Індивідуальний навчальний план з математики учня, який навчається у інклюзивному класі

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план 6 клас математика "Календарне планування на рік"
Перегляд файлу

Навчальний предмет: Математика – 5 годин на тиждень

Довгострокова мета - засвоїти поняття про натуральне число та нуль, натуральний ряд чисел і його властивості, поняття про звичайні та десяткові дроби, уявлення про основні величини (довжина, вага, вартість, швидкість, час, площа, об’єм); отримати знання про метричну систему мір, про користування вимірювальними та креслярськими приладами, про виконання чотирьох арифметичних дій, про розв’язування простих і складених арифметичних задач (2-3 дії); одержати уявлення про площинні та об’ємні  геометричні фігури, їх властивості.

п/п

Дата

Зміст

Цілі навчання (короткострокові завдання)

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, Які засвоїв учень за рік/півріччя

І семестр

Тема 1. Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення)

1

 

Повторення нумерації в межах 1000

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

2

 

Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

3

 

Назви компонентів і результати дії додавання

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

4

 

Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

5

 

Назва компонентів. перевірка віднімання додаванням

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

6

 

Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10

виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

7

 

Перевірка додавання відніманням

виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

8

 

Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику)

виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

9

 

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його)

виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

10

 

Знаходження невідомого доданка

знаходить невідомий доданок

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

11

 

Знаходження невідомого зменшуваного

знаходить невідоме зменшуване

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

12

 

Знаходження невідомого від’ємника

знаходить невідомий від’ємник

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

13

 

Додавання та віднімання в межах 1000

вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

14

 

Контрольна робота №1

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 2. Усна і письмова нумерація в межах 10000

15

 

Нумерація в межах 10000. Розрядна таблиця.

утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

16

 

Утворення, запис і читання чисел в межах 10000.

утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

17

 

Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000)

Порівняння чисел

рахує в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними числовими групами

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

18

 

Десятковий склад чисел.

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі

рахує в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними числовими групами

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

19

 

Парні і непарні числа

Правила заокруглення чисел до круглих десятків.

знає місце числа в числовому ряді

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

20

 

Правила заокруглення чисел до круглих сотень

порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

21

 

Римська нумерація І-ХХ

визначає кількість розрядних одиниць і загальну кількість одиниць, десятків, сотень, тисяч у числі.

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

22

 

Контрольна робота №2

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Усна і письмова нумерація в межах 10000»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 3. Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд

23

 

Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання

знає нумерацію в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

24

 

Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. назва компонентів і результату дії додавання

знає нумерацію в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

25

 

Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання

розуміє значення цифр у числі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

26

 

Віднімання без переходу  через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання

розуміє значення цифр у числі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

27

 

Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання

визначає кількість розрядних одиниць

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

28

 

Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках

визначає місце числа в натуральному ряді чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

29

 

Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях

визначає місце числа в натуральному ряді чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

30

 

Знаходження невідомого доданка

порівнює числа в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

31

 

Перевірка додавання відніманням

розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 10000 без переходу та з переходом через розряд

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

32

 

Знаходження невідомого зменшуваного

розв’язує приклади з невідомими компонентами дії додавання та віднімання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

33

 

Знаходження невідомого від’ємника

розв’язує приклади з невідомими компонентами дії додавання та віднімання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

34

 

Контрольна робота №3

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 4. Множення в межах 1000 (повторення)

35

 

Множення на одноцифрове число в межах 1000.

Назва компонентів і результату дії множення

знає табличне множення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

Тема 5. Множення в межах 10000

36

 

Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів

знає особливі випадки множення;

вміє користуватися таблицею множення;

знає назви компонентів множення (множене, множник, добуток)

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

37

 

Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках

виконує множення на одноцифрове число без переходу через розряд

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

38

 

Переставний закон множення

знає переставну властивість множення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

39

 

Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі

виконує множення на одноцифрове число без переходу і з  переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі;

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

40

 

Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного

виконує множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного;

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

41

 

Порядок дій. Круглі дужки. Множення на одиницю з нулями.

розв’язує приклади з дужками, пояснює розв’язання;

знає переставну властивість множення;

розв’язує приклади самостійно;

виконує множення на одиницю з нулями

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

42

 

Контрольна робота №4

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення в межах 1000. Множення в межах 10000»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 6. Ділення в межах 1000

43

 

Ділення на одноцифрове число в межах 1000. Назва компонентів (повторення)

знає табличне ділення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

Тема 7. Ділення в межах 10000

44

 

Ділення в межах 10000

знає табличне ділення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

45

 

Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі

знає особливі випадки ділення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

46

 

Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому

знає особливі випадки ділення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

47

 

Перевірка ділення

розв’язує приклади самостійно

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

48

 

Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому

розв’язує приклади самостійно

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

49

 

Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому

знає назви компонентів ділення (ділене, дільник, частка)

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

50

 

Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі

вміє користуватися таблицями множення та ділення

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

51

 

Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів

виконує ділення на одноцифрове число

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

52

 

Ділення на одноцифрове число (всі випадки)

виконує ділення чисел на одиницю з нулями без остачі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

53

 

Перевірка дії множення

виконує ділення чисел на одиницю з нулями без остачі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

54

 

Знаходження невідомого множника

розв’язує приклади на знаходження невідомого множника та діленого

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

55

 

Знаходження невідомого діленого.

Ділення на одиницю з нулями.

розв’язує приклади на знаходження невідомого множника та діленого

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

56

 

Контрольна робота №5

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Ділення в межах 1000. Ділення в межах 10000»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 8. Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число

57

 

Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення

користується таблицями множення та ділення

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

58

 

Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення

користується таблицями множення та ділення

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

59

 

Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

користується таблицями множення та ділення

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

60

 

Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

користується таблицями множення та ділення

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

61

 

Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

62

 

Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

63

 

Множення і ділення простих і складених іменованих чисел

виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

64

 

Множення і ділення простих і складених іменованих чисел

виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

65

 

Контрольна робота №6

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 9. Геометричний матеріал

66

 

Види ліній: прямі, криві, ламані

розрізняє види ліній

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

67

 

Відрізок. Побудова відрізків

будує відрізки

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

68

 

Додавання і віднімання відрізків

додає та віднімає відрізки

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

69

 

Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок

збільшує та зменшує відрізки на заданий відрізок

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

70

 

Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки

вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

71

 

Мірило

вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

72

 

Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий

знає і креслить вертикальні, горизонтальні та похилі напрями прямих ліній

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

73

 

Взаємно перпендикулярні прямі

диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

74

 

Побудова перпендикулярних прямих

диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

75

 

Паралельні лінії

диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

76

 

Побудова паралельних ліній

диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

77

 

Контрольна робота №7

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Геометричний матеріал»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

78

 

Узагальнення та систематизація знань.

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

79

 

Підведення  підсумків першого семестру

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

ІІ семестр

Тема 10. Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел

80

 

Роздроблення простих іменованих чисел

виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

81

 

Роздроблення простих іменованих чисел

виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

82

 

Роздроблення складених іменованих чисел

виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

83

 

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число

виконує перетворення іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

84

 

Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число.

виконує перетворення іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

85

 

Контрольна робота №8

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 11. Додавання та віднімання іменованих чисел

86

 

Додавання іменованих чисел без перетворення

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

87

 

Додавання іменованих чисел без перетворення

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

88

 

Додавання іменованих чисел з послідуючим перетворенням

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

89

 

Додавання іменованих чисел з послідуючим перетворенням

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

90

 

Віднімання іменованих чисел без роздроблення

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

91

 

Віднімання іменованих чисел з роздробленням

виконує перетворення іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

92

 

Додавання і віднімання іменованих чисел

виконує додавання та віднімання іменованих чисел; розв’язує прості та складені арифметичні задачі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

93

 

Контрольна робота №9

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання іменованих чисел»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 12. Множення та ділення іменованих чисел

94

 

Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення

користується таблицями множення та ділення

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

95

 

Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення

виконує множення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

96

 

Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

виконує множення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

97

 

Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням

виконує множення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

98

 

Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

виконує множення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

99

 

Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

виконує множення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

100

 

Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

виконує ділення простих і складених іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

101

 

Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням

розв’язує прості та складені арифметичні задачі на визначення швидкості, часу, відстані

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

102

 

Швидкість. Час. Відстань

знає взаємозв’язок між швидкістю, часом і відстанню

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

103

 

Швидкість. Час. Відстань

знає взаємозв’язок між швидкістю, часом і відстанню

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

104

 

Множення та ділення простих і складених іменованих чисел

вміє розв’язувати текстові арифметичні задачі, що вимагають використання залежності між величинами (швидкість, час, відстань)

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

105

 

Контрольна робота №10

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення та ділення іменованих чисел»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 13. Звичайні дроби

106

 

Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу

має уявлення про звичайний дріб, дробове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

107

 

Правильні і неправильні дроби

знає означення правильного і неправильного дробу, мішаного числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

108

 

Мішані числа

читає і записує звичайні дроби

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

109

 

Перетворення цілого числа у неправильний дріб

перетворює ціле число у неправильний дріб

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

110

 

Перетворення мішаного числа у неправильний дріб

перетворює мішане число у неправильний дріб

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

111

 

Порівняння дробів.

Порівняння мішаних чисел

порівнює звичайні дроби

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

112

 

Основна властивість дробу

знає основну властивість звичайного дробу

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

113

 

Скорочення дробів.

Виключення цілого числа з неправильного дробу

виділяє ціле число з неправильного дробу; вміє скорочувати дроби

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

114

 

Контрольна робота №11

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Звичайні дроби»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 14. Додавання та віднімання звичайних дробів

115

 

Додавання дробів з однаковими знаменниками

виконує додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

116

 

Назва компонентів і результату дії додавання

виконує додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

117

 

Додавання мішаних чисел

виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

118

 

Додавання мішаних чисел

виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

119

 

Віднімання дробів з однаковими знаменниками

виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

120

 

Назва компонентів і результату дії віднімання

виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

121

 

Віднімання дробу від 1

виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

122

 

Віднімання дробу від цілого числа

виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

123

 

Віднімання від мішаних чисел дробового числа

виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

124

 

Віднімання мішаних чисел

виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

125

 

Знаходження однієї частини від числа

знаходити одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

126

 

Знаходження кількох частин від числа

знаходити одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

127

 

Контрольна робота №12

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання звичайних дробів»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

Тема 15. Повторення вивченого за рік

128

 

Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення)

читає, записує, порівнює числа в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

129

 

Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення)

виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

130

 

Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення)

виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

131

 

Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення)

виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

132

 

Множення та ділення в межах 10000 (повторення)

виконує множення та ділення в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

133

 

Множення та ділення в межах 10000 (повторення)

виконує множення та ділення в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

134

 

Множення та ділення в межах 10000 (повторення)

усно і письмово додає, віднімає, множить та ділить на одноцифрове число в межах 10000

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

135

 

Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

136

 

Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

137

 

Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення)

виконує додавання та віднімання іменованих чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

138

 

Множення та ділення іменованих чисел

усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

139

 

Множення та ділення іменованих чисел

усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

140

 

Множення та ділення іменованих чисел

усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

141

 

Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел

виконує додавання та віднімання звичайних дробів і мішаних чисел

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

142

 

Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел

додає і віднімає дроби та мішані числа з однаковими знаменниками

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

143

 

Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел

додає і віднімає дроби та мішані числа з однаковими знаменниками

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

144

 

Знаходження однієї частини від числа

знаходить одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

145

 

Знаходження однієї частини від числа

знаходить одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

146

 

Знаходження однієї частини від числа

знаходить одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

147

 

Знаходження кількох частин від числа

знаходить одну та кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

148

 

Знаходження кількох частин від числа

знаходить одну, кілька частин від числа

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

149

 

Знаходження кількох частин від числа

 розв’язує складені арифметичні задачі

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

150

 

Контрольна робота №13

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Повторення вивченого за рік»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

151

 

Систематизація і узагальнення знань за рік

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

Тема 16. Геометричний матеріал

152

 

Види трикутників за сторонами

розрізняє види трикутників за сторонами

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

153

 

Побудова трикутників за заданою довжиною сторін

креслить трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

154

 

Периметр трикутника. Практичне обчислення периметра трикутника

знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

155

 

Периметр прямокутника. Практичне обчислення периметра прямокутника

знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

156

 

Периметр квадрата.

Практичне обчислення периметра квадрата

знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

157

 

Трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. Позначення трикутників

визначає елементи трикутника, позначає трикутники буквами латинського алфавіту

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

158

 

Види трикутників за величиною кутів

розпізнає види трикутників за величиною кутів; креслить трикутники за даними величинами кутів.

 

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

159

 

Висота трикутника

знає визначення висоти; проводить висоту у трикутниках (прямокутному, гострокутному, тупокутному

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

160

 

Чотирикутники. Види чотирикутників. Периметр чотирикутника

визначає види чотирикутників; обчислює периметр чотирикутників

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

161

 

Шестикутник. Побудова правильного шестикутника. Периметр шестикутника

виділяє шестикутники; будує правильні шестикутники за допомогою циркуля та лінійки

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

162

 

Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр

визначає центр, радіус, діаметр, хорду, дугу

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

163

 

Коло. Круг. Хорди. Дуга

креслить коло за допомогою циркуля

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

164

 

Порівняння кругів шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів

порівнює круги шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

165

 

Залежність величини круга від величини радіуса, діаметра

визначає залежність круга від величини радіуса, діаметра

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

166

 

Контрольна робота №14

Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Геометричний матеріал»

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Контрольні тести

167

 

Систематизація знань з геометрії за рік.

Систематизувати знання з геометрії за рік

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

168

 

Узагальнення та систематизація знань.

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

169

 

Підведення підсумків за ІІ семестр

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

170

 

Підведення  підсумків за рік

Узагальнити та систематизувати знання

Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід.

Спостереження, зразки робіт, стандартні тести

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вурста Марія Юріівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
3520
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку