Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину

Про матеріал
План роботи та самоосвіти асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину з 16.03-24.04
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи асистента вчителя

під час карантину

 (16.03.2020 – 24.04.2020)

Дата

Зміст роботи

Результат (сертифікат, проект тощо)

16.03.2020

Участь у засіданні педагогічної ради.(2 години)

 

Планування роботи на період карантинних заходів. (1 години)

 

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (3 години)

 

Сертифікат

17.03.2020

Упорядкування портфоліо дитини. Упорядкування портфоліо асистента вчителя. (1 година)

 

Інформування дитини та батьків про дистанційну форму навчання, роз’яснення тонкощів та особливостей даного виду навчання. (1 година)

 

Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання»,

«Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (3 години)

 

18.0.2020

Проходження дистанційного вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» на платформі «На урок». (2 години)

Сертифікат

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (2години)

 

Прослухала вебінар на тему «Як підготувати дитину до шкільного життя» на платформі MCFR. (1 година)

Сертифікат

19.03.2020

Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу. (1 година)

 

Реєстрація учнів школи на платформі «МійКлас». (4 години)

Сертифікат

20.03.2020

Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години)

 

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (2година)

 

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (1година)

 

23.03.2020

Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години)

 

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (1година)

 

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин)

 

24.03.2020

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години)

 

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 години)

 

25.03.2020

Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години)

 

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години)

 

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година)

 

26.03.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години)

 

Прослухала вебінар на тему «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» (1 година)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година)

 

27.03.2020

Створення дидактичних онлайн тестів на платформі «На урок».(1година)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин)

 

30.30.2020

Пройшла онлайн-курс «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години)

Сертифікат

Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година)

 

31.03.2020

Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година)

 

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин)

 

01.04.2020

Прослухала вебінар на тему «Як підготувати вчителя до сертифікації» на платформі MCFR.  (1 година)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин)

 

02.04.2020

Пройшла онлайн-курс на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (5 годин)

Сертифікат

03.04.20

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Прослухала вебінар на тему «Психологічний антикоранавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці» на платформі MCFR.   (1 година)

Сертифікат

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

 

06.04.2020

Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години)

 

Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година)

 

 

 

07.04.2020

Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години)

 

Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година)

 

 

 

08.04.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години)

 

Прослухала вебінар на тему «Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні орієнтири» на платформі MCFR.  (1 година)

Сетрифікат

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

09.04.2020

Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години)

 

Прослухала вебінар на тему «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи» на платформі MCFR.  (1 година)

Сертифікат

Прослухала вебынар на тету «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії» на платформі MCFR.  (1 година)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година)

 

10.04.2020

Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години)

Сертифікат

Вдячність

Свідоцтво

Прослухала вебінар на тему «Covid-19: рекомендації медикам від вірусолога»  на платформі MCFR. (1 година)

Сертифікат

Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (2 години)

 

13.04.2020

Прослухала вебінар на тему «Антикризові заходи: як діяти установі, аби уникнути порушень» на платформі MCFR. (1 година)

Сертифікат

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

 

14.04.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

 

15.04.2020

Пройшла онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (2 години)

Сертифікат

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

 

16.04.2020

Прослухала вебінар на тему «Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти» на платформі MCFR.  (1 година)

Сертифікат

Прослухала вебінар на тему «ZOOM – у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи» на платформі MCFR. (1 година)

Сертифікат

17.04.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

 

21.04.2020

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

 

22.04.2020

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година)

 

Пройшла курс на тему «Особистий та сімейний бюджет: основи» на платформі ВУМ-ONLINE. (1 година)

Сертифікат

 

 

23.04.2020

Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги.

 

24.04.2020

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку