Індивідуальний план роботи асистента вчителя
під час карантину
(16.03.2020 – 24.04.2020)
Дата |
Зміст роботи |
Результат (сертифікат, проект тощо) |
16.03.2020 |
Участь у засіданні педагогічної ради.(2 години) |
|
Планування роботи на період карантинних заходів. (1 години) |
|
|
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (3 години) |
Сертифікат |
|
17.03.2020 |
Упорядкування портфоліо дитини. Упорядкування портфоліо асистента вчителя. (1 година) |
|
Інформування дитини та батьків про дистанційну форму навчання, роз’яснення тонкощів та особливостей даного виду навчання. (1 година) |
|
|
Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (3 години) |
|
|
18.0.2020 |
Проходження дистанційного вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» на платформі «На урок». (2 години) |
Сертифікат |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (2години) |
|
|
Прослухала вебінар на тему «Як підготувати дитину до шкільного життя» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
19.03.2020 |
Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу. (1 година) |
|
Реєстрація учнів школи на платформі «МійКлас». (4 години) |
Сертифікат |
|
20.03.2020 |
Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години) |
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (2година) |
|
|
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (1година) |
|
|
23.03.2020 |
Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години) |
|
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (1година) |
|
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин) |
|
|
24.03.2020 |
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години) |
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 години) |
|
|
25.03.2020 |
Проходження онлайн-курсу «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години) |
|
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години) |
|
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година) |
|
|
26.03.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години) |
|
|
Прослухала вебінар на тему «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» (1 година) |
Сертифікат |
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година) |
|
|
27.03.2020 |
Створення дидактичних онлайн тестів на платформі «На урок».(1година) |
Сертифікат |
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин) |
|
|
30.30.2020 |
Пройшла онлайн-курс «З учнями про освіту та кар’єру» на платформі EdEra.(2 години) |
Сертифікат |
Проходження ІКТ-курсу на платформі «МійКлас» (2 години) |
Сертифікат |
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (1 година) |
|
|
31.03.2020 |
Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година) |
|
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин) |
|
|
01.04.2020 |
Прослухала вебінар на тему «Як підготувати вчителя до сертифікації» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
Проходження онлайн-курсу на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (4 годин) |
|
|
02.04.2020 |
Пройшла онлайн-курс на платформі Prometheus на тему «Впровадження інновацій в школах» (5 годин) |
Сертифікат |
03.04.20 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Прослухала вебінар на тему «Психологічний антикоранавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
|
|
06.04.2020 |
Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години) |
|
Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година) |
|
|
|
|
|
07.04.2020 |
Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години) |
|
Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година) |
|
|
|
|
|
08.04.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години) |
|
|
Прослухала вебінар на тему «Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні орієнтири» на платформі MCFR. (1 година) |
Сетрифікат |
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
|
09.04.2020 |
Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години) |
|
Прослухала вебінар на тему «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
Прослухала вебынар на тету «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (1 година) |
|
|
10.04.2020 |
Організація проведення Міжнародного дистанційного конкурсу з інформатики «Олімпус 2020 – Весняна сесія» для учнів 1-11 класів. (2 години) |
Сертифікат Вдячність Свідоцтво |
Прослухала вебінар на тему «Covid-19: рекомендації медикам від вірусолога» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (2 години) |
|
|
13.04.2020 |
Прослухала вебінар на тему «Антикризові заходи: як діяти установі, аби уникнути порушень» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
|
|
14.04.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
|
|
15.04.2020 |
Пройшла онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometheus. (2 години) |
Сертифікат |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
|
|
16.04.2020 |
Прослухала вебінар на тему «Дистанційне навчання: психологічні та методичні аспекти» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
Прослухала вебінар на тему «ZOOM – у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи» на платформі MCFR. (1 година) |
Сертифікат |
|
17.04.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
|
|
21.04.2020 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) |
|
22.04.2020 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. (1година) |
|
Пройшла курс на тему «Особистий та сімейний бюджет: основи» на платформі ВУМ-ONLINE. (1 година) |
Сертифікат |
|
|
|
|
23.04.2020 |
Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. |
|
24.04.2020 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
|