібностей і талантів. |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх. Не з дієприслівниками.
|
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;розуміє роль прислівника в мовленні; називає способи творення прислівників; записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами. Діяльнісна складова: знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови; утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;помічає й виправляє помилки в правописі прислівників; складає речення й мікротексти з прислівниками. Ціннісна складова: цінує такі риси, як патріотизм, вірність «малій батьківщині»;усвідомлює потребу читання художніх творів для естетичної насолоди та рефлексії над прочитаним; оцінює рівень власних навчальних досягнень з мови, прагне поглиблення мовних знань. |
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників (практично). Ступені порівняння прислівників. Творення й правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках. Не і ні з прислівниками. И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.
|
|
|
Контрольна робота (тестові завдання) |
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль прийменника в мовленні; записує правильно прийменники, пояснює їх написання правилами. Діяльнісна складова: знаходить прийменники в реченні; відрізняє їх від сполучників і часток; правильно поєднує з іменниками; аналізує тексти щодо правильності використання прийменників з відмінковими формами іменників; застосовує правила правопису прийменників; знаходить і виправляє помилки в правописі їх; складає речення з прийменниково-іменниковими конструкціями; редагує тексти, виправляючи помилки у використанні прийменникових засобів милозвучності мовлення (з-із-зі, під-піді-підо та ін.). Ціннісна складова: критично ставиться до власного мовлення, виявляє готовність до його вдосконалення; усвідомлює необхідність збереження й поетапного відновлення природного середовища, розв’язання питань захисту довкілля (НЛ-1). |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. |
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: розуміє і пояснює роль сполучника в мовленні; записує правильно сполучники, пояснює їх написання правилами. Діяльнісна складова: знаходить сполучники в реченні; відрізняє їх від прийменників і часток; визначає види сполучників за будовою, способом використання у простому й складному реченнях;правильно пише сполучники; помічає й виправляє помилки в написанні їх; використовує сполучники у власних висловленнях, складаючи прості та складні речення; редагує речення, доцільно замінюючи сполучники синонімічними. Ціннісна складова: поважає соціальну активність, патріотизм, відповідальність, громадянську гідність героїв сучасної України (НЛ-2); обґрунтовує духовну спадкоємність героїв української історії та сучасних звитяжців.
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. |
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль частки в мовленні;записує правильно частки, пояснює їх написання правилами. Діяльнісна складова: знаходить частки в реченні, відрізняє від інших службових частин мови; аналізує тексти щодо використання в них часток як виражального засобу; самостійно знаходить і виправляє помилки в правописі часток; редагує тексти щодо правильності використання часток; створює висловлення, правильно використовуючи частки. Ціннісна складова: цінує самокритичність, бажання безупинно розвиватися; схвалює бажання особистості духовно зростати, емоційно, соціально та фізично вдосконалюватися (НЛ-2). |
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення). Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
|
|
Учень (учениця): Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль вигука в мовленні; записує правильно вигуки, пояснює їх написання та вживання при них розділових знаків правилами. Діяльнісна складова: знаходить вигуки в реченні; визначає належність вигуку до відповідної групи за значенням; відрізняє їх від часток; аналізує тексти щодо ролі в них вигуків; правильно інтонує речення з вигуками;доречно використовує вигуки у власному мовленні. Емоційно-ціннісне ставлення: визнає корисність для ефективного спілкування емпатії як розуміння емоційного стану іншої людини через співчуття, співпереживання, проникнення в її внутрішній світ; схвалює вираження емоцій, почуттів, станів через майстерне використання мовних засобів. |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
|
|
|
Контрольна робота (тестові завдання) |
|