Індивідуальний план реабілітаці дитини з РАС
№
|
Дата |
Фактично проведено |
Зміст корекційно-розвиткових занять |
Вправи
|
|
||||
SMART-ціль (МЕТА): Під час занять Богдан буде за спеціалістом повторювати вправи та дії , продовжуючи речення : « Богдан виконує .. |
||||
1 |
|
|
Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу. Стимулювання активності в спіл-куванні. Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р». Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Розвиток навичок правильного читання по складах і цілими сло-вами. |
Богдан виконує …. Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик», Гра «Кульки», Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною) |
2 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
3 |
|
|
Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу. Стимулювання активності в спіл-куванні. Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р». Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Розвиток навичок розпізнавання знайомих слів.
|
Богдан виконує …. Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик», Гра «Кульки», Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною) |
4 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
5 |
|
|
Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу. Стимулювання активності в спіл-куванні. Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р». Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Корекція та удосконалення звуко-вимови. |
Богдан виконує …. Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик», Гра «Кульки» Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною) |
6 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
7 |
|
|
Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу. Стимулювання активності в спіл-куванні. Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р». Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Формування та розвиток навичок читання-розуміння слів, речень, текстів. |
Богдан виконує …. Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик», Гра «Кульки», Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною) |
8 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
9 |
|
|
Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу. Стимулювання активності в спіл-куванні. Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р». Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Розвиток навичок орієнтування в прочитаному реченні (тексті). |
Богдан виконує …. Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик», Гра «Кульки», Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною) |
10 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
Вчитель-логопед Мовчан Н.М.
ВИСНОВКИ - ЗНМ
РЕКОМЕНДАЦІЇ :