Індивідуальний план дитини яка здобуває освіту на сімейному навчанні

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з Інформатики учня 5 класу який здобуває освіту за сімейною формою навчання ( план складено відповідно програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти складено відповідно модельної програми (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Городецького ліцею

__________ ПІП

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

з  Інформатики

учня  5  класу ___________

яка здобуває освіту за сімейною формою навчання

( план складено відповідно програми «Інформатика. 5-6 класи»

для закладів загальної середньої освіти складено відповідно модельної  програми

(автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

 

 

 

 

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 1. Текстові документи

 

Текстовий документ і його об’єкти. Програми опрацювання текстових документів

 

Середовище текстового процесора MICROSOFT OFFICE WORD. Операції над  файлами текстових документів.

Введення тексту з клавіатури

 

Вставлення в текстовий документ спеціальних символів. Редагування тексту. Перевірка правопису

 

Виділення фрагментів тексту. Операції копіювання, переміщення та видалення фрагментів тексту. Автоматичний пошук і замінювання фрагментів тексту

 

Властивості символів. Форматування символів. Властивості абзаців. Форматування абзаців. Форматування за зразком

 

Сторінка текстового документа та її властивості. Форматування сторінок

Попередній перегляд і друк документу.

 

Практична робота «Створення текстового документа»

Пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач.

Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми.

Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем.

Створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку.

Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

 

 

Консультація 01.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання 08.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команди та їх виконавці. Алгоритми. Способи подання алгоритмів

 

Середовище створення та виконання проєктів SCRATCH 3

 

Збереження та відкриття збережених проєктів. Образи виконавців

 

Використання у проєкті кількох виконавців. Використання різного тла сцени. Використання  звуків у проєкті

 

Циклічні процеси. Цикли у алгоритмах. Цикли з лічильником у  SCRATCH 3

 

Висловлювання. Розгалуження у алгоритмі. Розгалуження у  SCRATCH 3

 

Практична робота «Створення проєкту із циклами з лічильником і розгалуженнями»

 

Розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач.

Корегує алгоритм за потреби.

Складає і налагоджує програмні проекти для розв’язання задач/проблем і творчого самовираження.

Розділяє задачу на підзадачі та розв’язує їх, комбінуючи проект із блоків команд.

Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями.

Бере участь у спільному створенні інформаційного продукту, враховуючи власний і груповий емоційний стан.

 

 

 

Консультація 15.03

 

 

ПРАКТИКУМ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 

Поняття начального проєкту. Визначення мети та плану вкладання проєкту

Пошук відомостей і добір матеріалу для проєкту. Опрацювання знайдених відомостей, виконання завдань

Робота над створення навчально проєкту. Оформлення результатів діяльності

Представлення результатів проєкту

Бере участь у проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів.

Організовує власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштовує програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб.

Складає план виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту.

Пояснює вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів (принаймні трьох) і створення відповідних інформаційних продуктів.

Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями.

Розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній роботі.

Зазначає джерела, використані у своїх роботах.

Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної або групової діяльності і комунікації.

Розширює спектр засобів і способів комунікації, які використовує, враховуючи потреби свої та інших осіб дотримується правил  кібербезпеки.

Дотримується правил етикет у спілкування у цифрових мережах.

Бере участь у представленні  результатів роботи.

Коментує свою із створення інформаційного продукту, за потреби надає конструктивні відгуки.

Виявляє наполегливість, коли стикається з помилками і проблемами під час роботи над проектом.

Описує власну діяльність і набутий досвід.

 

 

 

Консультація 10.05

 

 

 

 

Тематичне оцінювання 22.05

 

 

Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
17 січня 2023
Переглядів
1639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку