Методична підтримка підручника Українська мова та читання авт. І.Большакова та М. Пристінська (розробка І .Большакова, О.Шибкова, Е.Неміш, І.Баландіна)
1. Прочитай уривок з оповідання про Матильду. Знайди в тексті діалог. Спиши його за правилами запису діалогу
Матильду записали в перший клас, у якому було вісімнадцятеро інших хлопчиків та дівчаток. Їхній учительці, котру звали міс Гані, було років двадцять три. Вона була делікатна й тиха, ніколи не кричала й зрідка всміхалася. Її обожнювали всі діти, якими вона опікувалася.
Після звичної переклички дітей за прізвищами міс Гані роздала всім учням новесенькі підручники.
- Ви всі, сподіваюся, принесли з собою олівці, - сказала вона.
- Так, міс Гані, - відповіли учні хором.
- Я допоможу вам якомога більше всього навчитися. А чи хтось із вас уже знає, як множити числа на два?
Матильдапіднесларуку. Вона була єдина. Матильда встала й почала множити на два.
- Стій! – урвала її міс Гані. – І доки ти так можеш множити?
- Я й сама не знаю. Мабуть, довго.
- Це просто дивовижно, - похвалила вона. (за Роальдом Далом)
А скільки тобі років Матильдо? Тату купи мені книгу. Я допоможу вам діти навчитися множити числа!
7. Запиши три увічливих слова . Склади з одним з них речення і запиши. Звернись у цьому реченні до Матильди
Методична підтримка підручника Українська мова та читання авт. І.Большакова та М. Пристінська (розробка І .Большакова, О.Шибкова, Е.Неміш, І.Баландіна)
1. Прочитай уривок з оповідання про Матильду. Знайди в тексті діалог. Спиши його за правилами запису діалогу
Матильду записали в перший клас, у якому було вісімнадцятеро інших хлопчиків та дівчаток. Їхній учительці, котру звали міс Гані, було років двадцять три. Вона була делікатна й тиха, ніколи не кричала й зрідка всміхалася. Її обожнювали всі діти, якими вона опікувалася.
Після звичної переклички дітей за прізвищами міс Гані роздала всім учням новесенькі підручники.
- Ви всі, сподіваюся, принесли з собою олівці, - сказала вона.
- Так, міс Гані, - відповіли учні хором.
- Я допоможу вам якомога більше всього навчитися. А чи хтось із вас уже знає, як множити числа на два?
Матильда піднесларуку. Вона була єдина. Матильдавсталайпочаламножитинадва.
- Стій! – урвала її міс Гані. – І доки ти так можеш множити?
- Я й сама не знаю. Мабуть, довго.
- Це просто дивовижно, - похвалила вона. (за Роальдом Далом)
Аудіювання Діалог Монолог
Навіщо тобі якась книжка Матильдо? Я хочу читати татко. Матильдо тобі допомогти?
7. Запиши три увічливих слова . Склади з одним з них речення і запиши. Звернись у цьому реченні до Матильди
№ завд |
індекс |
В . р . |
Д . р . |
С . р . |
П . р . |
|
1 |
МОВ 3.3; МОВ 2.1 |
|
|
|
|
|
2 |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
|
3 |
МОВ 3.3; МОВ 2.1 |
|
|
|
|
|
4 |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
|
5 |
МОВ 4.1 |
|
|
|
|
|
6 |
МОВ 3.4 |
|
|
|
|
|
7 |
МОВ 3.1; МОВ 3.3 |
|
|
|
|
|
8 |
МОВ 3.1; МОВ 3.3; МОВ 3.4 |
|
|
|
|
|
Очікувані результати |
Індексація |
|||||
Створює письмові висловлювання |
МОВ3.1 |
|||||
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
МОВ3.3 |
|||||
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
МОВ3.4 |
|||||
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
МОВ4.1 |
|||||
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
МОВ2.1 |
|||||