Індивідуальний навчальний план з української літератури Авраменко учня з ООП 5 класу
|
ІІ СЕМЕСТР |
Метод оцінювання. Дата і прогрес |
|
Короткострокові завдання |
Теми уроків |
||
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку літописів з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки головних героїв; з допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); у співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом Розвиток пізнавальної діяльності. Формувати пізнавальний інтерес до історичного минулого українського народу. Розвивати уяву та фантазію на основі літописних оповідань. Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня. Формувати усвідомлення душевної краси і сили наших пращурів, їх любов до своєї землі як достойний приклад для нащадків. Виховувати благородство, силу духу, мужність, вірність своєму слову на основі творів. Формувати прагнення наслідувати приклади героїв творів – як бути вільним і чесним у ситуаціях щоденного життя. |
ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ НАШОГО НАРОДУ Літописні оповіді: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам» Олександр Олесь. «Ярослав Мудрий» (із кн. «Княжа Україна»), «Микита Кожум’яка» |
Спостереження |
|
Дотримуватися правил читання римованих рядків ;виділяти з допомогою вчителя дійових осіб п’єси-казки, запам’ятовувати їхні незвичні імена; – визначати початок, основну частину та кінцівку; брати участь в аналізі тексту з метою знаходження ознак опису запропонованих предметів, явищ, подій; Розвивати вміння уявляти красу, відчувати насолоду від емоційного спілкування зі світом реальним, у якому учні живуть. Розвивати уміння спілкуватися, висловлювати власну любов до рідної землі, батьківщини. Розвивати вміння висловлювати власні почуття, емоції, |
РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...», «Садок вишневий коло хати...» С. Васильченко. «В бур’янах» Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...» |
Спостереження Контрольна робота |
|
Мовленнєвий розвиток. Продовжувати формувати вміння переказувати твір, визначати його тему. Вправлятися в умінні характеризувати образи персонажів творів. Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня. Виховувати співчуття до тваринного світу. Формувати вміння усвідомлювати турботу про світ природи і рідних людей як неодмінну рису гуманної, гідної поведінки. Формувати розуміння болючих суперечностей чорного і білого, правди і кривди. Виховувати співпереживання, чутливість до чужої біди, розуміння необхідності боротися зі злом, гартувати характер. |
Євген Гуцало. «Лось», «Зірка», «Чарівники»,
|
Спостереження |
|
Засвоювати короткі відомості про життя і творчість поетів; з допомогою вчителя аналізувати побудову структури віршів а) за довжиною строфи; б) чи є повторення рядків; виділяти речення, в яких передаються найважливіші думки; з допомогою вчителя впізнавати характерні особливості віршів, у яких змальовано пейзаж, тощо; вивчати вірші напам’ять за малюнками, опорними словами тощо. |
Максим Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Осінь-маляр із палітрою пишною…», «Люби природу не як символ…» Григір Тютюнник. «Дивак» |
Спостереження |
|
Чітко, усвідомлено, цілими словами та групами слів читати текст уголос; читати мовчки для відпрацьовування необхідного темпу; з допомогою вчителя визначати початок та основну частину змісту твору; формулювати (з допомогою вчителя) запитання про незрозуміле в змісті твору; здійснювати вибіркове читання за завданням учителя; складати заголовки до частин твору; встановлювати часові зв’язки між описаними фактами, подіями (запитання: коли, що було спочатку? та ін.). |
Микола Вінграновський. «Перша колискова», «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече...», «Сіроманець» |
Спостереження Тести |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести