Індивідуальний навчальний план з української літератури 5 клас ІІ семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за ІІ семестр з української літератури 5 клас Авраменко
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план  з української літератури Авраменко учня  з ООП 5 класу

 

 

ІІ СЕМЕСТР

Метод оцінювання. Дата і прогрес

Короткострокові завдання

Теми уроків

Січень

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку літописів з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки головних героїв; з допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); у співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом Розвиток пізнавальної діяльності.

Формувати пізнавальний інтерес до історичного минулого українського народу.

Розвивати уяву та фантазію на основі літописних оповідань.

Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня.

Формувати усвідомлення душевної краси і сили наших пращурів, їх любов до своєї землі як достойний приклад для нащадків.

Виховувати благородство, силу духу, мужність, вірність своєму слову на основі творів.

Формувати прагнення наслідувати приклади героїв творів – як бути вільним і чесним у ситуаціях щоденного життя.

ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ НАШОГО НАРОДУ  

Літописні оповіді: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»

Олександр Олесь. «Ярослав Мудрий» (із кн. «Княжа Україна»), «Микита Кожум’яка»

Спостереження

Лютий

Дотримуватися правил читання римованих рядків ;виділяти з допомогою вчителя дійових осіб п’єси-казки, запам’ятовувати їхні незвичні імена; – визначати початок, основну частину та кінцівку; брати участь в аналізі тексту з метою знаходження ознак опису запропонованих предметів, явищ, подій; Розвивати вміння уявляти красу, відчувати насолоду від емоційного спілкування зі світом реальним, у якому учні живуть.

Розвивати уміння спілкуватися, висловлювати власну любов до рідної землі, батьківщини.

Розвивати вміння висловлювати власні почуття, емоції,

РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ  

Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе...», «Садок вишневий коло хати...»

С. Васильченко. «В бур’янах» Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...»

Спостереження

Контрольна робота

Березень

Мовленнєвий розвиток.

Продовжувати формувати вміння переказувати твір, визначати його тему.

Вправлятися в умінні характеризувати образи персонажів творів.

Розвиток емоційно-вольової сфери та особистості учня.

Виховувати співчуття до тваринного світу.

Формувати вміння усвідомлювати турботу про світ природи і рідних людей як неодмінну рису гуманної, гідної поведінки.

Формувати розуміння болючих суперечностей чорного і білого, правди і кривди.

Виховувати співпереживання, чутливість до чужої біди, розуміння необхідності боротися зі злом, гартувати характер.

Євген Гуцало. «Лось», «Зірка», «Чарівники»,

 

 

Спостереження

Квітень

Засвоювати короткі відомості про життя і творчість поетів;  з допомогою вчителя аналізувати побудову структури віршів а) за довжиною строфи; б) чи є повторення рядків; виділяти речення, в яких передаються найважливіші думки;  з допомогою вчителя впізнавати характерні особливості віршів, у яких змальовано пейзаж, тощо; вивчати вірші напам’ять за малюнками, опорними словами тощо.

Максим Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Осінь-маляр із палітрою пишною…», «Люби природу не як символ…»

Григір Тютюнник. «Дивак»

Спостереження

Травень

Чітко, усвідомлено, цілими словами та групами слів читати текст уголос; читати мовчки для відпрацьовування необхідного темпу;  з допомогою вчителя визначати початок та основну частину змісту твору; формулювати (з допомогою вчителя) запитання про незрозуміле в змісті твору; здійснювати вибіркове читання за завданням учителя; складати заголовки до частин твору;  встановлювати часові зв’язки між описаними фактами, подіями (запитання: коли, що було спочатку? та ін.).

Микола Вінграновський. «Перша колискова», «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече...», «Сіроманець»

Спостереження

Тести

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

 

 

docx
Додано
29 липня 2022
Переглядів
2105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку