Українська мова
Відповідальний за адаптацію навчальної програми на ІІ семестр:
Ні |
Тема уроку
|
Очікувальні результати |
Моніторинг |
56 |
Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми |
З допомогою асистента чителя розрізняє прикметники-синоніми та прикметники антоніми, наводить приклади. |
|
57 |
Пряме та переносне значення прикметників |
Розрізняє пряме та переносне значення прикметників, наводить приклади та шукаї їх у тексті. |
|
58 |
Узагальнення вивченого про прикметник |
З допомогою узагальнює вивченого матеріалу про прикметник. |
|
59 |
Повторення знань про числівник |
Має поняття про числівник, називає привклади, з допомогою виконує вправи на знаходження числівників. |
|
60 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 9.Діалог. |
За зразком складає діалог з допомогою записує у зошит. |
|
61 |
Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів) |
Розуміє які питання потрібно ставити до кількісних та порядкових числівників. Виконує відповідні вправи з допомогою. |
|
62 |
Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
З допомогою виконує правильну вимову і правопис форм родового відмінка числівників 50,60,70,80,90,100. Виконує відповідні вправи. |
|
63 |
Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Підсумок за темою |
Виконує уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. З допомогою виконує підсумок за темою. |
|
64 |
Діагностувальна робота.Диктант. |
З допомогою асистента вчителя пише диктант. |
|
65 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
З допомогою працює над помилками та удосконалює написання диктанту. |
|
66 |
Займенник. Розпізнавання серед слів особових займенників |
Розуміє що таке займенник, виконує відповідні вправи, розпізнає серед слів особових займенників. |
|
67 |
Роль займенників у мовленні. Особи займенників |
За допомогою асистента вчителя визначає роль займенників у мовленні. Особи займенників. |
|
68 |
Відмінювання особових займенників за зразком |
За зразком та допомогою виконує відмінювання особових займенників. |
|
69 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 10. Стислий переказ тексту за поданим планом |
З допомогою виконує спислий переказ тексту за поданим планом. |
|
70 |
Змінювання займенників у множині |
Розуміє змінювання займенників у множині, виконує відповідні вправи, з додатковим поясненням. |
|
71 |
Змінювання займенників у множині |
Змінює займенники у множині, з допомогою виконує відповідні вправи. |
|
72 |
Правопис займенників з прийменниками. Підсумок за темою |
Виконує правопис займенників з прикметниками з допомогою. |
|
73 |
Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями.Числівник.Займенник. |
Виконує Діагностувальну роботу, виконує завдання з мовними одиницями, числівник, займенник з допомогою та додатковими поясненнями. |
|
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
75 |
Повторення знань про дієслово |
Виконує вправи на повторення знань про дієслово, працює з допомогою. |
|
76 |
Неозначена форма дієслова |
З додатковими поясненями, розуміє неозначні форми дієслова, виконує відповідні вправи. |
|
77 |
Число дієслів |
Розуміє поняття про число дієслів, з допомогою виконує відповідні вправи. |
|
78 |
Уживання дієслів у відповідних часових формах |
Уживає дієслова у відповідних часових формах, за зразком виконує відповідні вправи. |
|
79 |
Уживання дієслів у відповідних часових формах |
Уживає дієслова у відповідних часових формах, за зразком виконує відповідні вправи. |
|
80 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 11. Написання переказу від імені іншої особи |
За додатковими поясненнями виконує написання переказу від імені іншої особи. |
|
81 |
Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. |
Виконує правопис особових закінчень дієслів у теперешньому часі, з додатковими поясненнями. |
|
82 |
Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі. |
Виконує правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі, з додатковими поясненнями. |
|
83 |
Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі. |
Виконує правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі, з додатковими поясненнями. |
|
84 |
Минулий час дієслова. |
Розуміє минулий час дієслова, виконує відповідні вправи. |
|
85 |
Вимова та правопис дієслів на -ся |
Виконує вимову та правомис дієслів на -ся, з допомогою виконує відповідні вправи. |
|
86 |
Підсумковий урок за темою |
Виконює відповідні тренувальні вправи на закріплення матеріалу, з допомогою. |
|
87 |
Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями.Дієслово. |
З допомогою виконує діагностувальну роботу з мовними одиницями. Дієслово. |
|
88 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
89 |
Ознайомлення з прислівником |
Розуміє поняття прислівник, виконує відповідні вправи. |
|
90 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 12. Створення афіші. |
За зразком та допомогою створює афішу. |
|
91 |
Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми |
Розрізняє прислівники-синоніми та прислівники-антоніми та виконує відповідні вправи. |
|
92 |
Правопис найуживаніших прислівників |
Виконує правопис найуживаніших прислівників. |
|
93 |
Діагностувальна робота.Списування. |
З додатковими поясненнями виконує списування. |
|
94 |
Аналіз діагносту вальної роботи.Підсумок за темою |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
95 |
Повторення знань про речення |
Виконує відповідні вправи з повторенням знань про речення. |
|
96 |
Головні та другорядні члени речення |
Розуміє головні та другорядні члени речення, виконує відповідні вправи. |
|
97 |
Зв’язок між словами у реченні |
Розуміє зв'язок між словами у речені, з допомогою виконує відповідні вправи. |
|
98 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 14. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами |
З допомогою виконує написання розповіді з власного досвіду за опорними словами. |
|
99 |
Однорідні члени речення |
Розуміє поняття про однорідні члени речення, виконує відповідні вправи. |
|
100 |
Коми при однорідних членах речення |
З допомогою виконує вправи та розуміє коли ставляться коми при однорідних членах речення. |
|
101 |
Коми при однорідних членах речення351-354 |
З допомогою виконує вправи та розуміє коли ставляться коми при однорідних членах речення. |
|
102 |
Діагностувальна робота.Диктант. |
З допомогою виконує написання диктанту. |
|
103 |
Аналіз діагностувальної роботи.Підсумковий урок з теми. |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
104 |
Структурні частини, тема та мета тексту. |
Розуміє структурні частини, тема та мета тексту, з додатковими поясненнями виконує відповідні вправи. |
|
105 |
Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. План тексту |
Добирає заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. Утворює план тексту. |
|
106 |
Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення |
З допомогою розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення. |
|
107 |
Урок розвитку зв’язного мовлення 15. Складання усного відгуку. |
З допомогою складає усний відгук. |
|
108 |
Текст-міркування |
З допомогою складає та записує текст-міркування. |
|
109 |
Тексти художнього і науково-популярного стилів |
Навчається розрізняти тексти художнього і науково-популярного стилів, виконує відповідні вправи. |
|
110 |
Тексти художнього і науково-популярного стилів |
Розрізняє тексти художнього і науково-популярного стилів, виконує відповідні вправи. |
|
111 |
Діагностувальна робота.Письмовий переказ. |
З допомогою пише Письмовий переказ. |
|
112 |
Аналіз діагносту вальної роботи. |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
113 |
Підсумковий урок за темою. |
Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням. |
|
114 |
Повторення вивченого матеріалу за рік |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
115 |
Повторення. Іменник |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
116 |
Повторення.Прикметник. |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
117 |
Повторення. Числівник. |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
118 |
Повторення. Займенник |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
119 |
Повторення. Дієслово |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
120 |
Повторення. Дієслово |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
121 |
Повторення.Прислівник |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
122 |
Повторення.Речення |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
123 |
Повторення. Речення |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
124 |
Повторення. Текст |
Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання. |
|
125 |
Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!» |
|
|