Затверджено
Директор__________
Індивідуальний навчальний план
для учня/-иці 7-А класу _____________ПІБ,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Англійська мова (учитель А.Сербул)
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Тема 1. Шкільне життя. Повторення. Знову до школи. У школі. Шкільна діяльність. Що для тебе школа? Обовʼязки. Модальні дієслова. Шкільні правила. Після школи. Знайомство онлайн. Соціальні мережі. Позашкільна діяльність. Моя школа. Нові технології та діти. |
- обмінюватися думками; - висловлювати свої враження, почуття та емоції; - описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця; - описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is / There are; - надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, аргументувати свій вибір, точку зору; - правильно вживати модальні дієслова; - розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи; - висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн; - утворювати речення з словами too / enough; - обмінюватись думками про види позашкільної діяльності; - оцінювати стан речей, події, факти; - висловлювати свої враження від прочитаного. |
20.10.2023 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto- ho
|
ТЕМА 2 . Я, моя родина, мої друзі. Моя сім’я. Домашні справи. Домашні обов’язки. Роби це сам. Хто, що робить у твоїй сім’ї? Мій звичайний день. Домашні обов’язки членів родини? |
- розповідати про членів своєї родини; - використовувати нові ЛО у мовленні; - розповідати про свої домашні обов’язки; - правильно вживати в реченні неозначені займенники; - обмінюватись думками про обов’язки у родині; - надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - підсумовують знання з теми |
17.11.2023 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto -ho
|
ТЕМА 3. Харчування. Все про їжу. Ми те, що ми їмо. Сервірування столу. Багато чи мало. Рецепти. Моя улюблена страва. Правильне харчування. Здорова та нездорова їжа. Моя повсякденна їжа. Традиції харчування України та Великобританії. В кафе. |
- аргументувати свою точку зору щодо вибору їжі, обмінюватися думками; - використовувати нові ЛО у мовленні; - розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; - описувати правила сервірування столу; - правильно вживати в реченні a lot of / lots of, a little, a few; - описувати рецепти, аргументувати свій вибір; - розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми - висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування; - розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; - запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками; - надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; - підсумовують знання по темі |
15.12.2023 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto -h
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|
18.12.2023 |
|
|
|
ТЕМА 4. Спорт. Охорона здоров’я. Спорт це цікаво. Олімпійські ігри. Ви займаєтеся спортом? Розділові запитання. Приєднуйся до спортклубів. Водне поло. Відомі спортсмени. Види болю. Медичне обслуговування. Я захворів. Past Perfect. Візит до лікаря. Як надати першу допомогу. Історія про хворого друга. Твоє здоров’я – у твоїх руках! |
- характеризувати різні види спорту, використовувати Go, play, do; - розповідати загальну інформацію про Олімпійські ігри; - утворювати розділові запитання; - розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; - використовувати нові ЛО у мовленні; - обмінюватися думками про відомих спортсменів, аргументувати свій вибір, точку зору; - підсумовують знання з теми; - називати види болю, використовуючи нові ЛО; - надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - утворювати та вживати Past Perfect Tense; - оцінювати стан речей, події, факти, просити про допомогу; - пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу; - висловлювати свої враження від прочитаного; - підсумовують знання з теми. |
|
06.02.2024 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto- ho
|
||
ТЕМА 5. Кіно і театр. Жанри кінофільмів. Улюблені фільми. Характеристика фільмів. Ти любиш ходити в кіно? Зворотні займенники. Театр Шекспіра у Лондоні. Улюблені фільми молоді. Фільм. Рецензія на фільм. |
- називати жанри фільмів, використовуючи нові ЛО у мовленні; - розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про улюблені фільми; - об’єднувати речення за допомогою відносних займенників/Relative pronouns; - утворювати та вживати зворотні займенники/Reflexive рronouns; - надавати загальну інформацію про театр Шекспіра; - обмінюватися думками; - вміти написати рецензію на фільм |
29.03.2024 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto- ho
|
ТЕМА 6. Велика Британія. Україна. Організація відпочинку. Визначні місця Лондону. Визначні місця Києва. Вітання з Австралії. Нові враження. Відомі мости Лондона. Лондон – культурний центр. Театр «Глобус». Запрошуємо в Канаду. Україна: географічне положення та клімат. Великі міста України. Необхідні речі для подорожі. Ура! Канікули! Планування відпочинку. Подорожування |
- використовувати нові ЛО в мовленні; - знати інформацію про Лондон, його визначні пам’ятки; - знати інформацію про Київ, його визначні пам’ятки; - надати загальну інформацію про Австралію; - утворювати й використовувати минулі часи/PastTenses; - назвати та надати загальну інформацію про відомі мости Лондона; - розпитування з метою роз’яснення та уточнення інформації; - висловлювати свої враження, почуття, емоції; - надати загальну інформацію про Канаду; - надати загальну інформацію про Україну; - обмінюватися думками; - оцінювати стан речей, події, факти; - складати список необхідних речей для подорожі; - висловлювати свої враження, почуття, емоції. |
10.05.2024 16.00 http://meet.google.com/nqr-ttto- ho
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|
17.05.2024 |