Навчальний предмет: Математика – 5 годин на тиждень
Довгострокова мета - засвоїти поняття про натуральне число та нуль, натуральний ряд чисел і його властивості, поняття про звичайні та десяткові дроби, уявлення про основні величини (довжина, вага, вартість, швидкість, час, площа, об’єм); отримати знання про метричну систему мір, про користування вимірювальними та креслярськими приладами, про виконання чотирьох арифметичних дій, про розв’язування простих і складених арифметичних задач (2-3 дії); одержати уявлення про площинні та об’ємні геометричні фігури, їх властивості.
№ п/п |
Дата |
Зміст |
Цілі навчання (короткострокові завдання) |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, Які засвоїв учень за рік/півріччя |
І семестр |
|||||
Тема 1. Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення) |
|||||
1 |
|
Повторення нумерації в межах 1000 |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
2 |
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10 |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
3 |
|
Назви компонентів і результати дії додавання |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
4 |
|
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
5 |
|
Назва компонентів. перевірка віднімання додаванням |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
6 |
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10 |
виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
7 |
|
Перевірка додавання відніманням |
виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
8 |
|
Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику) |
виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
9 |
|
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його) |
виконує перевірку додавання відніманням, віднімання додаванням |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
10 |
|
Знаходження невідомого доданка |
знаходить невідомий доданок
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
11 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
знаходить невідоме зменшуване |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
12 |
|
Знаходження невідомого від’ємника |
знаходить невідомий від’ємник |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
13 |
|
Додавання та віднімання в межах 1000 |
вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 1000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
14 |
|
Контрольна робота №1 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 2. Усна і письмова нумерація в межах 10000 |
|||||
15 |
|
Нумерація в межах 10000. Розрядна таблиця. |
утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
16 |
|
Утворення, запис і читання чисел в межах 10000. |
утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
17 |
|
Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000) Порівняння чисел |
рахує в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними числовими групами |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
18 |
|
Десятковий склад чисел. Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі |
рахує в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними числовими групами |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
19 |
|
Парні і непарні числа Правила заокруглення чисел до круглих десятків. |
знає місце числа в числовому ряді |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
20 |
|
Правила заокруглення чисел до круглих сотень |
порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
21 |
|
Римська нумерація І-ХХ |
визначає кількість розрядних одиниць і загальну кількість одиниць, десятків, сотень, тисяч у числі. |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
22 |
|
Контрольна робота №2 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Усна і письмова нумерація в межах 10000» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 3. Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд |
|||||
23 |
|
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання |
знає нумерацію в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
24 |
|
Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. назва компонентів і результату дії додавання |
знає нумерацію в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
25 |
|
Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання |
розуміє значення цифр у числі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
26 |
|
Віднімання без переходу через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання |
розуміє значення цифр у числі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
27 |
|
Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання |
визначає кількість розрядних одиниць |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
28 |
|
Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках |
визначає місце числа в натуральному ряді чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
29 |
|
Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях |
визначає місце числа в натуральному ряді чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
30 |
|
Знаходження невідомого доданка |
порівнює числа в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
31 |
|
Перевірка додавання відніманням |
розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 10000 без переходу та з переходом через розряд |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
32 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
розв’язує приклади з невідомими компонентами дії додавання та віднімання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
33 |
|
Знаходження невідомого від’ємника |
розв’язує приклади з невідомими компонентами дії додавання та віднімання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
34 |
|
Контрольна робота №3 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 4. Множення в межах 1000 (повторення) |
|||||
35 |
|
Множення на одноцифрове число в межах 1000. Назва компонентів і результату дії множення |
знає табличне множення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
Тема 5. Множення в межах 10000 |
|||||
36 |
|
Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів |
знає особливі випадки множення; вміє користуватися таблицею множення; знає назви компонентів множення (множене, множник, добуток) |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
37 |
|
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках |
виконує множення на одноцифрове число без переходу через розряд |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
38 |
|
Переставний закон множення |
знає переставну властивість множення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
39 |
|
Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі |
виконує множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі;
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
40 |
|
Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного |
виконує множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного;
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
41 |
|
Порядок дій. Круглі дужки. Множення на одиницю з нулями. |
розв’язує приклади з дужками, пояснює розв’язання; знає переставну властивість множення; розв’язує приклади самостійно; виконує множення на одиницю з нулями |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
42 |
|
Контрольна робота №4 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення в межах 1000. Множення в межах 10000» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 6. Ділення в межах 1000 |
|||||
43 |
|
Ділення на одноцифрове число в межах 1000. Назва компонентів (повторення) |
знає табличне ділення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
Тема 7. Ділення в межах 10000 |
|||||
44 |
|
Ділення в межах 10000 |
знає табличне ділення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
45 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі |
знає особливі випадки ділення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
46 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому |
знає особливі випадки ділення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
47 |
|
Перевірка ділення |
розв’язує приклади самостійно |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
48 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому |
розв’язує приклади самостійно |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
49 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому |
знає назви компонентів ділення (ділене, дільник, частка) |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
50 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі |
вміє користуватися таблицями множення та ділення
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
51 |
|
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів |
виконує ділення на одноцифрове число
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
52 |
|
Ділення на одноцифрове число (всі випадки) |
виконує ділення чисел на одиницю з нулями без остачі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
53 |
|
Перевірка дії множення |
виконує ділення чисел на одиницю з нулями без остачі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
54 |
|
Знаходження невідомого множника |
розв’язує приклади на знаходження невідомого множника та діленого |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
55 |
|
Знаходження невідомого діленого. Ділення на одиницю з нулями. |
розв’язує приклади на знаходження невідомого множника та діленого |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
56 |
|
Контрольна робота №5 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Ділення в межах 1000. Ділення в межах 10000» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 8. Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число |
|||||
57 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення |
користується таблицями множення та ділення
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
58 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення |
користується таблицями множення та ділення
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
59 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
користується таблицями множення та ділення
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
60 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
користується таблицями множення та ділення
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
61 |
|
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
62 |
|
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
63 |
|
Множення і ділення простих і складених іменованих чисел |
виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
64 |
|
Множення і ділення простих і складених іменованих чисел |
виконує множення та ділення простих і складених іменованих чисел на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
65 |
|
Контрольна робота №6 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 9. Геометричний матеріал |
|||||
66 |
|
Види ліній: прямі, криві, ламані |
розрізняє види ліній |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
67 |
|
Відрізок. Побудова відрізків |
будує відрізки |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
68 |
|
Додавання і віднімання відрізків |
додає та віднімає відрізки |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
69 |
|
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок |
збільшує та зменшує відрізки на заданий відрізок |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
70 |
|
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки |
вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
71 |
|
Мірило |
вміє ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
72 |
|
Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий |
знає і креслить вертикальні, горизонтальні та похилі напрями прямих ліній |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
73 |
|
Взаємно перпендикулярні прямі |
диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
74 |
|
Побудова перпендикулярних прямих |
диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
75 |
|
Паралельні лінії |
диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
76 |
|
Побудова паралельних ліній |
диференціює, креслить взаємно перпендикулярні прямі, паралельні прямі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
77 |
|
Контрольна робота №7 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Геометричний матеріал» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
78 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
79 |
|
Підведення підсумків першого семестру |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
ІІ семестр |
|||||
Тема 10. Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел |
|||||
80 |
|
Роздроблення простих іменованих чисел |
виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
81 |
|
Роздроблення простих іменованих чисел |
виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
82 |
|
Роздроблення складених іменованих чисел |
виконує роздроблення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
83 |
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число |
виконує перетворення іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
84 |
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
виконує перетворення іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
85 |
|
Контрольна робота №8 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 11. Додавання та віднімання іменованих чисел |
|||||
86 |
|
Додавання іменованих чисел без перетворення |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
87 |
|
Додавання іменованих чисел без перетворення |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
88 |
|
Додавання іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
89 |
|
Додавання іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
90 |
|
Віднімання іменованих чисел без роздроблення |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
91 |
|
Віднімання іменованих чисел з роздробленням |
виконує перетворення іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
92 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел; розв’язує прості та складені арифметичні задачі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
93 |
|
Контрольна робота №9 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання іменованих чисел» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 12. Множення та ділення іменованих чисел |
|||||
94 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення |
користується таблицями множення та ділення |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
95 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення |
виконує множення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
96 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
виконує множення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
97 |
|
Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
виконує множення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
98 |
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
виконує множення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
99 |
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
виконує множення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
100 |
|
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
виконує ділення простих і складених іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
101 |
|
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
розв’язує прості та складені арифметичні задачі на визначення швидкості, часу, відстані |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
102 |
|
Швидкість. Час. Відстань |
знає взаємозв’язок між швидкістю, часом і відстанню |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
103 |
|
Швидкість. Час. Відстань |
знає взаємозв’язок між швидкістю, часом і відстанню |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
104 |
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел |
вміє розв’язувати текстові арифметичні задачі, що вимагають використання залежності між величинами (швидкість, час, відстань) |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
105 |
|
Контрольна робота №10 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Множення та ділення іменованих чисел» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 13. Звичайні дроби |
|||||
106 |
|
Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу |
має уявлення про звичайний дріб, дробове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
107 |
|
Правильні і неправильні дроби |
знає означення правильного і неправильного дробу, мішаного числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
108 |
|
Мішані числа |
читає і записує звичайні дроби |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
109 |
|
Перетворення цілого числа у неправильний дріб |
перетворює ціле число у неправильний дріб |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
110 |
|
Перетворення мішаного числа у неправильний дріб |
перетворює мішане число у неправильний дріб |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
111 |
|
Порівняння дробів. Порівняння мішаних чисел |
порівнює звичайні дроби |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
112 |
|
Основна властивість дробу |
знає основну властивість звичайного дробу |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
113 |
|
Скорочення дробів. Виключення цілого числа з неправильного дробу |
виділяє ціле число з неправильного дробу; вміє скорочувати дроби |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
114 |
|
Контрольна робота №11 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Звичайні дроби» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 14. Додавання та віднімання звичайних дробів |
|||||
115 |
|
Додавання дробів з однаковими знаменниками |
виконує додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
116 |
|
Назва компонентів і результату дії додавання |
виконує додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
117 |
|
Додавання мішаних чисел |
виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
118 |
|
Додавання мішаних чисел |
виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
119 |
|
Віднімання дробів з однаковими знаменниками |
виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
120 |
|
Назва компонентів і результату дії віднімання |
виконує додавання мішаних чисел і віднімання від мішаних чисел дробового числа, мішаних чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
121 |
|
Віднімання дробу від 1 |
виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
122 |
|
Віднімання дробу від цілого числа |
виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
123 |
|
Віднімання від мішаних чисел дробового числа |
виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
124 |
|
Віднімання мішаних чисел |
виконує віднімання дробу від 1, від цілого числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
125 |
|
Знаходження однієї частини від числа |
знаходити одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
126 |
|
Знаходження кількох частин від числа |
знаходити одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
127 |
|
Контрольна робота №12 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Додавання та віднімання звичайних дробів» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
Тема 15. Повторення вивченого за рік |
|||||
128 |
|
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
читає, записує, порівнює числа в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
129 |
|
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
130 |
|
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
131 |
|
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
виконує усно і письмово додавання та віднімання в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
132 |
|
Множення та ділення в межах 10000 (повторення) |
виконує множення та ділення в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
133 |
|
Множення та ділення в межах 10000 (повторення) |
виконує множення та ділення в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
134 |
|
Множення та ділення в межах 10000 (повторення) |
усно і письмово додає, віднімає, множить та ділить на одноцифрове число в межах 10000 |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
135 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення) |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
136 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення) |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
137 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення) |
виконує додавання та віднімання іменованих чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
138 |
|
Множення та ділення іменованих чисел |
усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
139 |
|
Множення та ділення іменованих чисел |
усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
140 |
|
Множення та ділення іменованих чисел |
усно й письмово додає, віднімає, множить та ділить іменовані числа на одноцифрове число |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
141 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел |
виконує додавання та віднімання звичайних дробів і мішаних чисел |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
142 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел |
додає і віднімає дроби та мішані числа з однаковими знаменниками |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
143 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел |
додає і віднімає дроби та мішані числа з однаковими знаменниками |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
144 |
|
Знаходження однієї частини від числа |
знаходить одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
145 |
|
Знаходження однієї частини від числа |
знаходить одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
146 |
|
Знаходження однієї частини від числа |
знаходить одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
147 |
|
Знаходження кількох частин від числа |
знаходить одну та кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
148 |
|
Знаходження кількох частин від числа |
знаходить одну, кілька частин від числа |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
149 |
|
Знаходження кількох частин від числа |
розв’язує складені арифметичні задачі |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
150 |
|
Контрольна робота №13 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Повторення вивченого за рік» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
151 |
|
Систематизація і узагальнення знань за рік |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
Тема 16. Геометричний матеріал |
|||||
152 |
|
Види трикутників за сторонами |
розрізняє види трикутників за сторонами |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
153 |
|
Побудова трикутників за заданою довжиною сторін |
креслить трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
154 |
|
Периметр трикутника. Практичне обчислення периметра трикутника |
знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
155 |
|
Периметр прямокутника. Практичне обчислення периметра прямокутника |
знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
156 |
|
Периметр квадрата. Практичне обчислення периметра квадрата |
знаходить периметр трикутника, прямокутника, квадрата |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
157 |
|
Трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. Позначення трикутників |
визначає елементи трикутника, позначає трикутники буквами латинського алфавіту |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
158 |
|
Види трикутників за величиною кутів |
розпізнає види трикутників за величиною кутів; креслить трикутники за даними величинами кутів.
|
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
159 |
|
Висота трикутника |
знає визначення висоти; проводить висоту у трикутниках (прямокутному, гострокутному, тупокутному |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
160 |
|
Чотирикутники. Види чотирикутників. Периметр чотирикутника |
визначає види чотирикутників; обчислює периметр чотирикутників |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
161 |
|
Шестикутник. Побудова правильного шестикутника. Периметр шестикутника |
виділяє шестикутники; будує правильні шестикутники за допомогою циркуля та лінійки |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
162 |
|
Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр |
визначає центр, радіус, діаметр, хорду, дугу |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
163 |
|
Коло. Круг. Хорди. Дуга |
креслить коло за допомогою циркуля |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
164 |
|
Порівняння кругів шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів |
порівнює круги шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
165 |
|
Залежність величини круга від величини радіуса, діаметра |
визначає залежність круга від величини радіуса, діаметра |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
166 |
|
Контрольна робота №14 |
Перевірити рівень знань програмового матеріалу з теми «Геометричний матеріал» |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Контрольні тести |
167 |
|
Систематизація знань з геометрії за рік. |
Систематизувати знання з геометрії за рік |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
168 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
169 |
|
Підведення підсумків за ІІ семестр |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |
170 |
|
Підведення підсумків за рік |
Узагальнити та систематизувати знання |
Особистісно-орієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований підхід. |
Спостереження, зразки робіт, стандартні тести |