Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Опрацювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Іноземна мова Мовно-літературна освітня галузь |
|||
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Я, моя родина і друзі - члени родини - числа від 1 до 10 - вік молодших членів сім’ї - мої друзі
|
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Дозвілля - дні тижня - кольори - іграшки - дії
|
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Природа - домашні улюбленці - дикі тварини - дії
|
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Свята (в Україні та у країні виучуваної мови) - назви свят |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Харчування - просте меню - назви страв, продуктів |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |
- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми - стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми - позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми |
Школа - шкільне приладдя - шкільні меблі |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур. Співання пісень. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. |
Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання. |