ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Городецького ліцею
__________ ПІП
Індивідуальний навчальний план
з Інформатики
учня 5 класу ___________
яка здобуває освіту за сімейною формою навчання
(автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 1. Текстові документи
Текстовий документ і його об’єкти. Програми опрацювання текстових документів
Середовище текстового процесора MICROSOFT OFFICE WORD. Операції над файлами текстових документів. Введення тексту з клавіатури
Вставлення в текстовий документ спеціальних символів. Редагування тексту. Перевірка правопису
Виділення фрагментів тексту. Операції копіювання, переміщення та видалення фрагментів тексту. Автоматичний пошук і замінювання фрагментів тексту
Властивості символів. Форматування символів. Властивості абзаців. Форматування абзаців. Форматування за зразком
Сторінка текстового документа та її властивості. Форматування сторінок Попередній перегляд і друк документу.
Практична робота «Створення текстового документа» |
Пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач. Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку. Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.
|
Консультація 01.02
Тематичне оцінювання 08.03
|
Команди та їх виконавці. Алгоритми. Способи подання алгоритмів
Середовище створення та виконання проєктів SCRATCH 3
Збереження та відкриття збережених проєктів. Образи виконавців
Використання у проєкті кількох виконавців. Використання різного тла сцени. Використання звуків у проєкті
Циклічні процеси. Цикли у алгоритмах. Цикли з лічильником у SCRATCH 3
Висловлювання. Розгалуження у алгоритмі. Розгалуження у SCRATCH 3
Практична робота «Створення проєкту із циклами з лічильником і розгалуженнями» |
Розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач. Корегує алгоритм за потреби. Складає і налагоджує програмні проекти для розв’язання задач/проблем і творчого самовираження. Розділяє задачу на підзадачі та розв’язує їх, комбінуючи проект із блоків команд. Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями. Бере участь у спільному створенні інформаційного продукту, враховуючи власний і груповий емоційний стан.
|
Консультація 15.03
|
ПРАКТИКУМ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Поняття начального проєкту. Визначення мети та плану вкладання проєкту Пошук відомостей і добір матеріалу для проєкту. Опрацювання знайдених відомостей, виконання завдань Робота над створення навчально проєкту. Оформлення результатів діяльності Представлення результатів проєкту |
Бере участь у проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів. Організовує власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштовує програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб. Складає план виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту. Пояснює вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів. Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями. Розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній роботі. Зазначає джерела, використані у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації. Розширює спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб дотримується правил кібербезпеки. Дотримується правил етикет у спілкування у цифрових мережах. Бере участь у представленні результатів роботи. Коментує свою із створення інформаційного продукту, за потреби надає конструктивні відгуки. Виявляє наполегливість, коли стикається з помилками і проблемами під час роботи над проектом. Описує власну діяльність і набутий досвід.
|
Консультація 10.05
Тематичне оцінювання 22.05 |
Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________