Індивідуальний план на карантин вчителя індивідуального (інклюзивного) навчання

Про матеріал
План індивідуального навчання (дистанційно) під час карантину. Самоосвіта, вебінари з активними посиланнями.
Перегляд файлу

РІЧЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

 «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

КОРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12.03.2020 – 24.04. 2020

вчителя індивідуального навчання Юсенко Оксани Віталіївни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.03

1. Вивчення технологій дистанційного навчання.

2.Організація дистанційного навчання.

3. Розробка завдань на період карантину.

 

4. Онлайн консультації з батьками з питань дистанційного навчання.

9.00 – 10.30

 

 

 

10.30–11.00

 

 

11.20-13.00

 

13.00-14.00

Мобільний додаток Viber, у телефонному режимі.

2

16.03

1. Розробка та розсилка завдань з математики.

 

2. Онлайн консультація.

 

3. Робота зі шкільною документацією.

9.00 – 12.00

 

 

 

 

12.00–12.30

 

 

12.00–13.00

 

 

3

18.03

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання.

 

3. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.

 

9.00–10.00

 

 

 

 

 

10.00-12.00

 

 

 

 

 

12.00-13.00

 

 

4

20.03

1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

 

2. Розробка завдань з математики та трудового навчання.

 

3. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів».

9.00–10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00–11.00

 

 

 

15.00-16.30

Колупаєва А. А.

 Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,

О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с

 

 

 

 

 

 

Вебінар:

https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8&fbclid=IwAR3w9EyypxuBXyfKqN1XBB7lx_ng4116Vwx2N7E2gWlFuqn8d_prqhFBP9A

 

 

5

23.03

1. Ознайомлення з нормативними документами.

 

2. Перегляд ефіру з Любомирою Мандзій «Дистанційна робота для вчителів»

 

9. 00- 10. 00

 

 

 

10.00–12.00

 

 

 

https://www.facebook.com/TE.SQE/photos/pcb.525036021768446/525035915101790/?type=3&theater&ifg=1

 

 

https://www.facebook.com/UAMON/videos/515867872650430/

6.

25.03

1. Реєстрація на вебінар «Цифрова безпека: як навчити дітей правил безпечного користування інтернетом?»

 

2. Реєстрація на вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

 

3. Самоосвіта. Участь у віртуальній педагогічній раді.

9.00-9.30

 

 

 

 

 

 

 

9.30-10.00

 

 

 

 

 

 

14.00-15.30

https://www.facebook.com/111506105597320/posts/2910665412348028/?sfnsn=mo

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR22VUePKnsp-8Y0RRy3hRgQE8nvwwQRzFjoNT1C803goZhYz6G0irrqZsw

7.

27.03

1. Робота з батьками в телефонному режимі.

 

2. Пошук нових вправ для  розвитку дрібної  моторики рук.

 

3. Модифікація навчального плану.

 

4. Перегляд запису вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

9.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-11.30

 

 

11.30-13.00

 

8.

30.03

1. Самоосвіта. Курс -Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

 

2. Розробка завдань з математики.

 

3. Ознайомлення з нормативними документами.

 

 

9.00-11.30

 

 

 

 

11.30-12.00

 

 

12.00-13.00

 

https://prometheus.org.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.facebook.com/groups/162681617710722/permalink/552561758722704/?sfnsn=mo

9.

01.04

1. Розробка завдань з інформатики.

 

2. Самоосвіта  . Вебінар - Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради

 

3. Ознайомлення з нормативними документами.

9.00-10.00

 

 

10.00-13.00

 

 

 

 

 

12.00-12.30

 

 

 

https://vseosvita.ua

 

 

 

10

03.04

1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.

 

2. Ознайомлення з рекомендаціями РОІППО про дистанційне навчання.

 

3. Перегляд запису вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

9.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

 

11.00-13.00

 

 

 

 

https://www.facebook.com/groups/1898955710327681/permalink/2613368962219682/?sfnsn=mo

 

 

 

https://vseosvita.ua

 

 

11

06.04

1. Розробка та завдань з математики.

 

2. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л.Литвиненко.

3. Робота з методичною літературою.

9.00-10.00

 

 

 

 

12.00-14.00

 

 

 

 

 

 

14.00-14.30

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html

 

 

 

12

08.04

1. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.

 

2. Онлайн консультація для батьків.

 

3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний»

09.00-10.00

 

 

 

10.00-10.30

 

 

 

18.00-19.30

 

 

 

 

У телефонному режимі.

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true

13

10.04

1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.

 

2. Розробка наочності та роздаткових матеріалів.

 

3. Самоосвіта. Курс. «Участь батьків у організації інклюзивного навчання»

09.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

https://courses.ed-era.com/dashboard

14

13.04

1. Розробка завдань з математики.

 

2. Реєстрація на вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

 

3. Підбір навчальних відеофайлів.

09.00-10.00

 

 

10.00-10.30

 

 

 

 

 

 

 

10.30-11.30

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

15

15.04

1. Розробка завдань з інформатики.

 

2. Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

 

3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

09.00-10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 

 

 

 

 

15.00-16.30

 

 

 

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).

 

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

 

 

16

17.04

1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.

 

2. Самоосвіта. Перегляд запису вебінару «Мотивація до навчання під час карантину»

 

09.00-10.00

 

 

 

15.00-16.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu

 

 

 

17

22.04

1. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.

 

2. Онлайн консультація для батьків.

 

3. Розробка наочності та роздаткових матеріалів.

09.00-10.00

 

 

 

 

 

10.00-10.30

 

 

 

10.30-11.30

 

 

 

 

 

 

 

 

У телефонному режимі.

18

24.04

1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.

 

2. Перегляд запису вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти».

 

3. Робота над індивідуальними картками з математики.

09.00-10.00

 

 

 

10.00-12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.00

 

 

 

 

https://youtu.be/YxYIR_X6Qtc

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
1215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку