РІЧЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
КОРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 12.03.2020 – 24.04. 2020
вчителя індивідуального навчання Юсенко Оксани Віталіївни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.03 |
1. Вивчення технологій дистанційного навчання. 2.Організація дистанційного навчання. 3. Розробка завдань на період карантину.
4. Онлайн консультації з батьками з питань дистанційного навчання. |
9.00 – 10.30
10.30–11.00
11.20-13.00
13.00-14.00 |
Мобільний додаток Viber, у телефонному режимі. |
2 |
16.03 |
1. Розробка та розсилка завдань з математики.
2. Онлайн консультація.
3. Робота зі шкільною документацією. |
9.00 – 12.00
12.00–12.30
12.00–13.00 |
|
3 |
18.03 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання.
3. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.
|
9.00–10.00
10.00-12.00
12.00-13.00
|
|
4 |
20.03 |
1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».
2. Розробка завдань з математики та трудового навчання.
3. Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». |
9.00–10.00
10.00–11.00
15.00-16.30 |
Колупаєва А. А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с
Вебінар:
|
5 |
23.03 |
1. Ознайомлення з нормативними документами.
2. Перегляд ефіру з Любомирою Мандзій «Дистанційна робота для вчителів»
|
9. 00- 10. 00
10.00–12.00
|
https://www.facebook.com/TE.SQE/photos/pcb.525036021768446/525035915101790/?type=3&theater&ifg=1
|
6. |
25.03 |
1. Реєстрація на вебінар «Цифрова безпека: як навчити дітей правил безпечного користування інтернетом?»
2. Реєстрація на вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
3. Самоосвіта. Участь у віртуальній педагогічній раді. |
9.00-9.30
9.30-10.00
14.00-15.30 |
https://www.facebook.com/111506105597320/posts/2910665412348028/?sfnsn=mo
|
7. |
27.03 |
1. Робота з батьками в телефонному режимі.
2. Пошук нових вправ для розвитку дрібної моторики рук.
3. Модифікація навчального плану.
4. Перегляд запису вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-11.30
11.30-13.00 |
|
8. |
30.03 |
1. Самоосвіта. Курс -Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
2. Розробка завдань з математики.
3. Ознайомлення з нормативними документами.
|
9.00-11.30
11.30-12.00
12.00-13.00
|
https://www.facebook.com/groups/162681617710722/permalink/552561758722704/?sfnsn=mo |
9. |
01.04 |
1. Розробка завдань з інформатики.
2. Самоосвіта . Вебінар - Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
3. Ознайомлення з нормативними документами. |
9.00-10.00
10.00-13.00
12.00-12.30 |
|
10 |
03.04 |
1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.
2. Ознайомлення з рекомендаціями РОІППО про дистанційне навчання.
3. Перегляд запису вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
https://www.facebook.com/groups/1898955710327681/permalink/2613368962219682/?sfnsn=mo
|
11 |
06.04 |
1. Розробка та завдань з математики.
2. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» Л.Литвиненко.3. Робота з методичною літературою. |
9.00-10.00
12.00-14.00
14.00-14.30 |
|
12 |
08.04 |
1. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» |
09.00-10.00
10.00-10.30
18.00-19.30 |
У телефонному режимі.
https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true |
13 |
10.04 |
1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.
2. Розробка наочності та роздаткових матеріалів.
3. Самоосвіта. Курс. «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» |
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
|
14 |
13.04 |
1. Розробка завдань з математики.
2. Реєстрація на вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»
3. Підбір навчальних відеофайлів. |
09.00-10.00
10.00-10.30
10.30-11.30
|
|
15 |
15.04 |
1. Розробка завдань з інформатики.
2. Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
3. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» |
09.00-10.00
10.00-12.00
15.00-16.30 |
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
|
16 |
17.04 |
1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.
2. Самоосвіта. Перегляд запису вебінару «Мотивація до навчання під час карантину»
|
09.00-10.00
15.00-16.15
|
https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu
|
17 |
22.04 |
1. Розробка завдань з образотворчого мистецтва.
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Розробка наочності та роздаткових матеріалів. |
09.00-10.00
10.00-10.30
10.30-11.30
|
У телефонному режимі. |
18 |
24.04 |
1. Розробка завдань з математики та трудового навчання.
2. Перегляд запису вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти».
3. Робота над індивідуальними картками з математики. |
09.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00 |
|