"Індивідуальний план професійного самовиховання майбутнього вчителя"

Про матеріал
Пропоную "Індивідуальний план професійного самовиховання майбутнього вчителя"
Перегляд файлу

Індивідуальний план професійного самовиховання майбутнього вчителя

Завдання самовиховання

Шляхи та засоби

 

I. З розвитку пізнавальних умінь

Тренуватися в угадуванні внутрішнього стану учнів за зовнішніми проявами поведінки

 

1. Розвивати в собі педагогічну спостережливість

Проявляти більш щирий інтерес до особистості кожного з учнів

 

2. Навчитися керувати своїми почуттями

При надмірному хвилюванні використовувати самозаспокоєння, самовідволікання. Здійснювати самоконтроль

 

3. Розвивати в собі дотепність та оперативність

Тренуватися у розв’язуванні педагогічних задач експромтом, але з наступним критичним аналізом

 

II. З розвитку конструктивних умінь

Усі наступні справи чітко розраховувати та планувати

 

Навчитися складати конкретні плани різних заходів

Вивчити плани досвідчених педагогів, засвоїти основні логічні схеми планів, скласти варіанти планів і обговорити їх з досвідченими вчителями

 

III. З розвитку комунікативних умінь

Тренуватися в передкомунікативному орієнтуванні, контактах, особливо з незнайомими людьми

 

1. Подолати надмірну соромливість у спілкуванні

Вчитися не думати про себе під час спілкування

 

2. Розвивати в собі товариськість

Користуватися будь-якою можливістю проявити ініціативу у спілкуванні

 

IV. З розвитку інформаційних умінь

Вивчати літературу з вибраної проблеми

 

1. Навчитися виразному читанню

Тренуватися в голосному виразному читанні. Проаналізувати магнітні записи своєї мови

 

2. Навчитися коротко, але змістовно виступати на зборах

Користуватися можливістю висловити свою думку перед аудиторією. Виступати за планом: а) про що хочу сказати, б) що про це хочу сказати, в) що пропоную

 

V. З розвитку організаторських умінь:

навчитися навичкам самоконструювання, самонаказу та самоконтролю

У процесі практичних педагогічних справ тренуватися в самоінструктуванні та інших прийомах самоактивізації

 

Звичайно, не всі завдання і напрямки роботи над собою можна зафіксувати у програмі та плані професійного самовиховання. Головне, щоб кожен майбутній педагог виробив свій кодекс правил і принципів й неухильно дотримувався їх.

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
7125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку