Презентація " Лего - використання матеріалів для активних гравців "

Про матеріал
Під час проведення уроків, доцільно використовувати Lego, для кращої організації роботи в класі.
Перегляд файлу

Методична підтримка підручника Українська мова  та читання  авт. І.Большакова та М. Пристінська (розробка І .Большакова, О.Шибкова, Е.Неміш, І.Баландіна)  

image

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА за темою  МОВА І МОВЛЕННЯ (1 в)

1. Прочитай уривок з оповідання про Матильду. Знайди в тексті діалог. Спиши його за правилами запису діалогу 

imageМатильду записали в перший клас, у якому було вісімнадцятеро інших хлопчиків та дівчаток. Їхній учительці, котру звали міс Гані, було років двадцять три. Вона була делікатна й тиха, ніколи не кричала й зрідка всміхалася. Її обожнювали всі діти, якими вона опікувалася.

Після звичної переклички дітей за прізвищами міс Гані роздала всім учням новесенькі підручники.

-               Ви всі, сподіваюся, принесли з собою олівці, - сказала вона.

-               Так, міс Гані, - відповіли учні хором.

-               Я допоможу вам якомога більше всього навчитися. А чи хтось із вас уже знає, як множити числа на два?

Матильдапіднесларуку. Вона була єдина. Матильда встала й почала множити на два.

-               Стій! – урвала її міс Гані. – І доки ти так можеш множити?

-               Я й сама не знаю. Мабуть, довго.

-               Це просто дивовижно, - похвалила вона. (за Роальдом Далом)

image

image

3. Випиши з тексту п’ять слів — назв предметів, чотири слова —назви ознак, три слова — назви дій.

image

6. Прочитай  речення. Знайди в них звертання, підкресли їх. Постав де потрібно коми

А скільки тобі років Матильдо? Тату купи мені книгу.  Я допоможу вам діти навчитися множити числа!

7. Запиши три увічливих слова . Склади з одним з них речення і запиши.  Звернись у цьому реченні до Матильди

image

image

Як я оцінюю свою роботу

Методична підтримка підручника Українська мова  та читання  авт. І.Большакова та М. Пристінська (розробка І .Большакова, О.Шибкова, Е.Неміш, І.Баландіна)  

image

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА за темою  МОВА І МОВЛЕННЯ (2 в)

1. Прочитай уривок з оповідання про Матильду. Знайди в тексті діалог. Спиши його за правилами запису діалогу 

imageМатильду записали в перший клас, у якому було вісімнадцятеро інших хлопчиків та дівчаток. Їхній учительці, котру звали міс Гані, було років двадцять три. Вона була делікатна й тиха, ніколи не кричала й зрідка всміхалася. Її обожнювали всі діти, якими вона опікувалася.

Після звичної переклички дітей за прізвищами міс Гані роздала всім учням новесенькі підручники.

-               Ви всі, сподіваюся, принесли з собою олівці, - сказала вона.

-               Так, міс Гані, - відповіли учні хором.

-               Я допоможу вам якомога більше всього навчитися. А чи хтось із вас уже знає, як множити числа на два?

Матильда піднесларуку. Вона була єдина. Матильдавсталайпочаламножитинадва.

-               Стій! – урвала її міс Гані. – І доки ти так можеш множити?

-               Я й сама не знаю. Мабуть, довго.

-               Це просто дивовижно, - похвалила вона. (за Роальдом Далом)

image

image

3. Випиши з тексту п’ять слів — назв предметів, чотири слова —назви ознак, три слова — назви дій.

image

imageimage                    Аудіювання                         Діалог                                 Монолог

6. Прочитай  речення. Знайди в них звертання, підкресли їх. Постав де потрібно коми

Навіщо тобі якась книжка Матильдо? Я хочу читати татко.  Матильдо тобі допомогти?

7. Запиши три увічливих слова . Склади з одним з них речення і запиши.  Звернись у цьому реченні до Матильди

image

image

Як я оцінюю свою роботу Оцінка  вчителя

завд

індекс

В . р .

Д . р .

С . р .

П . р .

1

МОВ 3.3; МОВ 2.1

 

 

 

 

2

МОВ 3.4

 

 

 

 

3

МОВ 3.3; МОВ 2.1

 

 

 

 

4

МОВ 3.4

 

 

 

 

5

МОВ 4.1

 

 

 

 

6

МОВ 3.4

 

 

 

 

7

МОВ 3.1; МОВ 3.3

 

 

 

 

8

МОВ 3.1; МОВ 3.3;

МОВ 3.4

 

 

 

 

Очікувані  результати

Індексація

Створює письмові висловлювання

МОВ3.1

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

МОВ3.3

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

МОВ3.4

Досліджує  власне індивідуальне мовлення

МОВ4.1

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

МОВ2.1

 

pdf
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку