Індивідуальний план роботи на період карантину Вчителя Історії України та Всесвітньої Історії Херсонського професійного ліцею харчової промисловості Мамчур Юлії Тимофіївни
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Ресурсний потенціал |
1. |
19.03 |
Складання плану роботи на період карантину. |
Тел. режим Viber |
Самоосвітня діяльність (пошук ресурсів та інструментів дистанційного навчання.
|
Тел. режим Viber |
||
Перегляд вебінару на тему Організаційно педагогічні умови дистанційного професійного навчання |
Кравець Світлана Григорівна, Голуб Іван Іванович |
||
Розробка уроку та розсилка завдання Всесвітньої Історії з теми: Розвиток країн Центрально - Східної Європи після Другої світової війни. Країни Центрально-Східної Європи в 1950-1970 роках. |
Всесвітня Історія (рівень стандарту) підручник для 11 кл. закл. загал. серед. освіти О. В. Гісен. О. О Мартинюк. - Харків: Вид-во « Ранок» 2019- 224 с:іл. Тел. Режим Viber |
||
2. |
26.03 |
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим). |
Тел. режим Viber |
Розробка уроку та розсилка завдань з Історії України Політико - ідеологічна криза радянського ладу в УРСР та Дисидентський рух у 1970- 1980- х рр. |
Історія України (рівень стандарту) підручник для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти Н.М. Сорочинська, О.О Гісем.- Тернопіль: Навчальна книга - Богдан.2019. - 240:іл. Тел. режим Viber |
||
|
|
Робота над темою самоосвіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. |
Рідна Школа• №3 (березень) 2013 |
Пошук та розміщення матеріалів з Історії Всесвітньої,для групи № 518 згідно розкладу.
|
|
||
3. |
02.04 |
Розробка уроку та росилка домашнього завдання Країни Центрально- Східної Європи та СРСР: від «відлиги» до перебудови. Передумови в СРСР та «Оксамитові революції» в Європі. |
Всесвітня Історія (рівень стандарту) підручник для 11 кл. закл. загал. серед. освіти О. В. Гісен. О. О Мартинюк. - Харків: Вид-во « Ранок» 2019- 224 с:іл. Тел. режим Viber |
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим).
|
Тел. режим Viber |
||
Розробка конспектів уроків та завдань Історії України для 518 групи та розсилка завдань. |
Тел. режим Viber |
||
|
|
Робота з документацією по самоосвіті. ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ |
Консультирование. Тренинг : учебное пособие для вузов / под ред. Ю. М. Жукова. – М, 2004. – 323 с. 7. Хьелл Л. Теории личности / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб. : Питер, 2003. – 608 с. |
4. |
06.04 |
Розробка уроку та розсилка завдань з Історії України на тему Дисидентський рух у 1970- 1980 - х рр. |
Історія України (рівень стандарту) підручник для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти Н.М. Сорочинська, О.О Гісем.- Тернопіль: Навчальна книга - Богдан.2019. - 240:іл. |
Написання завдань для істориків, спрямовані на розвиток критичного мислення |
|
||
Написання тестових завдань до уроку «Україна і тенденції розвитку сучасного світу. |
|
||
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим). |
Тел. Режим Viber |
||
Створення дистанційного навчання під час карантину за допомогою Google Класс. |
https://classroom.google.com. |
||
5. |
17.04 |
Добірка відеоуроків для підготовки до ЗНО. |
|
Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у закладах професійної освіти в умовах карантину (інтернет ресурси). |
|
||
Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber. |
Тел. Режим Viber |
||
Підготовка завдань для учнів IІ курсу з історії України та Всесвітньої історії ( підбір відео уроку, презентації з теми, що вивчається), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
||
|
|
Робота над методичною темою. |
|
6. |
24.04 |
Систематизація матеріалів у кабінеті. |
|
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (Viber, тел.режим). |
Тел. Режим Viber |
||
Розсилка завдань ( згідно розкладу) для груп № 518 з Історії України та Історії Всесвітньої. |
Тел. Режим Viber |
||
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України та Всесвітньої історії ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
||
Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів з історії України. |
|
||
7. |
28.04 |
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України та Всесвітньої історії ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
Розсилка завдань ( згідно розкладу) для груп № 518 з Історії України та Історії Всесвітньої. |
Тел. Режим Viber |
||
Планування перегляду телеурків з Історії України 10-11 класів. |
|
||
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
|
||
Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber. |
Тел. Режим Viber |
||
Підбір матеріалів з теми самоосвіти. |
|
||
8. |
05.05 |
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
Тел. Режим Viber |
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
|
||
|
|
Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів з історії України. |
|
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (Viber, тел.режим). |
Тел. Режим Viber |
||
9. |
07.05 |
Добірка відеоуроків для підготовки до ЗНО |
|
Розсилка завдань ( згідно розкладу) для груп № 518 з Історії України та Історії Всесвітньої. |
Тел. Режим Viber |
||
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
||
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
|
||
10. |
08.05 |
Розробка тестових завдань до ЗНО. |
|
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
||
Розсилка завдань ( згідно розкладу) для груп № 518 з Історії України та Історії Всесвітньої. |
Тел. Режим Viber |
||
Робота над методичною темою. |
|
||
11. |
12.05 |
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
|
Індивідуальні консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі(Viber, тел.режим). |
Тел. Режим Viber |
||
Робота над методичною темою. |
|
||
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
|
||
12. |
18.05 |
Підготовка завдань для учнів II курсу з Всесвітньої історії ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
Тел. Режим Viber |
|
|
Розсилка завдань ( згідно розкладу) для груп № 518 з Історії Всесвітньої. |
Тел. Режим Viber |
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
Тел. Режим Viber |
||
Робота над темою самоосвіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. |
|
||
13. |
21.05 |
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
Тел. Режим Viber |
Перевірка робіт учнів з предметів, оцінювання, корекція знань. |
Тел. Режим Viber |
||
Розробка тестових завдань до ЗНО. |
|
||
Робота над темою самоосвіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. |
|
||
14. |
28.05 |
Перегдяд онлайн вебінар на тему : Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання |
|
Перегляд онлайн вебінар на тему : Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку |
|||
Перегляд онлайн вебінар на тему : Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті» |
|||
Підготовка завдань для учнів II курсу з історії України ( підбір відео уроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти за допомогою спільноти Viber. |
Тел. Режим Viber |
||
Робота над темою самоосвіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії. |
|