Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020) вчителя англійської мови Птащенко Анни Сергіївни
Затверджую
Директор школи
_____В. А.Сергієнко
_____Квітня 2020р.
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя англійської мови Птащенко Анни Сергіївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1. |
06.04.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ |
8.40-9.15 |
Інтернет-ресурси |
|
|
2. Онлайн консультація з учнями 5 класу. Надання завдання на опрацювання |
10.20-11.25 |
Vocabulary box; ex. 5, 6 p.185-186
|
|
|
3. Онлайн консультація з учнями 9 класу. Розсилка завдання на опрацювання |
11.45-12.30 |
Опрацювання нової теми: «Great Britain»за допомогою https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/scotland text with tasks |
|
|
4. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. Розсилка завдання на опрацювання |
11.45-12.30 |
Опрацювання нового лексичного матеріалу. Виконання завдань з сайту British Counsil |
|
|
5. Онлайн консультація з учнями 7 класу. Розсилка завдання на опрацювання |
12.40-13.25 |
Опрацювання нового лексичного матеріалу. Онлайн проходження інтерактивного тесту «London» (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
6. Онлайн- бесіда застереження під час карантину з учнями 9 класу. |
|
|
|
|
7. Підготовка конспектів уроків |
13.35-14.20 |
|
2. |
07.04.2020 |
1. Онлайн консультація для дітей 2 класу |
8.40 – 9.20 |
Вивчення нового ЛО; |
|
|
2. Онлайн консультація для дітей 3 класу |
9.35 –10.10
|
Future Simple |
|
|
3. Онлайн консультація для 4 класу |
8.40 – 9.20 |
Інтерактивна подорж по місту (мапа) |
|
|
4. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. |
10.20 –11.00
|
Надання лексичного матеріалу; відео та завдання з British Counsil
|
|
|
5. Онлайн консультація для дітей 9 класу. |
11.45-12.30 |
Робота з новим лексичним матеріалом; Навчальні завдання для учнів 9 класу на тему «Велика Британія» |
|
||||
|
|
6. Надання онлайн допомоги учням 5 класу. |
12.40-13.25 |
Vocabulary box; Past Simple |
|
|
7. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. |
13.35-14.20 |
Vocabulary box p.164; Grammar; British council about Britain |
|
|
|
||
|
|
8. Розробка конспектів уроків |
14:30-16:30 |
|
3. |
08.04.2020 |
1. Онлайн консультація для дітей 2 класу |
08.40-09.20 |
Listening; Vocabulary box |
|
|
2. Надання онлайн допомоги учням 7 класу. |
09.35-10.20 |
Ex.3(a)p.158 – answer the questions. |
|
|
3. Онлайн консультація для дітей 8 класу |
10.40-11.25 |
Read and check your understanding text about Ireland https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/northern-ireland |
|
|
4. Онлайн консультація для дітей 5 класу |
11.45-12.30 |
Ex.3 p. 191 game(Інтерактивна мапа) |
|
|
|
|
|
|
|
5. Перевірка учнівських зошитів. |
12.45-14.00 |
|
|
|
6. Розробка конспектів уроків |
14.00-1500 |
|
|
|
7. Webinar: «Scissors and Crayons and Glue – Oh My! Leading Very Young Learners Through Classes and Projects» |
15.00-16.00 |
National Geographic Learning |
|
|
Перегляд вебінару: «Стрітелінг для навчання: комфортний,корисний і різний» |
18.00 |
Освітня платформа «На урок» |
4. |
09.04.2020 |
1. Онлайн консультація для дітей 2 класу |
08.40-09.20 |
Vocabulary box |
|
|
2. Надання онлайн допомоги учням 3 класу. |
09.30-10.10 |
Future simple |
|
|
3. Онлайн консультація для дітей 4 класу |
10.20-11.00 |
Допомога у виконанні завдань |
|
|
4. Перевірка виконаних завдань учнів |
11.00 –11.45
|
Ex. 1- 4 p. 111 |
|
|
5. Онлайн консультація для дітей 8 класу |
11.45-12.30 |
Grammar |
|
|
6. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
13.00-14.00 |
|
|
|
7. Розробка конспектів уроків |
14.30-16.30 |
|
|
|
8. Webinar: «Scissors and Crayons and Glue – Oh My! Leading Very Young Learners Through Classes and Projects» Session 2 |
17.00-18.00 |
National Geographic Learning |
5. |
10.04.2020 |
1. Опрацювання дидактичного матеріалу НУШ |
08.40-09.15 |
|
|
|
2. Онлайн консультація з учнями 8 класу. Перевірка виконаних завдань. |
09.25-10.20 |
Articles |
|
|
3. Онлайн консультація з учнями 9 класу. Перевірка виконаних завдань |
10.40-11.20 |
Wales |
|
4. Надання онлайн допомоги учням 6 класу. Перевірка виконаних завдань |
11.45-12.30 |
Онлайн проходження інтерактивного тесту «London» (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
|
5. Онлайн консультація з учнями 7 класу. Перевірка виконаних завдань |
12.40-13.25 |
Онлайн проходження інтерактивного тесту «London» (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
6. Підведення підсумків тижня. Надання допомоги батькам та учням які потребують допомоги у навчанні. |
14.00-16.00 |
|
|
|
7. Підготовка конспектів уроків |
|
|
6. |
13.04.2020 |
1. Підготовка матеріалу для 1 класу НУШ |
08.40-09.15 |
Освітня платформа: «На урок» |
|
|
2. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
09.35-10.25 |
Всеосвіта |
|
|
3. Надання допомоги учням 5 класу. |
10.40-11.25 |
Опрацювання нової теми; Vocabulary box; проходження інтерактивного тесту |
|
|
4. Онлайн консультація з учнями 9 класу |
11.45-12.30 |
Vocabulary box; робота з тестом та завданнями British Council |
|
|
5. Онлайн допомога учням 6 класу |
12.40-13.25 |
British Council; текст «London» та виконання завдань «Check yourself» |
|
|
6. Надання допомоги 7 класу |
13.35-14.20 |
Використання відео-уроків на Youtube |
|
|
7. Онлайн-бесіда з |
14.20-15.00 |
|
|
|
учнями 9 класу про стан здоров’я |
|
|
|
|
8. Перевірка виконаних завдань учнів |
15.30-16.00 |
|
|
|
9. Перегляд вебінару: «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM-тижня (до Міжнародного STEM-тижня)» |
18.00 |
Освітня платформа «На урок» |
|
|
9. Розробка планів уроків. Опрацювання матеріалів з сайтів TED; BBC Learning English; British Council |
|
|
7. |
14.04.2020 |
1. Онлайн консультація з учнями та батьками учнів 2 класу. |
8.40-9.20 |
Аудіо - додаток Libra-terra 2 клас НУШ; Vocabulary box; Article a(an). |
|
|
2. Робота з учнями 3 класу |
9.30-10.10 |
Future Simple;відео-урок на Youtube; Jyгра на сайті British Council. |
|
|
3. Онлайн допомога учням 4 класу |
10.20-11.00 |
Перевірка знань учнів з теми. |
|
|
4. Робота з учнями 5 класу |
11.45-12.30 |
Vocabulary box; робота над помилка у виконаних завданнях |
|
|
5. Онлайн консультація з учнями 6 класу |
12.40-13.20 |
Робота над помилками у виконаних роботах; пояснення граматичного матеріалу. |
|
|
6. Допомога учням 9 класу |
13.35-14.20 |
Northern Ireland. https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/northern-ireland text + check yourself. Grammar. |
|
|
7. Опрацювання виконаних робіт. Підготовка конспектів уроку. |
15.00-16.30 |
|
8. |
15.04.2020 |
1. Онлайн-урок з учнями 2 класу |
8.40-9.20 |
Do you like….? – No, I do not/ Yes, I like… Vocabulary box |
|
|
2. Робота з учнями 7 класу |
9.35-10.20 |
Grammar: Past Perfect. Відео – урок на Youtube. |
|
|
3. Онлайн консультація з учнями 8 класу |
10.40-11.20 |
Опрацювання тексту https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/edinburgh-summer-festivals «Check yourself» |
|
|
4. Онлайн робота з учнями 5 класу |
11.45-12.30 |
Перевірка знань учнів. Онлайн проходження інтерактивного тесту «Prepositions of Place» (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
5. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Розробка завдань для учнів 5-9 класів. |
13.00-15.00 |
|
9. |
16.04.2020 |
1. Онлайн-урок з учнями 2 класу |
08.40-09.20 |
Опрацювання лексичного матеріалу |
|
|
2. Онлайн-допомога учням 3 класу |
09.30-10.10 |
Future Simple. Test |
|
|
3. Допомога учням 4 класу |
10.20-11.00 |
Опрацювання лексичного матеріалу; Робота над помилками. |
|
|
4. Надання допомоги учням 8 класу |
11.45-12.30 |
Робота з текстом https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/world-water-day |
|
|
5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
13.00-15.00 |
|
|
|
6. Підготовка конспектів уроків |
|
|
10. |
17.04.2020 |
1. Підготовка матеріалів до занять з першокласниками (НУШ) |
08.40-09.15 |
Інтернет-ресурси |
|
|
2. Онлайн консультація з учнями 6 класу |
10.40-11.25 |
Перевірка знань учнів. Онлайн проходження інтерактивного тесту (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
3.Онлайн допомога учням 9 класу |
11.45-12.30 |
Ex. 3(d) p. 190 – write; ex. 5(a) p. 191-write. |
|
|
4. Надання допомоги учням 8 класу |
12.40-13.25 |
Ex. 12 p. 229-230- write. |
|
|
5. Онлайн урок з учнями 7 класу |
13.35-14.20 |
Перевірка знань учнів. Grammar |
|
|
6. Підведення підсумків тижня. Надання допомоги батькам та учням які потребують допомоги у навчанні. |
14.30-15.00 |
|
|
|
7. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
15.30-17.00 |
|
|
|
8. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Розробка завдань для учнів 5-9 класів. |
|
Інтернет-ресурси |
|
|
9. Розробка конспектів уроків |
|
|
11. |
19.04.2020 |
1. Опрацювання дидактичного матеріалу НУШ |
8.40-9.15 |
Інтернет-ресурси |
|
|
2. Розробка тестів для 3 та 4 класів |
9.20-10.40 |
Освітня платформа «На урок» |
|
|
3. Надання онлайн допомоги учням 5 класу |
10.40-11.25 |
Ex. 4 p. 196 – answer the questions; British Council |
|
|
4. Онлайн консультація 9 класу |
11.45 – 12.30 |
Grammar; Youtube |
|
|
5. Онлайн – урок з учнями 6 класу |
12.40-13.25 |
Articles; відео-урок Youtube; game on British Council; |
|
|
6. Надання онлайн допомоги учням 7 класу |
13.35-14.20 |
p. 174-176 |
|
|
7. Онлайн- бесіда з учнями 9 класу щодо дотримання вимог карантину |
14.30-15.00 |
|
|
|
8. Підготовка конспектів уроку. |
15.30-17.00 |
|
12. |
22.04.2020 |
1. Онлайн допомога учням 2 класу НУШ |
8.40-9.20 |
Listening p. 92 |
|
|
2. Онлайн консультація з учнями 3 класу |
9.30-10.10 |
Vocabulary box; ex. 4. P. 119 – write; game - British Council |
|
|
3. Онлайн консультація з учнями 4 класу |
10.20-11.00 |
Vocabulary box; р. 160; |
|
|
4. Онлайн допомога учням 8 класу |
11.45-12.30 |
Watch the video and check yourself https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/youtubers/five-things-you-mustnt-do-britain |
|
|
5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
13.00- |
|
|
|
6. Самоосвіта |
|
|
13. |
23.04.2020 |
1. Онлайн допомога учням 2 класу НУШ |
8.40-9.20 |
Vocabulary box; |
|
|
2. Онлайн допомога учням 3 класу |
9.30-10.10 |
Vocabulary box; Ex. 4 p. 119 – write; |
|
|
3. Онлайн допомога учням 4 класу |
10.20-11.00 |
Перевірка знань учнів;робота над помилками; |
|
|
4. Онлайн- урок з учням 8 класу |
11.45-12.30 |
Watch the video and check yourself https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/british-weather |
|
|
5. Опрацювання фахової літератури. |
|
|
|
|
6. Розробки конспектів уроків |
|
|
14. |
24.04.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ |
8.40-9.20 |
|
|
|
2. Систематизація робіт учнів |
9.30-10.4 |
|
|
|
3. Надання допомоги учням 6 класу |
10.40-11.25 |
Перевірка знань учнів. Онлайн проходження інтерактивного тесту «Articles» (на освітній платформі на «На Урок» |
|
|
4. Онлайн- урок з учням 8 класу |
11.45-12.30 |
Перевірка знань учнів |
|
|
5. Онлайн консультація з учнями 7 класу |
12.40-13.25 |
Систематизація знань учнів |
|
|
6. Онлайн консультація з учнями 9 класу |
13.35-14.20 |
Watch the video and check yourself https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/multicultural-britain |
|
|
7. Підведення підсумків тижня. Надання допомоги батькам та учням які потребують допомоги у навчанні. |
14.30- |
|
|
|
8. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
|
|
|
|
9. Опрацювання фахової літератури. Наповнення папки з самоосвіти |
|
|