ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН з інформатики І семестр 2024-2025 н.р. учнів 6-А класу

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН з інформатики І семестр 2024-2025 н.р. учнів 6-А класу, які здобувають освіту за сімейною формою навчання ( план складено відповідно до навчальної програми «Інформатика.5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, затверджена педагогічною радою Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8 (протокол №1 від 30.08.2022 р.) модельна програма (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Перегляд файлу

Погоджено                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ

Рішенням педради                                      Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. № 8

Протокол  № 2                                           _______________Віра  Собко      

від 02 вересня 2024 року                            «_03_»_вересня  2024 року

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

з Інформатики

І семестр

2024-2025 н.р.

учнів 6-А класу

Копися Назарія,

Макоуса Олексія

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

( план складено відповідно до навчальної  програми «Інформатика.5-6класи»

для закладів загальної середньої освіти, затверджена педагогічною радою Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8 (протокол №1 від 30.08.2022 р.)

модельна програма (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології

Цифрові пристрої. Призначення цифрових пристроїв. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів.

Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням.

Цифрові технології. Використання цифрових технологій. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві.

 

Тема 2. Комп’ютерні презентації

Етапи створення комп’ютерної презентації.

Анімація об’єктів на слайді.

Анімація слайдів.

Налаштування показу комп’ютерної презентації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності.

Обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі.

Висловлює міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві.

Розуміє призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті.

Описує вплив цифрових технологій на навколишнє середовище і добробут суспільства.

Розрізняє себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”.

 

 

 

 

 

Консультація 02.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми.

Обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі.

Обирає спосіб структурування і візуалізації зібраних чи отриманих даних з використанням різних видів інфографіки.

Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями.

Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем.

Дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості.

Контрольна робота з тем: «Цифрові пристрої. Цифрові технології.», «Комп’ютерні презентації»

 

09.10

Тема 3. Текстові документи

Формати текстових документів.

Списки в текстовому документі. Таблиці в текстовому документі. Схеми та зображення в текстовому документі.

 

 

 

 

Тема 4. Графічні зображення

Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання графічних зображень.

Створення, редагування і форматування зображень.

Шари, їх використання.

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми.

Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем.

Використовує дані різних типів для створення інформаційних продуктів.

Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

Консультація 27.11

 

Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми.

Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем.

Обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів.

Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

Контрольна робота з тем: «Текстові документи», «Графічні зображення»

 

11.12

Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
16 жовтня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку