В конспекті представлено використання сервісів Google в роботі вчителя. Впровадження дієвих форм роботи з учнями та практичне застосування різних сервісів для удосконалення практичних навичок учнів.
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Мета: дати поняття про неповні речення, пояснити вживання тире в неповних реченнях, формувати вміння розрізняти речення повні й неповні, встановлювати опущений у неповному реченні член речення, обгрунтовувати вживання простих неповних речень у складі складних речень та в діалогах, пояснювати вживання і невживання тире в неповних реченнях, правильно інтонувати неповні речення; виховувати повагу до образного слова; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять, спостережливість.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Обладнання: дошка, мультимедійний екран, планшети .
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
Вчитель.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він зимовий та цікавий,
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей,
Усміхнімось і промовим : “ Добрий день!”
ІІ. Актуалізація опорних знань. Корекція опорних знань. Інтерактивна вправа «Види односкладних простих речень» http://LearningApps.org/display?v=piem7hvgc17
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Вчитель.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно і плідно працювати.
У правій і лівій колонках — прості речення, які входять до складного. Спочатку прочитайте їх так, як їх тут подано. Чи всі речення вам зрозумілі? Об’єднайте части ни з першої та з другої колонок таким чином, щоб утворились прислів’я. Чи тепер вам усе зрозуміло? Чому саме?
|
...а соловей кінчає. |
|
... а людина своїм знанням. |
|
... а в друге вилізе. |
|
... а погана мати родину споганить. |
ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.
Googl Презентація. https://docs.google.com/presentation/d/1qBzG-XQPlGHQiQKeeTjeRXlQG5B8TnnxtvjGdjthgoU/edit#slide=id.p
V. Підсумок уроку. Завдання учням.
Заповнити таблицю
Знаю |
Умію |
Треба попрацювати |
|
|
|
VІ. Оцінювання учнів.
VІІ. Повідомлення домашнього завдання.