Індивідуальний навчальний план. Інклюзія. 1 клас.

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план. Інклюзія. План містить в собі : цілі навчання, зміст, педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети, опрацювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя.
Перегляд файлу

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Опрацювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Іноземна мова

Мовно-літературна освітня галузь

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Я, моя родина і друзі

- члени родини

- числа від 1 до 10

- вік молодших членів сім’ї

- мої друзі

 

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Дозвілля

- дні тижня

- кольори

- іграшки

- дії

 

 

 

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Природа

- домашні улюбленці

- дикі тварини

- дії

 

 

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Свята (в Україні та у країні виучуваної мови)

- назви свят

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Харчування

- просте меню

- назви страв, продуктів

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

- сприяти формуванню уміння здійснювати усне спілкування (у монологічній і діалогічних формах) в межах даної теми

- стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури теми

- позитивно впливати на розширення словникового запасу з даної теми

Школа

- шкільне приладдя

- шкільні меблі

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур.

Співання пісень.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Перевірка письмових робіт у зошиті, усне опитування, педагогічне спостереження, контрольні аркуші, формувальне та підсумкове оцінювання.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Качура Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Інкл
Додано
19 вересня 2022
Переглядів
4194
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку