Індивідуальний план дистанційної роботи, самоосвіти та саморозвитку вчителя української мови та літератури, класного керівника 9 класу Руснак Наталії Миколаївни на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план дистанційної роботи, самоосвіти та саморозвитку вчителя української мови та літератури, класного керівника 9 класу Руснак Наталії Миколаївни на період карантину (10.03. 2020 – 29.05.2020)
Перегляд файлу

Індивідуальний план

дистанційної роботи, самоосвіти та саморозвитку

вчителя української мови та літератури, класного керівника 9 класу

Руснак Наталії Миколаївни на період карантину

(10.03. 2020 – 29.05.2020)

 

Дата

Зміст

Час роботи

   1.

 

10.03

1.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах карантину (інтернет ресурси).

 

2. Розробка  та упорядкування завдань для учнів 5-9 класів на період карантину.

 

3.Організація роботи учнів 9 класу під час карантину (роз`яснювальна робота з батьками, здобувачами освіти).

 

4.Підготовка завдань для учнів 6 класу з української літератури ( підбір відеоуроку, презентації з теми, що вивчається), передача матеріалів здобувачам освіти.

 

5 Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

6.Інша організаційна робота

8.30 – 15.00

 

 2.

11.03

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури, (відеоматеріали, тестові завдання).

 

2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.

 

3.Перевірка учнівських робіт.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5.Інша організаційно-методична робота.

8.30 -  15.00

3.

12.03

 

 

1.Підготовка та систематизація завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2.Перевірка робіт учнів 8 класу з української мови        та літератури.

 

3.Консультації з учнями 5, 6, 9 класів щодо виконання завдань.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5.Інша організаційно – методична робота.

8.30 – 15.00

 

 

 

 

 

4.

13. 03

1.Робота зі шкільною документацією, ущільнення матеріалу в календарних планах.

 

2. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів.

 

3.Розробка  тестових завдань з української літератури для учнів 5, 8 класів з допомогою сайту «На урок».

 

4.Перегляд вебінару «Використання онлайн тестів у роботі з батьками»(сайт «На урок»)

9.00 – 14.00

 

5.

16.03

1.Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань.

 

2. Підготовка та систематизація завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

3. Організація роботи учнів з предметів. Збір даних про можливість впровадження сучасних методів дистанційної освіти, робота з батьками.

 

4.Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5.Перегляд серіалу з освітньої грамотності для вчителів (онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта»).

8.30 – 16.00

 

7.

17.03

1.Організаційно – методична робота: підбір матеріалів,  презентацій, відео,розробка тестових завдань для учнів 5, 6, 7, 8,  9 класів з української мови та літератури.

 

2.Індивідуальні консультації з учнями щодо виконання завдань з предметів.

 

3.Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів.

 

 4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5. Інша методична та самоосвітня робота.

8.30 – 15.00

 

8.

18.03

1.Організаційно – методична робота: підбір матеріалів,  презентацій, відео,розробка тестових завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів  із української мови та літератури.

 

2.Індивідуальні консультації з учнями щодо виконання завдань з предметів.

 

3. Розробка нестандартних  уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5.Інша методична та самоосвітня робота.

8.30 – 16.00

 

9.

19.03

1.Організаційно – методична робота: підбір матеріалів,  презентацій, відео, розробка тестових завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів  з української мови та літератури.

 

2.Індивідуальні консультації з учнями щодо виконання завдань з предметів, оцінювання виконаних робіт, корекція знань.

3. Перегляд відеозапису та презентації вебінару «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання».

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

8.30 – 15.00

 

10.

20.03

1.Перевірка робіт учнів. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів.

 

2. Корекція виховного плану роботи класного керівника на ІІ семестр.

 

3. Опрацювання фахової літератури.

 

8.30 – 15.00

 

11.

 

 

 

23.03

 

 

 

 

1.Розробка нестандартних  уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів.

 

2. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами.

 

3. Упорядкування папки классного керівника.

 

4. Вивчення методичних та наукових журналів, перегляд сайтів.

 

 

8.30 – 15.00

 

 

 

 

12.

24.03

1. Консультація для батьків у телефонному режимі.

 

2. Підготовка дидактичних карток з української мови.

 

3. Складання тестових завдань для перевіки прочитанного під час карантину.

 

4. Поповнення папки самоосвіти.

 

8.30 – 14.00

13.

25.03

1. Опрацювання фахової літератури.

 

2. Поновлення методичних наробок у теках в кабінеті української мови.

 

3. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.

 

 

 

8.30 – 14.00

14.

26.03

 

 

 

 

 

1. Упорядкування папки виховних заходів классного керівника.

 

2. Вебінар «Використання онлайн – тестів у роботі з батьками».

 

3. Добірка матеріалу до батьківських зборів.

 

8.30 – 14.00

15.

27.03

 

 

 

 

 

 

 

1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.

 

2. Розробка тестових завдань для учнів   9-го класу. 

 

3. Підбір відеоуроків для перегляду учнями.

 

4. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями.

09.00 – 15.00

16.

30.03

1.Організаційно – методична робота: підбір матеріалів,  презентацій, відео,розробка тестових завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів  із української мови та літератури.

 

2.Збір та перевірка останніх робіт учнів, індивідуальні консультації, оцінювання виконаних завдань.

 

3. Заповнення електронного журналу успішності учнів.

 

4.Підготовка дидактичних карток з української мови.

 

5. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

8.30 – 16.00

 

17.

31.03

 

 

 

1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 8, 6 класів.

 

2. Онлайн консультація з учнями щодо підготовки та виконання домашніх завдань.

 

3. Розробка тестів з предмету на сайті «НаУрок».

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

 

8.30 – 15.00

18.

01.04

 

 

 

1.Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу .

 

2. Оперативна нарада педагогічних працівників.

 

3. Онлайн консультації зі здобувачами освіти.

 

4. Опрацювання фахової літератури

1. https://dyvoslovo.com.ua/

2. https://vseosvita.ua/news

 

5. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

8.30 – 16.00

19.

02.04

 

 

1.Розробка, пошук та відбір навчального матеріалу .

 

2. Онлайн консультація з учнями щодо підготовки та виконання домашніх завдань.

 

3. Заповнення електронного журналу успішності учнів.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5. Інша методична та самоосвітня робота.

 

8.30 – 15.00

20.

03.04

 

1.Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів.

 

2. Підготовка та розміщення домашніх завдань з української мови для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів.

 

3. Консультування учнів щодо виконання домашнього завдання в онлайн-чаті.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті.

 

8.30 – 15.00

21.

06.04

1. Складання тестів для учнів 9 класу з української мови та літератури .

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі в телефонному режимі.

 

3. Розробка та виготовлення матеріалів з розвитку мовлення для уроків української мови.

 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

 

08.30 – 15.00

22.

07.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-9 класів .

 

2. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків української літератури.

 

3. Консультація для батьків 9 класу.

 

4.  Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

 

5. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

 

08.30 – 15.00

22.

08.04

1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.

 

2. Знайомств з платформою для проведення онлайн відео-конференцій та вебінарів ZOOM (встановлення та налаштування на ПК).

3. Розміщення завдань для учнів 5,6,7,8,9 класів (соціальна мережа Viber).

 

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

5. Інша організаційно-методична робота.

 

08.30 – 15.00

23.

09.04

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 8, 9 класів з української мови та літератури, (відеоматеріали, тестові завдання).

 

2. Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.

 

3. Перевірка учнівських робіт.

 

4. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів.

 

5. Самоосвіта.

08.30 – 16.00

24.

10.04

1. Нарада педагогічних працівників.

 

2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальної діяльності за допомогою дистанційних технологій.

 

3. Робота зі шкільною документацією.

 

09.00 – 15.00

25.

13.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

3.Розробка  тестових завдань з української літератури для учнів 6,7 класів з допомогою сайту «На урок».

 

4. Інша організаційно – методична робота.

 

08.30 – 16.00

26.

14.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Робота над дидактичним матеріалом для учнів 5,6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

08.30 -15.00

 

 

3. Підготовка матеріалів для перевірки знань учнів 8 класу.

 

4.  Перевірка учнівських завдань.

 

 

27.

15.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів.

 

3. Опрацювання фахової літератури.

 

4. Консультації з батьками в телефонному режимі.

08.30 -15.00

28.

16.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

 

3. Робота зі шкільною документацією.

 

 4. Розробка відеотеки для учнів 6 класу .

08.30 – 16.00

29.

17.04

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного  рівня.

 

2. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

3. Розробка відеотеки для учнів 5 класу .

 

4. Упорядкування папки класного керівника.

 

09.00 – 15.00

30.

21.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Розробка тестових завдань.

 

3. Опитування учнів про стан здоров'я.

 

4. Перевірка виконаних учнями робіт.

 

5. Підготовка конспектів уроків.

09.00– 15.00

31.

22.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Упорядкування папки самоосвіти.

 

3. Виготовлення додаткового матеріалу по темі «Прийменник».

4. Опрацювання фахової літератури.

 

08.30 – 15.00

 

 

 

 

32.

23.04

 

 

1.Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

 

3. Розробка нестандартних  уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів.

 

4. Інша організаційно – методична робота.

 

5. Заповнення електронного журналу успішності учнів.

08.30 – 16.00

33.

24.04

 

 

1.Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі» тощо

 

2. Перегляд серіалу з освітньої грамотності для вчителів (онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта»).

 

3. Організаційно – методична робота: підбір матеріалів,  презентацій, відео,розробка тестових завдань для учнів 5, 6, 7, 8, 9  класів  із української мови та літератури.

 

4. Перевірка робіт учнів. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів.

 

09.00 – 15.00

34.

27.04

1. Корекцiя календарно-тематичного планування. Пiдбiр завдань.

2. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

3. Перевiрка учнiвських зошитiв.

 

4. Розробка та упорядкування завдань з української мови  i лiтератури для учнiв 6 кл. на перiод  карантину.

 

09.00 – 15.00

 

 

 

 

 

 

 

35.

28.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Перегляд новин, якi стосуються освiтнього процесу.

 

3. Опрацювання фахової лiтератури.

 

4. Розробка та упорядкування тестових завдань  для контрольної роботи з укр. літ.  у 9 кл.

09.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

 

36.

29.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Пiдготовка матерiалiв(тестових завданнь) пiдсумкових контрольних робiт з укр. мови для учнiв 5 кл.

 

3. Опрацювання  iнструкцiй  та методичних рекомендацiй МОН.

 

4. Перегляд та опрацювання фахових матерiалiв на освiтнiх интернет-ресурсах.

09.00 – 16.00

 

 

 

 

 

37.

30.04

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. .Бесiда – iнструктаж з учнями  9 – го кл про профiлактику, iнфiкування та поширення коронавiрусу.

 

3. Упорядкування матерiалу класного керiвника.

 

4. Збір та обробка  виконаних  завдань, відповідей учнями з укр. мови .

09.00 – 16.00

 

 

 

 

 

38.

04.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Розробка  пам'ятки для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину». Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.

 

3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах та  опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання.

09.00 – 16.00

 

 

 

 

39.

05.05

 

 

 

 

 

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6,7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Складання тестових завдань з української мови .

 

3. Індивідуальні консультації з учнями класу  щодо виконання завдань дистанційно.

 

4. Опрацювання фахової та періодичної літератури .

09.00 – 16.00

 

 

40.

06.05

 

 

 

 

 

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6,7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Дослідження досвіду роботи з використанням технологій дистанційного навчання передових вчителів і науковців.

 

3. Перевiрка робіт учнів.

 

4. Опрацювання та вивчення питання охорони праці «Основні законодавчі акти про охорону праці».

09.00 – 16.00

 

41.

07.05

 

 

 

 

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Перегляд відкритих уроків на телеканалах.

 

3. Консультування  учнів, батьків у телефонному режимі.

4. Пiдготовка матерiалiв(тестових завданнь) пiдсумкових контрольних робiт з укр. мови для учнiв 6 кл.

 

09.00 – 16.00

 

42.

08.05

 

 

 

1.Опрацювання фахової та періодичної літератури .

 

2. Читання творів з української літератури.

 

3. Опрацювання джерел щодо організації дистанційного навчання у школі на період карантину.

 

4. Перевiрка робіт учнів.

09.00 – 15.00

 

43.

12.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Опрацювання інтернет-джерел з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів.

 

3. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями.

 

4. Корекція планів виховної роботи

09.00 – 16.00

 

44.

13.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5, 8 класів.

 

3. Перевірка та оцінювання робіт учнів.

 

4. Обмін досвідом із колегами щодо дистанційного навчання учнів.

09.00 – 16.00

 

45.

14.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Надання консультацій батькам учнів.

 

3. Перегляд відео «Можливості проведення дистанційного навчання під час карантину»

 

4. Перегляд онлайн уроків.

09.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

46.

15.05

1. Опрацювання рекомендацій МОН щодо організації та проведення оцінювання здобувачів освіти.

 2. Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання).

 

3. Підбір матеріалів з українськоїлітератури для  7 – го класу.

 

4. Перегляд курсу « Дистанційне навчання: можливості та результативність »

09.00 – 15.00

 

 

 

 

 

47.

18.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Підбір матеріалів з української літератури для 8-го класу. Літературні диктанти до творів.

 

3. Робота з дидактичним матеріалом з теми« Особливості проведення уроків зв’язного мовлення».

 

4. Перевiрка робіт учнів.

09.00 – 16.00

 

48.

19.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня при викладанні української літератури.

 

3. Корегування календарно – тематичного планування.

 

4. Перевiрка робіт учнів.

09.00 – 16.00

 

49.

20.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання).

 

3. Підготовка  завдань для самостійного опрацювання навчального матеріалу з української мови та літератури для учнів 8, 9  кл.

 

4. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі.

 

09.00 – 16.00

 

50.

21.05

1. Прямий ефір  на платформі Zoom для учнів 5, 6, 8, 9 класів з української мови та літератури.

 

2. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями.

 

3. Вебінар «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти»

 

4. Перевiрка робіт учнів.

09.00 – 16.00

 

51.

22.05

1.Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо завершення навчального року.

 

 2. Пам’ятка-нагадування «Безпека під час карантину».

 

3. Опрацювання та підбір навчального контенту для узагальнення знань  учнів.

 

4. Оперативна нарада педагогічних працівників.

 

09.00 – 15.00

 

52.

 

 

 

 

25.05

 

Курси підвищення кваліфікації при ІППО ЧО. Дистанційне навчання.

 

 

10.00-14.20

53.

 

 

 

26.05

Курси підвищення кваліфікації при ІППО ЧО. Дистанційне навчання.

 

10.00-14.20

54.

 

 

 

 

27.05

Курси підвищення кваліфікації при ІППО ЧО. Дистанційне навчання.

 

10.00-14.20

55.

 

 

 

 

28.05

Курси підвищення кваліфікації при ІППО ЧО. Дистанційне навчання.

 

10.00-14.20

56.

 

29.05

Курси підвищення кваліфікації при ІППО ЧО. Дистанційне навчання.

 

10.00-14.20

 

docx
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку