Індивідуальний план навчання з української мови (ІІ семестр) для учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання.
Затверджую
Директор________
______________________
Індивідуальний навчальний план
для учня 8 класу ______________________,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Українська мова (учитель _______________________)
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804
Очікувані результати |
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Учень (учениця): Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених однорідними членами; ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить в тексті речення, ускладнене однорідними членами (непоширеними й поширеними; розрізняє однорідні й неоднорідні означення; визначає смислові відношення між однорідними членами речення; правильно інтонує речення з однорідними членами; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила; конструює речення, до складу яких входять однорідні члени з різними типами зв’язку між ними, зокрема з парними сполучниками, узагальнюваль-ними словами при однорідних членах. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень з однорідними членами в різних стилях мовлення. |
Тема 1 Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення. Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
|
|
Учень (учениця): Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених звертаннями, вставними словами (словосполу- ченнями); ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить звертання, вставні слова (словосполучення, речення) в реченні; визначає в тексті риторичні звертання й пояснює стилістичну роль їх; знаходить і виправляє помилки на вивчені пунктуаційні правила; конструює та інтонує правильно речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями); використовує виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) в усному й писемному мовленні. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) у тексті. |
Тема 2 Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
|
|
Учень (учениця): Знаннєва складова наводить приклади речень, ускладнених відокремленими (також уточнювальними) членами речення; ставить розділові знаки в таких реченнях, пояснює їх правилами. Діяльнісна складова знаходить відокремлені й уточнювальні члени в реченні; знаходить і виправляє допущені пунктуаційні й граматичні помилки; правильно інтонує речення з відокремленими й уточнювальними членами речення; будує висловлення в публіцистичному й науковому стилях, використовуючи виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами речення в усному й писемному мовленні. Ціннісна складова оцінює виражальні можливості речень з відокремленими й уточнювальними членами в текстах різних стилів.
|
Тема 3 Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
|
Учень (учениця): Знаннєва складова систематизує вивчені відомості про будову та види словосполучень, двоскладні й односкладні речення, повні й неповні речення, прості ускладнені речення. ставить у простих ускладнених реченнях розділові знаки, пояснює їх уживання правилами. Діяльнісна складова доцільно застосовує виражальні можливості синтаксичних засобів для досягнення комунікативної мети. |
Тема 4 Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|
|