Конспект уроку + Презенація в 6 класі. Тема: "Застосування розподільної властивості множення. Винесення спільного множника за дужки. Розкриття дужок"

Про матеріал

Урок математики в 6 класі + Презентація . Тема: "Застосування розподільної властивості множення. Винесення спільного множника за дужки. Зведення подібних доданків"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 клас. Математика

Номер слайду 2

перевірка домашнього завданняз самооцінкою№ 1075. Розкрийте дужки та спростіть вираз: (11 балів)_1) 9,38 – (-10 + 5,38)= 9,38 + 10 – 5,38 = (9,38 – 5,38)+ 10 = 142) -8,76 – (-3,25 – 10,76)= -8,76 + 3,25 + 10,76 = (-8,76 + 10,76)+ 3,25 = 2 + 3,25 = 5,253) -6,19 + (-1,5 + 5,19) = -6,19 – 1,5 + 5,19 = (-6,19 + 5,19) – 1,5 = -1 – 1,5 = -2,54) –(-21,4 + 12,7) + (-20,4 + 12,7) = 21,4 – 12,7 – 20,4 +12,7 = 1№1077. (11 балів)1) m – (n + m) = m - n – m = -n;2) x + (-x + y) = x – x + y = y;3) –(2,7 - a) + (-a + 1,8) = -2,7 + a – a + 1,8 = -0,9;4) –(-6,2 + a + b) – (a – b + 10,9) = 6,2 – a – b – a + b – 10,9 =(6,2 – 10,9) – 2a = -4,7 – 2a№1105 (11 балів)1) 67∙116=1; 2)29 : 59=25; 3) 3 - 2211 =911; 4) 1,2 ∙ 56=1. Шкала оцінювання. Правильно зроблено: 1 приклад – «4», 2 приклади - «6», 3 приклади – «9», 4 приклади - «11»

Номер слайду 3

Згадуємо теорію. Як помножити два числа з різними знаками?Як помножити два від’ємні числа?Яким буде добуток ab, якщо числа a і b мають однакові знаки?Яким буде добуток ab, якщо числа a і b мають різні знаки?Чому дорівнює добуток ab, якщо одне з чисел a або b дорівнює нулю?

Номер слайду 4

Усний рахунок. Гра «Дешифрувальник»0,2∙(-0,5)-0,25∙(-4)-6∙(- 13)(-1)108 ∙(- 12)12∙(-0,2)-17∙(-35)16∙(- 14)(-7)2 (- 12)3 10 ∙(-0,01) -359 ∙0 

Номер слайду 5

Ключ-дешифратор {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}абеностя521-0,149-4- 180{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}абеностя521-0,149-40

Номер слайду 6

Перевір себе!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Приклад. Відповідь. Слово№Приклад. Відповідь. Слово10,2∙(-0,5)-0,1 Н816 ∙(- 14)-4 С2-0,25∙(-4)1 Е9(-7)249 О3-6∙(- 13)2 Б10 (- 12)3- 18 Т4(-1)101 Е1110 ∙(-0,01)-0,1 Н58 ∙(- 12)-4 С12-359 ∙00 Я612∙(-0,2)-0,1 Н7- 17 ∙(-35)5 А{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Приклад. Відповідь. Слово№Приклад. Відповідь. Слово10,2∙(-0,5)-0,1 Н8-4 С2-0,25∙(-4)1 Е9(-7)249 О32 Б10 Т4(-1)101 Е1110 ∙(-0,01)-0,1 Н5-4 С120 Я6-0,1 Н75 А

Номер слайду 7

Майдан ридав, а сотня в небо йшла,Один за одним, наче янголята. Тут, на землі, прощались матері,А в небі зустрічала Божа мати.

Номер слайду 8

Тема уроку: Винесення спільного множника за дужки. Зведення подібних доданків. Завдання та цілі: Навчитись застосовувати розподільну властивість множення до винесення множника за дужки та зведення подібних доданків. Удосконалювати обчислювальні навички, формувати математичну мову, логічне мислення. Розвивати пам’ять, кмітливість, інтуїцію. Виховувати в собі почуття гордості та патріотизму до України, її героїчного минулого та сьогодення

Номер слайду 9

Актуалізація опорних знань. Сформулюйте розподільну властивість множення відносно додавання. Наведіть приклади. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «-»?Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «+»?Що таке коефіцієнт? Назвіть коефіцієнти у виразах:0,15abc; -257x; -6yz∙3; a; -y 

Номер слайду 10

Вивчаємо. Винесення спільного множника за дужки. Розподільну властивість множення можна застосувати й у такому вигляді: ab + ac = a (b + c). Заміну виразу ab + ac на a (b + c) називають винесенням спільного множника за дужки. Наприклад:3x – 3y = 3 (x - y), 7 ∙ 9 – 5 ∙ 9 = 9 ∙ (7 -5), 5a + 5 = 5a +5∙ 1 = 5 (a + 1).

Номер слайду 11

Вивчаємо. Зведення подібних доданків. Вираз 7a – 9a + 5a складається з трьох доданків, які мають однакову буквену частину. Такі доданки називаються подібними. Винесемо спільний множник a за дужки:7a – 9a + 5a = a (7 – 9 + 5) = a∙3 = 3a. Таку заміну називають зведенням подібних доданків. Щоб звести подібні доданки, треба додати їхні коефіцієнти й отриманий результат помножити на спільну буквену частинуstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Формуємо практичні уміння. Розв’язування вправ. Як називається професія людини, яка виправляє помилки у книгах перед їх друком? №1071. Знайдіть і виправте помилку:-3 (4 + 8) = -12 – 24; 4) -5 (p – k + 9) = 5p + 5k - 45(-5 - 6) ∙ 7 = -35 – 42; 5) – (0,2 + c) = -0,2 + c(m - n) ∙ (-2) = -2m – 2n; 6) – (-a - b) = a – b. Виправлені приклади запишіть у зошити.№1080 (письмово): 1) колективно; 2) з коментуванням; 3), 4) у парах№1084 (письмово): 1), 2) самостійно; 3) з коментуванням; 4) колективно; 5), 6) самостійно№ 1089

Номер слайду 13

Розв’язуємо задачу№ 393. Загін козаків із 720 чоловік вирушив у похід на човнах-чайках. У кожен човен сіло 12,5% загону. Скільки козаків було в кожному човні? На скількох човнах-чайках козаки вирушили в похід?

Номер слайду 14

Розв’язуємо задачу. Розв’язання.12,5% = 0,1251) 720 ∙ 0,125 = 90 (козаків було в кожному човні);2) 720 : 90 = 8 (човнів)Відповідь. 90 козаків; на 8 човнах.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Угорщина. Будапешт. Пам’ятник нулю. Ніщо

Номер слайду 17

5000270ннн27н527a + 0 = aa ∙ 0 = 00: a = 0 при a≠0  

Номер слайду 18

Число 0 – початок відліку на координатній прямій

Номер слайду 19

Київ. Майдан незалежності«Нульова точка» в Україні

Номер слайду 20

1596 -1650 Рене Декарт

Номер слайду 21

Підсумовуємо. Сьогодні на уроці: Поглибили і систематизували знання про розподільний закон множення. Навчились застосовувати його до винесення спільного множника за дужки та зведення подібних доданків. Удосконалювали обчислювальні навички, виступаючи в ролі шифрувальників, коректорів Вчились самостійно оцінювати свої уміння, аналізуючи правильність виконання домашнього завдання та об’єктивно оцінюючи його. Розширили свою ерудицію, дізнавшись цікаві речі про нуль і від’ємні числа. Згадали трагічні події Майдану і вшанували «Небесну сотню»

Номер слайду 22

Додому. Закріпити правила розкриття дужок, винесення множника за дужки і зведення подібних доданків: П.39, с. 302; Зап.4 і 5;Розв’язати: № 1083, № 1085, 1090.

Перегляд файлу

Будеразька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області

D:\Я\Оля\2 клас_2014\Титулки\titulka_25.jpg

Тема уроку. Винесення спільного множника за дужки. Зведення подібних доданків.

Мета.

  • Навчити учнів застосовувати розподільну властивість множення раціональних чисел до спрощення виразів, а саме, виносити спільний множник за дужки, зводити подібні доданки, вибирати зручний спосіб обчислень.
  • Удосконалювати обчислювальні навички, формувати математичну мову, логічне мислення, розвивати пам’ять, кмітливість, інтуїцію, прищеплювати інтерес до вивчення математики, використовуючи математичні цікавинки, ігрові та комп’ютерні технології.
  • Виховувати почуття гордості та патріотизму до України, її героїчного минулого та сьогодення.

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, мультимедійний проектор, презентація до уроку, підбірка малюнків про «Небесну сотню», цікавинок про нуль і від’ємні числа тощо.

Тип уроку: засвоєння і поглиблення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

  1. Перевірка домашнього завдання
    Самоперевірка з самооцінкою. На екран проектую слайд 2 презентації з розв’язаними домашніми вправами. Учні звіряють свої відповіді і згідно з розробленими мною критеріями оцінюють свої роботи . Оцінки за кожен етап уроку виставляють в залікову картку. (Див. Додаток)
  2. Підготовка до усного рахунку.
    Повторення правил множення раціональних чисел.(Слайд 3)
  3. Усний рахунок. Математична гра «Дешифрувальник». (Слайди 4-5).
  4. Розшифровка фрази. Відповідь. «Небесна сотня».
    Коротка виховна бесіда про  трагічні події Євромайдану річної давності. (Слайди 6-7).
  5. Оголошення теми та цілей уроку. (Слайд 8).
  6. Актуалізація опорних знань. (Слайд 9).
  7. Вивчення нового матеріалу.
    1. Винесення спільного множника за дужки.

 Розподільну властивість множення можна застосувати і в такому вигляді:
ab + ac = a(b+c). (Слайд 10).
2. Зведення подібних доданків. (Слайд 11).

  1. Формування практичних умінь. (Слайд 12)
    № 1071 (Гра Коректор). № 1080. Зведіть подібні доданки.
    № 1084. Винесіть за дужки спільний множник.
    № 1089. Обчисліть найзручнішим способом.
  2. Задача  на відсотки (про козаків). (Сайт 13-14).
  3.        Про ніщо і ще менше. Математичні цікавинки. (Слайди 15-20). Виступи учнів з опорою на слайди.
  4.        Підсумок уроку. (Слайд 21).
    Що я навчилася? Що мені найбільш сподобалося?
  5.        Завдання додому. (Слайд 22).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 1

Залікова картка

Математика 6 клас  Свердлюк Богдана

№ з/п

Етапи уроку

Оцінка

1

Первірка домашнього завдання

11

2

УСНИЙ РАХУНОК. Гра «Дешифратор»

11

3

Актуалізація опорних знань. Теорія

10

4

Розв’язування вправ на усвідомлення матеріалу

10

5

Цікаве про нуль і від’ємні числа

12

Оцінка за урок: середній бал

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
2967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку