Індивідуальний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з української мови для 7 класу (сімейна/домашня форма навчання)
Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор ___________________

__________________

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

для 7 класу учня/учениці __________________________,

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

ІІ семестр

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 № 804

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Зміст

 навчального матеріалу

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні;записує правильно дієприслівники з вивченими орфограмами, пояснює правопис  їх  відповідними правилами; знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприслівниковими зворотами і одиничними дієприслівниками.

Діяльнісна складова: знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні; відрізняє дієприслівник від дієприкметника;

визначає граматичні ознаки дієприслівника; правильно інтонує речення з дієприслівниковими зворотами;складає речення з дієприслівниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями; виправляє помилки у вживанні й правописі дієприслівників;переказує і складає тексти з дієприслівниками й дієприслівниковими зворотами.складає монологи й діалоги, використовуючи виражальні можливості дієприслівників і дієприслівникових зворотів;виявляє здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва.

Ціннісна складова: критично ставиться до надмірного вживання в текстах дієприслівникових зворотів; робить висновки щодо синоніміки простих речень з дієприслівниковими зворотами та складних речень;усвідомлює корисність використовувати інтернет-ресурсів для здобування нових знань,  пошукової діяльності;

з повагою ставиться до людських захоплень, творчості як розвитку здібностей і талантів.

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.

Вид і час дієприслівників. Дієприслівники  недоконаного й доконаного виду, творення їх.

Не з дієприслівниками.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;розуміє роль прислівника в мовленні;

називає способи творення прислівників;

записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами.

Діяльнісна складова: знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови;

утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;помічає й виправляє помилки в правописі прислівників;

складає речення й мікротексти з прислівниками.

Ціннісна складова: цінує такі риси, як патріотизм, вірність «малій батьківщині»;усвідомлює потребу читання художніх творів для естетичної насолоди та рефлексії над прочитаним;

оцінює рівень власних навчальних досягнень з мови, прагне поглиблення мовних знань.

Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Розряди прислівників (практично).

Ступені порівняння прислівників.

Творення й правопис прислівників. Букви

-н- та -нн- у прислівниках.

Не і ні з прислівниками.

И та і в кінці прислівників.

Правопис прислівників на

-о, -е, утворених від прикметників

і дієприкметників.

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.

 

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль  прийменника в мовленні;

записує правильно прийменники, пояснює їх написання правилами.

Діяльнісна складова: знаходить прийменники в реченні;

відрізняє їх від сполучників і часток; правильно поєднує з іменниками;

аналізує тексти щодо правильності використання  прийменників з відмінковими формами іменників; застосовує правила правопису прийменників; знаходить і виправляє помилки в правописі їх;

складає речення з прийменниково-іменниковими конструкціями;

редагує тексти, виправляючи помилки у використанні прийменникових засобів милозвучності мовлення (з-із-зі, під-піді-підо та ін.).

Ціннісна складова: критично ставиться до власного мовлення, виявляє готовність до його вдосконалення; усвідомлює необхідність  збереження й поетапного відновлення природного середовища, розв’язання питань захисту довкілля (НЛ-1).

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні.

Зв’язок прийменника  з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

Синонімічні й антонімічні  прийменники.

Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: розуміє і пояснює роль  сполучника в мовленні;

записує правильно сполучники, пояснює їх написання правилами.

Діяльнісна складова: знаходить сполучники в реченні; відрізняє їх від прийменників і часток; визначає види сполучників за будовою, способом використання у простому й складному реченнях;правильно пише сполучники; помічає й виправляє помилки в написанні їх; використовує сполучники у власних висловленнях, складаючи прості та складні речення; редагує речення, доцільно замінюючи сполучники синонімічними.

Ціннісна складова: поважає соціальну активність, патріотизм, відповідальність, громадянську гідність героїв сучасної України (НЛ-2); обґрунтовує духовну спадкоємність  героїв української історії та сучасних звитяжців.

 

Сполучник як службова частина мови.

Види сполучників за будовою, походженням. Використання  сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.

Синонімічні й антонімічні  сполучники.

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль  частки в мовленні;записує правильно частки, пояснює їх написання правилами.

Діяльнісна складова: знаходить частки в реченні, відрізняє від інших службових частин мови; аналізує тексти щодо використання в них часток як виражального засобу; самостійно знаходить і виправляє помилки в правописі часток; редагує тексти  щодо правильності використання  часток; створює висловлення, правильно використовуючи частки.

Ціннісна складова: цінує самокритичність, бажання безупинно розвиватися; схвалює бажання особистості духовно зростати,  емоційно, соціально та фізично вдосконалюватися (НЛ-2).

Частка як службова частина мови.

Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню  додаткових відтінків (практично).

Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення).

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: розуміє та пояснює роль  вигука в мовленні;

записує правильно вигуки, пояснює їх написання та вживання при них розділових знаків  правилами.

Діяльнісна складова: знаходить вигуки в реченні;

визначає належність вигуку до відповідної групи за значенням;

відрізняє їх від часток; аналізує тексти щодо ролі в них вигуків; правильно інтонує речення з вигуками;доречно використовує  вигуки у власному мовленні.

Емоційно-ціннісне ставлення: визнає корисність для ефективного спілкування  емпатії як розуміння емоційного стану іншої людини через співчуття, співпереживання, проникнення в її  внутрішній світ; схвалює вираження емоцій, почуттів, станів через майстерне використання мовних засобів.

Вигук як особлива частина мови.

Групи вигуків за значенням.

Дефіс у вигуках.

Кома і знак оклику при вигуках.

 

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 грудня 2023
Переглядів
1594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку