Індивідуальний план роботи "Географія 7 клас"

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з географії розроблений для учнів 7 класу які проходять навчання за сімейною формою. Містить зміст навчальної програим та очікувані результати навчальної діяльності учнів. Індивідуальний навчальний план складений за оновленою навчальною програмою з географії для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 року № 698
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план

для учня/учениці 7 класу ___________________________(прізвище, ім’я)

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

ГЕОГРАФІЯ:

Материки та океани

7 клас

План складено за оновленою навчальною програмою з географії  для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 року № 698

 

 П/П

Зміст уроку

Очікувані результати

Дата/ час прове

дення консультацій, видів контролю

1.

ВСТУП до курсу Географія материків та океанів. 

 

Тема 1. ФОРМА І РУХИ ЗЕМЛІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. МАТЕРИКИ ТА ОКЕАНИ 

Учень/учениця називає материки, частини світу, океани, різні види карт; порівнює материки та океани за площею, карти за масштабом та просторовим охопленням; розрізняє в атласах карти, знаходить на картах різного масштабу материки, частини світу, океани.

 

Учень/учениця знає і уявляє форму Землі, дні рівнодення та сонцестояння; розуміє і наводить приклади добових і річних ритмів як наслідків осьового обертання та орбітального руху Землі; знаходить на карті екватор, лінії тропіків і полярні кола; пояснює вплив форми Землі та її рухів на природу материків і  океанів; оцінює і характеризує наслідки  форми  Землі,  вплив добового і річного рухів Землі на життя людини; моделює оптимальний  режим  життя  відповідного  до  добових  та  річних  циклів (ритмів).

 

Учень/учениця знає і розуміє основні етапи розвитку геологічної історії Землі, наслідки руху літосферних плит, найбільші платформи та області складчастості, кліматичні пояси; наводить приклади   форм рельєфу на материках і в океанах, платформ і областей складчастості, різних за властивостями повітряних і водних мас, типів клімату, теплих і холодних течій, природних зон на материках; знає і розуміє гіпотези дрейфу материків, загальну циркуляцію атмосфери та їх вплив на природні умови Землі; знаходить і  показує на картах  різного  масштабу найбільші літосферні плити, райони поширення пасатів, мусонів, західних вітрів помірних широт і східних полярних вітрів, кліматичні пояси, найбільші теплі та холодні поверхневі течії,  природні зони; пояснює вплив повітряних мас на погодні умови своєї місцевості, аналізує закономірності розміщення форм рельєфу на материках та океанах, причини виникнення океанічних течій, розміщення природних комплексів на материках і в океанах, взаємодію і взаємовплив океанів і материків.

 

ЖовтеньОнлайн консультація,

різнорів

нева робота

2.

Тема 3. АФРИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. ПІВДЕННА АМЕРИКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. АВСТРАЛІЯ

Учень/учениця знає  дослідників  материка, особливості його географічного положення, особливості  тектонічної  будови, основні  форми  рельєфу, географічне  розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон  на  материку; визначає типи клімату за кліматичною картою та кліматичними діаграмами; знаходить  і показує на картах  різного  масштабу: моря: Середземне, Червоне; затоки: Гвінейська, Аденська; протоки: Мозамбіцька, Гібралтарська, Баб-ель-Мандебська; острів Мадагаскар; півострів Сомалі; гори: Атлас, Драконові, Капські; вулкан Кіліманджаро; нагір’я Ефіопське; плоскогір’я Східноафриканське; річки: Ніл, Конго, Нігер, Замбезі, Оранжева; озера: Вікторія, Танганьїка, Ньяса, Чад; водоспад Вікторія; пустелі: Сахара, Наміб; держави та їх столиці: Єгипет, Нігерія, Південна Африка; описує природу найвідоміших національних парків Африки; визначає основні напрями господарського використання природних комплексів материка; робить висновок про вплив природних умов і ресурсів на особливості життя і господарської діяльності людей; розуміє, як впливають природні чинники на виникнення природних вогнищ захворювань та поширення епідемій; встановлює залежність між рівнем  соціального  розвитку  країн  та  станом  природних  комплексів.

 

Учень/учениця знає  дослідників  материка, особливості  тектонічної  будови, основні  форми  рельєфу, географічне  розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон; аналізує особливості розміщення корисних копалин материка та їх вплив на господарську діяльність людини; знаходить і показує на картах різного масштабу: море Карибське; затоку Ла-Плата; протоки: Магелланова, Дрейка; острови: Вогняна Земля, Фолклендські, Галапагоські, рівнини: Амазонська, Орінокська, Ла-Платська низовини, Бразильське, Гвіанське плоскогір’я; гори Анди (г. Аконкагуа); вулкани: Льюльяйльяко, Котопахі; річки: Амазонка, Парана, Оріноко; водоспади: Анхель, Ігуасу; озера: Маракайбо, Тітікака; пустелю Атакама; держави та їх столиці: Бразилія, Аргентина, Чилі; оцінює наслідки втручання людини в природні комплекси материка; робить висновки про основні напрями господарського використання природних комплексів материка, поширення стихійних явищ (землетруси, вулканізм) та їх вплив на життя людей; характеризує населення та його господарську діяльність в різних країнах материка; встановлює  залежність  між  рівнем  соціального  розвитку  країн  та  станом  природних  комплексів.

 

Учень/учениця  знає дослідників материка, особливості тектонічної будови, основні форми рельєфу, географічне розміщення типів клімату, внутрішніх вод, природних зон на материку; знаходить і показує на картах різного масштабу: моря: Коралове, Тасманове; затоки: Карпентарія, Велика Австралійська; острови: Тасманія, Великий Бар’єрний риф; півострів Кейп-Йорк; плоскогір’я Західно-Австралійське; низовину Центральну; гори: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко); річки: Муррей, Дарлінг; озеро Ейр; пустелі: Велика Піщана, Велика пустеля Вікторія; державу Австралійський Союз та її столицю; пояснює вплив рельєфу і клімату на формування вод суходолу, унікальність органічного світу, особливості заселення Австралії; характеризує особливості географічного положення, головні риси населення та його господарської діяльності; оцінює наслідки втручання людини в природні комплекси материка.

 

Грудень

Онлайн - тест

3.

Тема 6. АНТАРКТИДА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7. ПІВНІЧНА АМЕРИКА

Учень/учениця  знає історію дослідження та освоєння  материка, першовідкривачів материка Фадєя Беллінсгаузена, Михайла Лазарєва, Руаля Амундсена, Роберта Скотта, країни, що беруть участь у сучасних дослідженнях; наводить приклади про значення міжнародного співробітництва у вивченні Антарктиди; пояснює відмінності між Антарктикою та Арктикою; характеризує особливості географічного  положення  материка; позначає і показує на карті Антарктичний півострів, моря Ведделла, Росса; знає представників рослин і тварин світу Антарктики, особливості їх пристосування до середовища; характеризує риси природи Антарктиди, Антарктики; характеризує особливості тектонічної будови, клімат; пояснює причини утворення суцільного покривного зледеніння, його вплив на природу материка та на природні особливості планети в цілому; оцінює роль України в дослідженні Антарктиди; дискутує  щодо  перспективних  напрямків  розвитку  окремих  видів  діяльності  людини  на  материку.

 

Учень/учениця  знає дослідників материка, особливості  тектонічної  будови, основні  форми  рельєфу, розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон  на  материку; характеризує географічне положення материка; знаходить і показує на картах  різного  масштабу: затоки: Гудзонова, Мексиканська, Каліфорнійська, Аляска; острови: Гренландія, Ньюфаундленд, Великі Антильські (Куба, Гаїті, Ямайка), Малі Антильські, Канадський Арктичний архіпелаг;  півострови: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Аляска, Юкатан; рівнини: Центральні, Великі, Лаврентійська височина, Примексиканська низовина; гори: Кордильєри, Делані (г. Мак-Кінлі), Скелясті, Аппалачі; річки: Міссісіпі, Маккензі, Юкон, Колорадо; водоспад Ніагарський; озера: Великі (Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо), Велике Солоне; держави та їх столиці: США, Канада, Мексика; порівнює рельєф і клімат Північної і Південної Америки; обґрунтовує вплив географічного положення материка на його природу та особливості освоєння людиною; оцінює вплив господарської діяльності людини на природні комплекси материка; розуміє механізм утворення стихійних явищ (торнадо, землетрус) та їх  вплив на життя людей; встановлює  залежність  між  рівнем  соціального  розвитку  країн  та  станом  природних  комплексів.

Березень

Різнорів

нева робота

4.

Тема 8. ЄВРАЗІЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 9. ОКЕАНИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 10. ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА ПРИРОДУ МАТЕРИКІВ ТА ОКЕАНІВ

 

Учень/учениця знає  дослідників  материка, особливості  тектонічної  будови, основні  форми  рельєфу, розміщення  типів  клімату, внутрішніх  вод, природних  зон  на  материку; характеризує географічне положення материка, знаходить і показує  моря: Північне, Балтійське, Середземне, Чорне, Азовське, Баренцове, Східносибірське, Жовте, Японське, Берингове, Південнокитайське, Аравійське;  затоки: Біскайська, Бенгальська, Перська; протоки: Босфор, Ла-Манш, острови: Великобританія, Ірландія, Нова Земля, Сахалін, Японські, Великі Зондські (Калімантан, Суматра, Ява), Філіппінські, Шрі Ланка, Тайвань;півострови: Балканський, Апеннінський,  Піренейський, Скандинавський, Таймир, Чукотський, Камчатка, Корея, Індокитай, Малакка, Індостан, Аравійський, мала Азія; рівнини: Східноєвропейська, Західносибірська, Велика Китайська, Прикаспійська, Середньодунайська,  Індо-Гангська, Месопотамська низовини, плоскогір’я Декан, Середньосибірське, Казахський дрібнособковик; гори: Піренеї, Альпи, Апенніни, Карпати, Скандинавські, Уральські, Кавказ, Тянь-Шань, Гімалаї (г. Джомолунгма); нагір’я: Тибет, Іранське; вулкани: Гекла, Везувій, Ключевська Сопка, Фудзіяма; пустелі: Каракуми, Гобі, Руб-ель-Халі; річки: Рейн, Дунай, Дніпро, Волга, Об, Єнісей, Лена, Амур, Хуанхе, Янцзи, Меконг, Ганг, Інд, Євфрат, Тигр; озера: Каспійське, Женевське,  Світязь, Ладозьке, Байкал, Мертве море; держави та їх столиці: Україна, Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Китай, Індія, Японія, Туреччина; порівнює типи клімату в межах помірного поясу Євразії, висотні пояси в різних гірських системах; оцінює наслідки сучасного впливу господарської діяльності людини на природу материка; робить висновки про основні напрями господарського використання природних комплексів, поширення стихійних явищ та їх вплив на життя людей.

 

Учень/учениця  називає і знаходить на карті моря, затоки, протоки; різні за походженням острови, природні багатства; характеризує  риси географічного положення океанів; знаходить і показує на картах Тихого океану – течії: Північна та Південна Пасатна, Куросіо, Західних Вітрів, Каліфорнійська, Перуанська, Північнотихоокеанська, Східноавстралійська; острови: Нова Зеландія, Нова Гвінея, Гавайські, Маріанські, Атлантичного океану  течії: Гольфстрім, Північноатлантична, Канарська, Лабрадорська, Бразильська, Бенгельська; острів: Ісландія, Індійського океану – течії: Мадагаскарська, Мусонна, Західноавстралійська; Західних вітрів; порівнює властивості водних мас різних частин Тихого океану; обґрунтовує зв'язок клімату океану з атмосферною циркуляцією та переміщенням течій, своєрідність органічного світу;  оцінює вплив океану на життя і діяльність людей на прибережних територіях; розуміє механізм утворення цунамі та його вплив на життя людей; може запропонувати  шляхи  розв’язання  екологічних  проблем Світового  океану.

 

Учень/учениця знає і розуміє види природних багатств материків та океанів; пояснює зміни природних комплексів під впливом людської діяльності; оцінює наслідки використання людиною природних багатств материків і океанів; розуміє  та  пропонує  шляхи вирішення екологічних проблем материків та океанів; оцінює роль міжнародного співробітництва у розв’язуванні проблем взаємодії природи і суспільства.

 

Травень

Онлайн - тест

5.

Підсумкова перевірка знань

Перевірка знань і умінь які учень здобув протягом навчального року

ТравеньКонтрольна робота

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Майоренко Світлана Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бобела Наталія
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Планування
До підручника
Географія 7 клас (Топузов О.М., Надтока О.Ф., Назаренко Т.Г., Вішнікіна Л.П., Шуканова А.А., Самойленко В.М.)
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
2473
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку