Індивідуальний план роботи
під час карантину з 13.03 – 24.04.2020
вчителя хімії
Великолазівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Баранинської сільської ради Закарпатської області
Сатмарі Марії Емерихівни
Індивідуальний план роботи
під час карантину з 13.03 – 24.04.2020
вчителя хімії
Великолазівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Баранинської сільської ради Закарпатської області
Сатмарі Марії Емерихівни
№/ п |
Дата |
Час |
Зміст роботи |
Примітки |
|
1. |
13.03 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А § 15 Хімічні властивості кисню( ст. 79-80). Параграф вивчити, зробити конспект. 7–Б § 21 Хімічні властивості кисню: реакції з простими речовинами. Параграф вивчити, зробити конспект, розв'язати завдання № 160, 161, 162. 8 клас §22 Кислоти: склад, назви, класифікація Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №3 (ст.126). 9 клас§26 Поняття про спирти. Метанол. Етанол Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 1-4 (ст.173). 10 клас §20 Вуглеводи: глюкоза, сахароза Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 8, 9 (ст.103). 11 клас §25 Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 5, 7 (ст.128). |
|
09.30- 11.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|||
11.30-13.00 |
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»:
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ У НАВЧАЛЬНОМУ |
||||
2. |
18.03 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А § 15 Повільне окиснення. Умови виникнення і припинення горіння( ст.81-82). Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті. 7-Б § 21 Хімічні властивості кисню: реакції зі складними речовинами Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 170, 171, 172. 8 клас §23 Солі: склад, назви, класифікація. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №3, 4 (ст.131). 9 клас §26 Багатоатомні спирти. Гліцерол Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 5, 6 (ст.174). 10 клас §21 Вуглеводи: крохмаль, целюлоза Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 7, 8 (ст.107). 11 клас §26 Алюміній: фізичні та хімічні властивості. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 2, 7, 8 (ст.131). |
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
3. |
20.03 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А Тема: Небезпечні речовини та їх маркування. Повторити §2, ст. 7-Б §23 Небезпечні речовини та їх маркування Вправа 174. Переглянути презентацію на тему: «Маркування речовин»:
8 клас §23 Основи: склад, назви, класифікація Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №6 (ст.131). 9 клас §27 Етанова (оцтова) кислота Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 4, 5 (ст.179). 10 клас Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір) Теми вибрати зі ст. 108 підручника. 11 клас §27 Залізо: фізичні і хімічні властивості Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №2(ст.135), № 9,10,11(ст. 136). |
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
4. |
24.03 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А § 15 Колообіг Оксигену у природі. Застосування кисню Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті. 7-Б § 24 Колообіг Оксигену у природі. Застосування кисню. Вивчити і законспектувати. Переглянути презентацію на тему: «Колообіг Оксигену у природі. Застосування кисню».
8 клас §24 Фізичні та хімічні властивості оксидів. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №3, 5 (ст.138). Переглянути презентацію на тему: «Класифікація та властивості оксидів»:
9 клас §27 Властивості етанової (оцтової) кислоти Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 6, 7 (ст.179). Переглянути презентацію на тему «Етанова кислота»:
10 клас Узагальнення знань з теми «Вуглеводи». Переглянути презентацію, виписати головне, виконати завдання на останніх двох слайдах. 11 клас §28 Застосування металів та їхніх сплавів. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті.
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на освітній платформі На Урок з теми: «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання». |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya |
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
5. |
27.03 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А,Б Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір) Теми: 1) Колообіг Оксигену у природі. 2) Біологічна роль і застосування кисню. 3) Озон: властивості, застосування. Озоновий шар. 4) Проблеми чистого повітря. 8 клас §25 Поширення оксидів у природі. Використання оксидів. Вплив на довкілля. Параграф вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання №2 (ст.143), № 3, 4 (ст.144). Переглянути презентацію на тему: «Оксиди у природі»:
9 клас Навчальний проект: доповідь, реферат, презентація( на вибір) Теми: 1) Отруйність етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. 2) Застосування етанолу і гліцерилу. 3)Застосування етанової (оцтової) кислоти. Переглянути презентацію на тему: Отруйність спиртів»:
10 клас Тематичне оцінювання №5 «Оксигеновмісні органічні сполуки» Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми: «Оксигеновмісні органічні сполуки» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 690545. 11 клас §29 Основи. §30 Біологічне значення металічних елементів Параграфи вивчити, зробити конспект в зошиті, розв'язати завдання № 6, 8 (ст.146), № 3(ст.149).
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на освітній платформі На Урок з теми: «Використовувати сервіс Zoom для проведення дистанційних занять». |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat |
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
6. |
31.03 |
08.30- 09.30 |
Робота з власним сайтом під час канікул. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
|
|
09.30-11.30 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
|
|
11.30-13.00 |
Ознайомлення з листом МОН № 1/9-178 від 27.03.2020 «Щодо завершення 2019/2020 навчального року». |
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zavershennya-201920-navchalnogo-roku |
|
7. |
03.04 |
08.30- 09.30 |
Робота з власним сайтом під час канікул. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
|
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на освітній платформі На Урок з теми: «Викладання хімії в умовах дистанційного навчання». |
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya |
|
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
6. |
07.04 |
08.30- 09.30
|
Перевірка та аналіз результатів тестування учнів 10 класу з теми: «Оксигеновмісні органічні сполуки» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 690545. |
||
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на освітній платформі На Урок з теми: «Як налагодити ефективне онлайн- навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину». |
||||
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
https://naurok.com.ua/test/moe
|
|
7. |
10.04 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7-А,Б Тематичне оцінювання №5 з теми «Кисень». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми « Кисень. » за посиланням join.naurok.ua Код доступу 103397 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=103397 8 клас Тема для вивчення: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції». Завдання: 1. Вивчити § 27. Розв'язати № 1, 2, 3 (ст. 154). 2. Переглянути презентації. Виконати завдання на слайдах презентації.
9 клас Тематичне оцінювання №5 « Спирти. Етанова кислота» Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми: «Спирти. Етанова кислота» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 691287 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=691287 10 клас Теми для вивчення: 1. «Нітрогеновмісні органічні речовини. Аміногрупа. Насичені та ароматичні аміни. Метанамін». 2. «Анілін: особливості будови та властивостей, добування, застосування». Завдання: 1. Вивчити і законспектувати §22. Виконати завдання № 3,4, 5(ст. 117), за бажанням - № 6(ст. 117). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах.
11 клас Теми для вивчення: 1. «Середні та кислі солі.». 2. «Поширення солей у природі, їх застосування. Дослідження якісного складу солей». Завдання: 1. Вивчити і законспектувати §31-34. Виконати завдання № 5, 6(ст. 152), № 2, 4(ст. 156), № 6, 7(ст. 161). 2. Переглянути презентації. Виконати завдання на слайдах.
|
|
|
|
09.30-11.30
|
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад». |
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||||
8. |
14.04 |
08.30-09.30 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
09.30-11.30 |
Перегляд конференції Всеукраїнської на платформі «На Урок»з теми: «Проектні методи навчання». |
https://naurok.com.ua/conference/project
|
|||
|
|
11.30-13.00 |
Перегляд та створення тестів на платформі «На урок». |
||
9. |
17.04 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7 клас Теми для вивчення: 1. Вода: склад молекули, поширення у природі, фізичні властивості. 2. Розчин і його компоненти. Завдання: 7А – вивчити і законспектувати §§17, 18, 19. 7Б – вивчити і законспектувати §§25, 26.
Переглянути презентації та виконати завдання на слайдах.
8 клас Тема для вивчення: «Фізичні та хімічні властивості кислот». Завдання: 1. Вивчити § 28, 29. Розв'язати № 5,6(ст.161), № 4,5( ст.166). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах презентації.
9 клас Тема для вивчення: « Поняття про вищі карбонові кислоти. Жири». Завдання: 1. Вивчити § 28, 29. Розв'язати № 5(ст.183), № 6( ст.189). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах презентації.
10 клас Тема для вивчення: Амінокислоти: склад, будова, номенклатура, фізичні та хімічні властивості. Пептиди. Завдання: 1. Вивчити і законспектувати §23. Виконати завдання № 3,4, 5(ст. 121). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах.
11 клас Тематичне оцінювання №5 « Металічні елементи та їх сполуки». Пройти онлайн тестування з хімії для перевірки знань з теми: «Металічні елементи та їх сполуки» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 112737. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=112737 |
|
|
|
09.30- 11.30 |
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Проектна діяльність в освітньому процесі». |
https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html
|
|
11.30-13.00 |
Перевірка та аналіз результатів тестування учнів 7-х класів з теми « Кисень. » за посиланням join.naurok.ua Код доступу 103397 та учнів 9-х класів з теми: «Спирти. Етанова кислота» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 691287. |
https://naurok.com.ua/test/homework/717475
|
|||
10. |
21.04 |
08.30- 09.30
|
Робота з інформаційним ресурсом МОН про зміни в освіті через карантин. |
http://mon-covid19.info/?fbclid=IwAR3lbu5Uo9S3jJJn6GaLBbnpKtdW9F7rrNUDGIuVXssdpo9M46a5qxCEeVE |
|
09.30- 11.30 |
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»: МИСЛЕННЯ ЛОГІЧНЕ, КРЕАТИВНЕ, КРИТИЧНЕ |
||||
|
|
11.30-13.00 |
Робота з власним сайтом. |
https://naurok.com.ua/profile/633038
https://vseosvita.ua/user/id782544
http://himichkams.blogspot.com/
|
|
11. |
24.04 |
08.30- 09.30
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з хімії (соціальна мережа Viber).
|
7 клас Теми для вивчення: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Завдання: 7А – вивчити і законспектувати § 20, розв'язати №№ 1-4 (ст.99). 7Б – вивчити і законспектувати §27, розв'язати №№195, 196, 197(письмово). Переглянути презентацію та виконати завдання на слайдах.
8 клас Тема для вивчення: «Поширення кислот у природі. Способи добування кислот. Використання кислот». Завдання: 1. Вивчити § 30, 31. Розв'язати № 6, 7(ст.169), № 4,5( ст.172). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах презентації.
9 клас Тема для вивчення: « Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза». Завдання: 1. Вивчити § 30, 31. Розв'язати № 7, 8(ст.197), № 5, 6( ст.203). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах презентації.
10 клас Тема для вивчення: Білки як високомолекулярні сполуки. Завдання: 1. Вивчити і законспектувати §24. Виконати завдання № 6, 7(ст. 126). 2. Переглянути презентацію.
11 клас Тема для вивчення: «Поняття про жорсткість води та способи її усунення». Завдання: 1. Вивчити і законспектувати §36, 37. Виконати завдання № 5, 6(ст. 172). 2. Переглянути презентацію. Виконати завдання на слайдах.
|
|
09.30-11.30 |
Перевірка та аналіз результатів тестування учнів 11-х класів з теми: «Металічні елементи та їх сполуки» за посиланням join.naurok.ua Код доступу 112737. |
||||
11.30-13.00 |
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»: « ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ: НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО» |
||||