Індивідуальний навчальний план Українська мова 4 клас (програма адаптована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план Українська мова 2 семестр 4 клас (програма адаптована) для дитини з осособливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Українська мова

Відповідальний за адаптацію навчальної програми на ІІ семестр:

 

 

Ні

 

Тема уроку

 

 

Очікувальні результати

 

Моніторинг

56

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми

З допомогою асистента чителя розрізняє прикметники-синоніми та прикметники антоніми, наводить приклади.

 

57

Пряме та переносне значення прикметників

Розрізняє пряме та переносне значення прикметників, наводить приклади та шукаї їх у тексті.

 

58

Узагальнення вивченого про прикметник

З допомогою узагальнює вивченого матеріалу про прикметник.

 

59

Повторення знань про числівник

Має поняття про числівник, називає привклади, з допомогою виконує вправи на знаходження числівників.

 

60

Урок розвитку зв’язного мовлення 9.Діалог.

За зразком складає діалог з допомогою записує у зошит.

 

61

Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів)

Розуміє які питання потрібно ставити до кількісних та порядкових числівників. Виконує відповідні вправи з допомогою.

 

62

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100

З допомогою виконує правильну вимову і правопис форм родового відмінка числівників 50,60,70,80,90,100. Виконує відповідні вправи.

 

63

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Підсумок за темою

Виконує уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. З допомогою виконує підсумок за темою.

 

64

Діагностувальна  робота.Диктант.

З допомогою асистента вчителя пише диктант.

 

65

Аналіз діагностувальної роботи.

З допомогою працює над помилками та удосконалює написання диктанту.

 

66

Займенник. Розпізнавання серед слів особових займенників

Розуміє що таке займенник, виконує відповідні вправи, розпізнає серед слів особових займенників.

 

67

Роль займенників у мовленні. Особи займенників

За допомогою асистента вчителя визначає роль займенників у мовленні. Особи займенників.

 

68

Відмінювання особових займенників за зразком

За зразком та допомогою виконує відмінювання особових займенників.

 

69

Урок розвитку зв’язного мовлення 10. Стислий переказ тексту за поданим планом

З допомогою виконує спислий переказ тексту за поданим планом.

 

70

Змінювання займенників у множині

Розуміє змінювання займенників у множині, виконує відповідні вправи, з додатковим поясненням.

 

71

Змінювання займенників у множині

Змінює займенники у множині, з допомогою виконує відповідні вправи.

 

72

Правопис займенників з прийменниками. Підсумок за темою

Виконує правопис займенників з прикметниками з допомогою.

 

73

Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями.Числівник.Займенник.

Виконує Діагностувальну роботу, виконує завдання з мовними одиницями, числівник, займенник з допомогою та додатковими поясненнями.

 

74

Аналіз діагностувальної роботи.

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

75

Повторення знань про дієслово

Виконує вправи на повторення знань про дієслово, працює з допомогою.

 

76

Неозначена форма дієслова

З додатковими поясненями, розуміє неозначні форми дієслова, виконує відповідні вправи.

 

77

Число дієслів

Розуміє поняття про число дієслів, з допомогою виконує відповідні вправи.

 

78

Уживання дієслів у відповідних часових формах

Уживає дієслова у відповідних часових формах, за зразком виконує відповідні вправи.

 

79

Уживання дієслів у відповідних часових формах

Уживає дієслова у відповідних часових формах, за зразком виконує відповідні вправи.

 

80

Урок розвитку зв’язного мовлення 11. Написання переказу від імені іншої особи

За додатковими поясненнями виконує написання переказу від імені іншої особи.

 

81

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі.

Виконує правопис особових закінчень дієслів у теперешньому часі, з додатковими поясненнями.

 

82

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі.

Виконує правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі, з додатковими поясненнями.

 

83

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі.

Виконує правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі, з додатковими поясненнями.

 

84

Минулий час дієслова.

Розуміє минулий час дієслова, виконує відповідні вправи.

 

85

Вимова та правопис дієслів на -ся

Виконує вимову та правомис дієслів на -ся, з допомогою виконує відповідні вправи.

 

86

Підсумковий урок за темою

Виконює відповідні тренувальні вправи на закріплення матеріалу, з допомогою.

 

87

Діагностувальна  робота.Робота з мовними одиницями.Дієслово.

З допомогою виконує діагностувальну роботу з мовними одиницями. Дієслово.

 

88

Аналіз діагностувальної роботи.

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

89

Ознайомлення з прислівником

Розуміє поняття прислівник, виконує відповідні вправи.

 

90

Урок розвитку зв’язного мовлення 12. Створення афіші.

За зразком та допомогою створює афішу.

 

91

Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми

Розрізняє прислівники-синоніми та прислівники-антоніми та виконує відповідні вправи.

 

92

Правопис найуживаніших прислівників

Виконує правопис найуживаніших прислівників.

 

93

Діагностувальна робота.Списування.

З додатковими поясненнями виконує списування.

 

94

Аналіз діагносту вальної роботи.Підсумок за темою

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

95

Повторення знань про речення

Виконує відповідні вправи з повторенням знань про речення.

 

96

Головні та другорядні члени речення

Розуміє головні та другорядні члени речення, виконує відповідні вправи.

 

97

Зв’язок між словами у реченні

Розуміє зв'язок між словами у речені, з допомогою виконує відповідні вправи.

 

98

Урок розвитку зв’язного мовлення 14. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами

З допомогою виконує написання розповіді з власного досвіду за опорними словами.

 

99

Однорідні члени речення

Розуміє поняття про однорідні члени речення, виконує відповідні вправи.

 

100

Коми при однорідних членах речення

З допомогою виконує вправи та розуміє коли ставляться  коми при однорідних членах речення.

 

101

Коми при однорідних членах речення351-354

З допомогою виконує вправи та розуміє коли ставляться  коми при однорідних членах речення.

 

102

Діагностувальна робота.Диктант.

З допомогою виконує написання диктанту.

 

103

Аналіз діагностувальної роботи.Підсумковий урок з теми.

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

104

Структурні частини, тема та мета тексту.

Розуміє структурні частини, тема та мета тексту, з додатковими поясненнями виконує відповідні вправи.

 

105

Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. План тексту

Добирає заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. Утворює план тексту.

 

106

Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення

З допомогою розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення.

 

107

Урок розвитку зв’язного  мовлення 15.  Складання усного відгуку.

З допомогою складає усний відгук.

 

108

Текст-міркування

З допомогою складає та записує текст-міркування.

 

109

Тексти художнього і науково-популярного стилів

Навчається розрізняти тексти художнього і науково-популярного стилів, виконує відповідні вправи.

 

110

Тексти художнього і науково-популярного стилів

Розрізняє тексти художнього і науково-популярного стилів, виконує відповідні вправи.

 

111

Діагностувальна робота.Письмовий переказ.

З допомогою пише Письмовий переказ.

 

112

Аналіз діагносту вальної роботи.

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

113

Підсумковий урок за темою.

Виконує завдання логічного характеру, працює над помилками з додатковим поясненням.

 

114

Повторення вивченого матеріалу за рік

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

115

Повторення. Іменник

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

116

Повторення.Прикметник.

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

117

Повторення. Числівник.

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

118

Повторення. Займенник

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

119

Повторення. Дієслово

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

120

Повторення. Дієслово

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

121

Повторення.Прислівник

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

122

Повторення.Речення

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

123

Повторення. Речення

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

124

Повторення. Текст

Виконує відповідні вправи з допомогою. Закріплює знання.

 

125

Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!»

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку