На допомогу вчителям-наставникам, які будуть працювати з молодими спеціалістами у школі.
Пам'ятай слова В.О.Сухомлинського: «...один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».
Старий Чорторийськ 2017
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЛАН РОБОТИ
Заняття проходять два раза на місяць, основними формами яких є: відвідування уроків досвідчених вчителів, відвідування наставниками уроків молодих спеціалістів, проведення семінарів-практикумів, засідання круглого столу, дискусії тощо.
Зокрема, розглядаються такі питання, як «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу», «Становлення молодого вчителя, формування його творчої особистості», «Методика аналізу уроку», «Методи навчання і їх класифікація», «Нові технології навчання». За свідченням початківців було зроблено висновок, що така діяльність сприяє формуванню мотивації до саморозвитку, розуміння необхідності займатися самоосвітою, що сприяє збереженню їхнього авторитету серед учнів і колег, дозволяє підвищити свій загальнокультурний рівень.
Індивідуальний план роботи наставника Шостак В.С.
і молодого спеціаліста Приходько Т.С.
на 2017/2018 навчальний рік
Місяць |
Тема |
Відповідальний |
Відомості про виконання |
Серпень |
1. Складання індивідуального плану роботи молодого спеціаліста Приходько Т.С. на 2017-2018 н.р. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2. Спільне складання календарно-тематичного планування,конспектів уроків. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
Вере-сень |
1. Ознайомлення з наказом Міністерства освіти № 412 від 08.04.2015.(Інструкція ведення класного журналу). |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2. Правила заповнення класного журналу. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
3.Спільне відвідування та обговорення уроків вчителя –логопеда Бондарчук К.А. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
Жов-тень |
1.Планування навчального матеріалу:
|
Заступник директора з навчальної роботи Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2.Попереднє відвідування стажистом уроку наставника. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
Листопад |
1. Планування роботи вчителя з мамою учениці. |
Соціальний педагог Вейна Л.П. |
|
2. Інноваційні методи та технології навчання, їх впровадження в навчальний процес. |
Керівник МО вч. початкових класів Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
Грудень |
1. Відвідування та обговорення уроків молодого спеціаліста Приходько Т.С. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
Січень |
1. Вибір методів навчання та засоби їх реалізації для активізації навчально-пізнавальної діяльності. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2. Форми та методи навчання і виховання учнів молодших класів. |
Шостак В.С., Приходько Т.С.
|
|
|
Лютий |
1. Урок – основна форма навчання. Структура уроків, типи уроків. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2.Система критеріїв оцінювання учнів на уроках індивідуального навчання. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
|
Бере-зень |
1.Основи навчально-методичної документації вчителя початкових класів. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
Кві-тень |
1.Використання дидактичного матеріалу та наочності на уроках індивідуального навчання. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
Тра-вень |
1. Аналіз, самоаналіз та взаємовідвідування уроків |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
Червень |
1. Обмін педагогічним досвідом. |
Шостак В.С., Приходько Т.С. |
|
2. Підсумки роботи за рік. |
Заступник директора з навчальної роботи
|
|
Наставник
вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії _________В.Шостак