Індивідуальний план реабілітації дитини з ДЦП .

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації дитини з ДЦП . Розроблено вчителем - логопедом
Перегляд файлу

Індивідуальний план реабілітації дитини з ДЦП .

з  9.01.2023 по 27.01.2023

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

SMART-ціль (МЕТА):Під час занять Софія буде самостійно читати склади та орфоргафічно писати букви.

1

19.01.21

 

 Лексика. Тема. Зима. Речення.

Стимуляція мовленнєвої активності.

Розвиток  оперативної пам’яті.

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).

 

Розвивати артикуляційну моторику та мовне дихання .

Постановка звука « р».

Збагачувати активний і пасивний словник новими словами.

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Сніжинка»

Артикуляційні вправи^

«Паркан»,«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,«Конячка»,

«Моторчик».

Вправа «Доповни речення»:

-Зимою дітям ..

- взимку з неба…

- дерева взимку…

- пташки зимою……

Сонце взимку…..

Читання відкритих складів з буквою А

2

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

3

20.01.21

 

Лексика. Тема. В зимовому лісі.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення за ілюстраціями.

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

 Постановка звука « р».

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Сніжна кулька»

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»«Паркан»,

«Лопатка»,«Солодке варенн»,«Чистимо зубки»«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

Вправа «Склади речення»(за ілюстраціями)

4

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

5

 

 

Тема. В гості приїхав Сніговик.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

 

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука « р».

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

 

Дихальна вправа : «Кульки Сніговика»

Артикуляційні вправи:

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

 «Склади речення за допомогою паличок «

6

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

7

 

 

Лексика. Тема. Зима в нашому місті.

Читання відкритих складів з буквою И.

Формування читацьких умінь.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука «Р»

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Сніжинка»

Артикуляційні вправи:

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

«Склади речення за допомогою паличок

 

 

8

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

 

 

Лексика.Тема. Зимові свята.

Читання відкритих складів з буквою І.

Формування читацьких умінь.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

 Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука « р».

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Морозна кулька»

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,«Конячка»,

«Моторчик».

 

«Склади речення за допомогою паличок

10.

 

 

Зондовий масаж :

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

11

10.02.21

 

Лексика. Тема. Зима. Речення.

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв.

Читання відкритих складів з буквою Е.

Формування читацьких умінь.

 

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

 

 Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

 

Постановка звука « р».

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

 

 

Дихальна вправа : «Здуваємо сніжок з гілочок»

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

 

 

 

7

11.02.21

 

Лексика. Тема. Зима. Речення.

Читання відкритих складів з буквою И.

Формування читацьких умінь.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука «Р»

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Сніжинка»

Артикуляційні вправи:

«Бегемот»«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,«Конячка»,

«Моторчик».

«Склади речення за допомогою паличок

 

 

8

12.0221

 

Лексика. Тема . Зима. Речення.

Читання відкритих складів з буквою М.

Формування читацьких умінь.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

 Постановка звука « р».

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

 

9

16.02.21

 

Лексика. Тема. В гостях у Сніговика.

Читання відкритих складів з буквою Н.

 

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв.

 

Формування читацьких умінь.

 

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

 

 

 Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука « р».

 

 

Формування усвідомленого розуміння змісту запитань вчителя та правильної побудови відповідей на ці запитання.

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Сніжок»

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик».

Зондовий масаж

Закінчи речення,кидаючи сніжок)

*Взимку завірюха…(мете).

*Вночі вітер в трубах…(виє,завиває).

*Зі снігової хмари сніжки…(падають,летять,

кружляють).

*У лісі взимку голодний вовк…(виє).

*На зиму ведмідь у барлозі…(засинає).

*Мороз щоки і ніс…(щипає).

*Узимку вода в річці…(замерзає).

*Іній на гілках дерев…(блищить).

*Узимку сніг все навколо…(накриває).

*Дерева взимку…(сплять).

*Під снігом травичка взимку…(гріється).

*Узимку комахи…(ховаються).

 

10

17.02.21

 

Лексика.Тема. Зимова казка.

Читання відкритих складів з буквою П.

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв

Формування читацьких умінь.

Формування уявлень про структуру речення, умінь будувати речення на основі різних опор.

Формування усвідомленого розуміння змісту запитань вчителя та правильної побудови відповідей на ці запитання.

Розвиток мовного дихання і артикуляційної моторики.

Постановка звука « р».

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

Дихальна вправа : «Вітрячок»

Артикуляційні вправи.

«Бегемот»

«Паркан»,

«Лопатка»,

«Солодке варенн»,

«Чистимо зубки»

«Чашка»,

«Конячка»,

«Моторчик»

«Склади речення за допомогою паличок

 

Вчитель-логопед                                                                Н.М.Мовчан

 

 

ВИСНОВКИ  -  ЗНМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  1. Розвивати мовне дихання, артикуляційну моторику, пасивний і активний словник.
  2. Уточнення значень наявних у учнів слів і збагачення словникового запасу шляхом:
  •                накопичення нових слів;
  •     розвитку словника: формування, уточнення, диференціація лексичного значення слова (антонімічних, синонімічних, переносних, твірних, похідних);
  •         формування узагальнюючої функції слова (її різних рівнів).

 

3.Уточнення й розвиток граматичного оформлення мовлення шляхом оволодіння словосполученнями, зв'язком слів у реченні, модулями різних синтаксичних конструкцій.

 

4.Удосконалення граматичних навичок: диференціація  предметно-синтаксичного значення граматичних морфем, формування навички практичного відокремлення, спрямованості уваги на граматичне оформлення мовлення.

 

5.Поєднання слів у словосполучення і речення і відповідно до синтаксичних значень слів у складі речення (словосполучення) і формування синтаксичних стереотипів.

6. Продовжити роботу над постановкою звука «Р».

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 січня 2023
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку