Індивідуальний план реабілітації. РАС

Про матеріал
Індивідуальний план реабілітації. РАС. Робота вчителя - логопеда з дитиною під час реабілітації .
Перегляд файлу

Індивідуальний план реабілітаці дитини з РАС

 

 

 

Дата

Фактично проведено

Зміст

корекційно-розвиткових занять

Вправи

 

 

SMART-ціль (МЕТА): Під час занять Богдан буде за спеціалістом повторювати вправи  та дії  , продовжуючи речення : « Богдан виконує ..

1

 

 

Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу.

Стимулювання активності в спіл-куванні.

Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р».

Читання.  Читання по складах і цілими словами речень.  Розвиток навичок правильного читання по складах і цілими сло-вами.

 Богдан виконує ….

Артикуляційні вправи.

 Гра «Моторчик»,

 Гра «Кульки»,

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною)

2

 

 

Зондовий масаж :

 

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

3

 

 

Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу.

Стимулювання активності в спіл-куванні.

Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р».

Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Розвиток навичок розпізнавання знайомих слів.

 

Богдан виконує ….

Артикуляційні вправи.

 Гра «Моторчик», 

Гра «Кульки»,

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною)

4

 

 

Зондовий масаж :

 

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

5

 

 

Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання.

Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу.

Стимулювання активності в спіл-куванні.

Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р».

Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Корекція та удосконалення звуко-вимови.

Богдан виконує ….

Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик»,

 Гра «Кульки»

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною)

6

 

 

Зондовий масаж :

 

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

7

 

 

Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу.

Стимулювання активності в спіл-куванні.

Виховання вміння спілкуватися з оточуючими.

Постановка звука «Р».

Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Формування та розвиток навичок читання-розуміння слів, речень, текстів.

Богдан виконує ….

Артикуляційні вправи. Гра «Моторчик»,

Гра «Кульки»,

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням  Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною)

8

 

 

Зондовий масаж :

 

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

9

 

 

Говоріння. Розвиток мовленнєвого дихання. Формування правильної зву-ковимови, інтонації мовлення. Збагачення словникового запасу.

Стимулювання активності в спіл-куванні.

Виховання вміння спілкуватися з оточуючими. Постановка звука «Р».

Читання. Читання по складах і цілими словами речень. Розвиток навичок орієнтування в прочитаному реченні (тексті).

Богдан виконує ….

Артикуляційні вправи.

 Гра «Моторчик»,

 Гра «Кульки»,

Читання речень за сюжетними малюнками. Знаходження відповідного малюнка за реченням . Самостійний переказ тексту. ( самостійний вибір матеріалу дитиною)

10

 

 

Зондовий масаж :

 

 

  • виделковий ;
  • вісімка ;
  • санчата (великі, середні, дрібні).
  • сокирка;
  • хрестовина;
  • толкачіки.

 

 

Вчитель-логопед                                                                    Мовчан  Н.М.

 

 

ВИСНОВКИ  - ЗНМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ :

  • Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети, які оточують дитину.
  • Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх.
  • Якщо дитина помиляється, виправляйте її, але ні в якому разі не карайте і не підганяйте.
    • Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не «сюсюкайте».
  • Спонукайте дитину до мовлення, ставлячи їй запитання, поступово ускладнюйте їх.
  • Коли дитина говорить, виправляйте її мовленнєві помилки тільки після того, як вона закінчить фразу.
  • Багато читайте дитині, вчить її переказувати, разом вчить вірші, складайте цікаві історії за картинками.
  • Процес розвитку мовлення стимулює дрібна моторика рук.
  • Виконуйте вправи для пальчиків, малюйте олівцями і крейдою (не фломастерами), грайте в мозаїку.
  • Не забувайте хвалити дитину після кожного успіху.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку