Індивідуальний план навчання з алгебри учня 9 класу за сімейною формою навчання.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи складено згідно навчальної програми з алгебри 9 клас.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

з  алгебри

учня  9  класу

_____________________,

який здобуває освіту за сімейною формою навчання

( план складено відповідно програми   затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Тема 1. НЕРІВНОСТІ

 

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

·   властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

·  означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.

 

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною.

 

Числові проміжки.

 

Рівносильні нерівності.

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

 

04.10.

Крнсультація

 

 

 

 

 

 

 

 

18.10

Контрольна робота.

Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ 

 

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

 

Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

Перетворення графіків функцій.

Квадратична функція, її графік і властивості.

Квадратна нерівність. Система двох рівнянь з двома змінними.

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

 

22.11

Консультація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.12

Контрольна робота.

Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ

 

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·   формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·   властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

Числові послідовності.

 

Арифметична та геометрична прогресії, їх властивості. Формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій.

 

Формули суми перших n членів арифметичної та геометричної прогресій

 

 

 

13.02

Консультація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.03

Контрольна робота.

Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ

 

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

Основні правила комбінаторики.

 

Частота та ймовірність випадкової події.

 

Початкові відомості про статистику.

 

Способи подання даних та їх обробки

 

19.04

Консультація.

 

 

 

 

 

 

 

 

17.05

Контрольна робота.

Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо