Погоджено ЗАТВЕРДЖУЮ
Рішенням педради Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. № 8
Протокол № 2 _______________Віра Собко
від 02 вересня 2024 року «_03_»_вересня 2024 року
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
з Інформатики
І семестр
2024-2025 н.р.
учнів 6-А класу
Копися Назарія,
Макоуса Олексія
які здобувають освіту за сімейною формою навчання
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням. Цифрові технології. Використання цифрових технологій. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві.
Тема 2. Комп’ютерні презентації Етапи створення комп’ютерної презентації. Анімація об’єктів на слайді. Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації.
|
Пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності. Обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі. Висловлює міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві. Розуміє призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті. Описує вплив цифрових технологій на навколишнє середовище і добробут суспільства. Розрізняє себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”.
|
Консультація 02.10
|
Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. Обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі. Обирає спосіб структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки. Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів. Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями. Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості. |
||
Контрольна робота з тем: «Цифрові пристрої. Цифрові технології.», «Комп’ютерні презентації» |
|
09.10 |
Тема 3. Текстові документи Формати текстових документів. Списки в текстовому документі. Таблиці в текстовому документі. Схеми та зображення в текстовому документі.
Тема 4. Графічні зображення Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання графічних зображень. Створення, редагування і форматування зображень. Шари, їх використання. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. |
Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Використовує дані різних типів для створення інформаційних продуктів. Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів. |
Консультація 27.11
|
Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів. Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів. |
||
Контрольна робота з тем: «Текстові документи», «Графічні зображення» |
|
11.12 |
Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________