Індивідуальний навчальний план Українська мова 4 клас (програма адаптована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план Українська мова 1 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

              Українська мова

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на І семестр:

 

Зміст уроку

Очікувані результати

Моніторинг

1

Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений аналіз слів. Правильне наголошення

загальновживаних слів(впр. 1-5, с. 3-4).

правильно наголошує загальновживані слова за допомогою асистента вчителя, предметних малюнків .

 

 

2

Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків укінці слова та складу перед глухим(Ч. 1, впр. 6—10, с. 5-6)..

дотримується правил вимовляння і написання слів з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим з кількаразовим повторенням за вчителем з допомогою карток із звуковими фішками

 

 

3

Вимова та правопис сумнівних приголосних,що піддаються асиміляції (просьба,боротьба,нігті,кігті)(Ч. 1, впр. 11-14, с. 6-8).

правильно записує слова із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції за допомогою асистента вчителя і схем-підказок(просьба, боротьба, нігті, кігті

 

4

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками(Ч. 1, впр. 15-18, с. 8-9).

Старається дотримуватись правил вимовляння і написання слів з подовженими приголосними звуками за допомогою схем-підказок

 

5

Розташування 10–12 слів за алфавітом з орієнтацією на  першу, другу і третю літери в слові(Ч. 1, впр. 19-22, с. 9-10).).

За допомогою алфавіту і допомоги асистента вчителя розташовує 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові

 

6

Значення слова.  Однозначні та багатозначні слова(вправи23–27 с.10-11).

за допомогою карток-підказок використовує у власному мовленні багатозначні слова, для досягнення мети спілкування

за допомогою асистента вчителя розкриває значення найуживаніших багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення,використовуючи предметні малюнки

 

7

Урок розвитку мовлення. Усний твір на основі власних вражень. Вимова і правопис слова оптимізм.(вправи28–30 с.11-12).

за допомогою вчителя дотримується  мовленнєвого  етикету,  норм

літературної вимови

за допомогою люстрацій ініціює спілкування на тему, яка зацікавила

 

 

8

Пряме та  переносне значення слів. Робота із словником. Вимова і правопис слова океан.(вправи 31–34 с.12-13)

використовує у власному мовленні слова в прямому і переносному значеннях, для досягнення мети спілкування за допомогою малюнків і допомоги асистента вчителя за допомогою ілюстрацій утворює словосполучення з прямим і переносним значеннями

 

9

Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів. Робота  із фразеологічним словником(вправи 35–40 с.13-15).

використовує у власному мовленні фразеологізми для досягнення мети спілкування за допомогою карток -підказок

знаходить потрібне слово в навчальному словнику

(фразеологічному), користуючись алфавітом  добирає до фразеологізмів близькі за значенням слова з допомогою асистента вчителя

 

10

Синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів

(вправи 41–45 с.15-17).

використовує у власному мовленні синоніми,  антоніми, для досягнення мети спілкування із нагадуванням,що це протилежні за значенням слова чи подібні

   за допомогою предметних малюнків добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми, антоніми, користуючись допомогою асистента вчителя і відповідними навчальними словниками

 

11

Діагностувальна  робота.  Діалог.

ініціює спілкування на тему, яка зацікавила за допомогою ілюстрацій

дотримується мовленнєвого етикету, норм

літературної вимови за допомогою нагадувань про вживання ввічливих слів

 

12

Аналіз діагностувальної роботи. Дослідження походження  слів.  Вимова і правопис слова гардероб

(вправи 46–50).

за допомогою асистента вчителя знаходить потрібне слово в навчальному словнику

(тлумачному,), користуючись алфавітом

 

13

Розпізнавання застарілих та нових слів (вправи51–55 с.18-20).

розпізнає застарілі й нові слова в текстах за допомогою навідних питань досліджує походження слів за допомогою предметних малюнків

 

14

Підсумок  за темою «Значення слова» (вправи56–59 с.21-22).

за допомогою ілюстрацій і предметних малюнків,а також ,використовуючи алфавіт,записує слова в алфавітному порядку,вставляє пропущені букви у словах;

 

15

Будова слова. Повторення  та узагальнення знань про будову слова

(вправи 60–64 с.22-23).

за допомогою схем і пазлів позначає будову слів;

 

16

Урок розвитку мовлення. Написання переказу за планом. Вимова і правопис слова восени (вправи 65–68 с.23-24).

за допомогою малюнкового плану і допомоги асистента вчителя, пише переказ тексту

розповідного змісту за планом

 

17

Правильна вимова та  написання ненаголошених голосних [е],[и] в корені слова (вправи 69 –72

 с.24-25).

 ознайомлений з  правилами вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и], за допомогою кластера і асистента вчителя

 

18

Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання  префікса

та прийменника (вправи73– 77 с.25-27).

розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками за умови,що прийменники чітко і виокремлено вимовляються ,а під час диктування слова промовляють окремо

 

19

Правопис апострофа після префікса перед коренем (вправи78–82 с.27-28).

правильно пише слова з апострофом після префіксів за допомогою артикуляційних вправ і кількаразових повторів,перевірки написаного асистентом вчителя

 

20

Розрізнення і правильне написання префіксів пре- ,при- (вправи83–87 с.29-30)

за допомогою чіткого промовляння слів вчителем і асистентом вчителя,розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-

 

21

Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості (вправи88–91 с.31-32). Узагальнення вивченого з теми «Будова слова» (вправи 94–95 с.33).

за допомогою схем-підказок,утворює нові слова за допомогою префіксів, з найуживанішими суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості тощо.

 

22

Урок розвитку мовлення. Створення коміксу за власним задумом або казки за малюнковим планом (вправи 92–93).

За допомого нагадувань дотримується  мовленнєвого етикету, за малюнками і допомогою асистента вчителя створює комікс чи казку;

 

23

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями «Слово.Значення слова.Будова слова».

 

 

24

Аналіз  діагностувальної роботи.

Іменник. Повторення знань про іменник (вправи 96–99 с.34-35).

розпізнає у тексті іменники за допомогою навідних питань,що іменники відповідають на питання «Хто?Що?»

 

25

Конкретні та абстрактні іменники (вправи 100–104 с.35-37).

розпізнає іменники з конкретним і абстрактним значенням за допомогою предметних малюнків і ілюстрацій

 

 

26

Визначення роду та числа іменників (вправи 105– 109 с.37-38).

визначає рід і число іменників за допомогою слів-помічників «він,вона,воно», «один-багато»

 

27

Ознайомлення із відмінками іменника (назви відмінків,відмінкові

питання) (вправи 110–114 с.38-40).

за допомогою асистента вчителя і карток-підказок, відтворює назви відмінків і відмінкові питання

 

 

28

Урок розвитку мовлення. Створення книжечки «Золоті правила нашого класу».

Проєкт  (вправи 115–119).

за допомогою асистента вчителя, ілюстрацій і плану із запитаннями,складає самостійне письмове висловлення (розповідь,

опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми

 

 

29

Змінювання іменників за числами і відмінками  (120 –123 с.42-43).

за допомогою асистента вчителя і вправи «Один-багато»,змінює іменники за числами і відмінками

 

30

Початкова форма іменників (вправи 124–126  с.44).

Визначення відмінка  іменника в реченні 

(вправи127–130 с.45-46).

за допомогою зразка і предметних малюнків,визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини) за допомогою асистента вчителя і питань, визначає відмінок іменника в реченні

 

31

Діагностувальна робота . Усний твір.

 

 

32

Розрізнення називного і знахідного відмінка іменників (вправи131–134 с.46-47).

за допомогою таблиці і асистента вчителя,розрізняє називний і знахідний відмінок іменника в реченні

 

33

Розрізнення давального і місцевого відмінків іменників (вправи135–138 с.48-49).

за допомогою кругів Ейлера і асистента вчителя,розрізняє давальний і місцевий відмінок іменника в реченні

 

34

Чергування приголосних [г],[к],[х]з[з′],[ц′],[с′] у процесі словозміни іменників (вправи139–142

с. 52-54).

за допомогою карток-підказок і асистента вчителя,змінює у процесі словозміни іменників приголосні [г], [к], [х] перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′],

 

35

Урок  розвитку мовлення. Творчий переказ тексту (вправи143 –145).

за допомогою слів-підказок і питальних речень,під керівництвом асистента вчителя,записує власні висловлення грамотно (у межах

вивченого)і зрозуміло

 

36

Чергування голосного [і] на [о],[е] у процесі словозміни іменників

(вправи 146–149с.52-54).

за допомогою таблиці і схем-підказок,під керівництвом асистента вчителя,змінює у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е]

 

37

Правильне вживання закінчень в іменниках жіночого роду в орудному відмінку однини (вправи 150–153 с.54-56).

за допомогою асистента вчителя і використанням таблиці з відмінковими закінченнями, правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю)правильно записує іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини

 

38

Діагностувальна робота . Диктант.

 

 

39

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в орудному відмінку однини (вправи 154–157с.56-57).

за допомогою таблиці і зразків, під керівництвом асистента вчителя,правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм),

 

40

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в родовому та орудному відмінках однини з основою на . Робота із словником  (вправи158–161 с.57-59).

за допомогою асистента вчителя перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках

 

41

Змінювання іменників у місцевому відмінку множини Правильне вживання літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по.  (вправи162–165 с.59-60).

за допомогою зразків,схем-підказок,допомоги асистента вчителя,правильно вживає літературні форми іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по.

 

42

Узагальнення вивченого з теми «Іменник». Вимова і написання слова мізинець (вправи166–169).

за допомогою малюнків,схем-підказок,виконує вправи;

 

43

Діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями «Іменник».

 

 

44

Урок розвитку мовлення. Аналіз діагностувальної роботи. Написання докладного переказу з елементами опису. Вимова і написання слова творчість (вправи 170 –173).

за допомогою плану з питальними реченнями і допомогою асистента вчителя,пише переказ (докладний, вибірковий) тексту

розповідного змісту з елементами опису або міркування

 

 

45

Прикметник.  Повторення знань про прикметник (вправи174–177 с. 63-64.). Змінювання  прикметників за родами і числами (вправи178–181с.64-65).

 за допомогою кластера,схем-підказок і допомогою асистента вчителя, змінює прикметники за родами і числами

 

46

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими  питаннями з основою на твердий приголосний (вправи182–186 с.65-67).

за допомогою таблиці і навідних питань асистента вчителя,змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями

 

47

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний (вправи187–190 с.68-69).

за допомогою таблиці і навідних питань,під керівництвом асистента вчителя,правильно записує прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах

 

48

Визначення  граматичних форм прикметників (рід,число,відмінок) за іменником ,з яким він зв’язаний  (вправи191–194 с. 70-71)

за допомогою картки-пам’ятки і допомогою асистента вчителя,визначає граматичну форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний

 

 

49

Утворення форм ступенів порівняння прикметників (вправи195–198).

за допомогою зразків і під керівництвом асистента вчителя,утворює форми ступенів порівняння прикметників

 

50

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

51

Аналіз  діагностувальної  роботи.

Урок розвитку мовлення.  Створення реклами.

Вимова і правопис слова футбол ( вправи199–202).

за  допомогою ілюстрацій і предметних малюнків,під керівництвом асистента вчителя, створює прості медіа продукти(рекламу);

 

52

Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький (вправи 203-206.с.74-75)             

за допомогою зразків і карток-підказок, правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, – цький, –зький

 

53

Відмінювання прикметників у множині (вправи 207-210,с.75-77)

за допомогою покрокової інструкції,повторенню правил,використанням таблиць,під керівництвом асистента вчителя,змінює прикметники у множині за відмінковими питаннями

 

54

Діагностувальна робота.Списування .

 

 

55

Аналіз діагносту вальної роботи.Роль прикметників- синонімів та прикметників-антонімів (впр.211-214,с.79-80).

за допомогою предметних малюнків,таблиці,під керівництвом асистента вчителя,використовує у власних зв’язних висловленнях прикметники –синоніми та прикметники-антоніми.

 

56

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні (Вправи 215-218,с.79-80).

за допомогою асистента вчителя,ілюстрацій,використовує у власних зв’язних висловленнях прикметники в прямому і переносному значеннях.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку