Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.

Про матеріал

В конспекті представлено використання сервісів Google в роботі вчителя. Впровадження дієвих форм роботи з учнями та практичне застосування різних сервісів для удосконалення практичних навичок учнів.

Перегляд файлу

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.

 

Мета: дати поняття про неповні речення, пояснити вживання тире в неповних реченнях, формувати вміння розрізняти речення повні й неповні, встановлювати опущений у неповному реченні член речення, обгрунтовувати вживання простих неповних речень у складі складних речень та в діалогах, пояснювати вживання і невживання тире в неповних реченнях, правильно інтонувати неповні речення;  виховувати  повагу до образного слова;  розвивати увагу, уяву, логічне мислення, память, спостережливість.

Тип уроку:  урок формування практичних умінь і навичок.

Обладнання: дошка, мультимедійний екран, планшети .

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Вчитель.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він зимовий та цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося обличчям до гостей,

Усміхнімось і промовим : “ Добрий день!”

 

ІІ. Актуалізація опорних знань. Корекція опорних знань. Інтерактивна вправа «Види односкладних простих речень» http://LearningApps.org/display?v=piem7hvgc17

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. 

Вчитель.

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати.

 

  1. Проблемне завдання. Робота на картках.

У правій і лівій колонках — прості речення, які входять до складного. Спочатку прочитайте їх так, як їх тут подано. Чи всі речення вам зрозумілі? Об’єднайте части ни з першої та з другої колонок таким чином, щоб утворились прислів’я. Чи тепер вам усе зрозуміло? Чому саме?

 

  1. Пташка красна своїм пір’ям,

...а соловей кінчає.

  1. Ластівка день починає,

... а людина своїм знанням.

  1. Гарна мати сім’ю на ноги поставить,

... а в друге вилізе.

  1. В одне вухо влізе,

... а погана мати родину споганить.

 

ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.

  1. Формування навичок і вмінь. Пояснення нового матеріалу.

Googl  Презентація. https://docs.google.com/presentation/d/1qBzG-XQPlGHQiQKeeTjeRXlQG5B8TnnxtvjGdjthgoU/edit#slide=id.p

 

  1. Практичне застосування знань, умінь, навичок.
  1. Інтерактивна вправа «Повні й неповні речення» http://LearningApps.org/display?v=p28ogsjkc17

 

  1. Робота накартках. Записати речення, розставити розділові знаки, пояснити їх вживання.
  1. Найменше добро в житті ― це багатство, найбільше… мудрість.
  2. Зліва шуміл ялина… справа  плакуча верба.
  3. Удалині на горизонті ні одного вітрила.
  4. Війна випробовує сміливця, гнів… мудреця, друга …злидні.
  5. На темному небі ні зірки.

 

 

  1. Скласти пазл. Написати твір-мініатюру в художньому стилі , використовуючи повні й неповні речення. Під час читання пояснити розділові знаки. http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0251bc30454f

 

  1. Виконати тестові завдання. Googl Форма «Повні й неповні речення» https://docs.google.com/a/33school.org.ua/forms/d/e/1FAIpQLSexId4W5EX1SAZKMGuryaxDgkW40Ao7wKfEMd69NJSSQL6k_Q/viewform

 

V. Підсумок уроку. Завдання учням.

 

Заповнити таблицю

 

Знаю

Умію

Треба попрацювати

 

 

 

 

VІ. Оцінювання учнів.

VІІ. Повідомлення домашнього завдання.    

  1. Опрацювати матеріал підручника параграф 20 стор. 89 – 90, 91
  2. Виконати вправу 208 (І-ІІ)
  3. Виконати завдання в Classroom.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Shevchuk Tasha
    Дякую.Просто і гарно
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Shevchuk Tasha
    Дякую.Просто і гарно
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 січня 2018
Переглядів
5441
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку