Індивідуальний план роботи під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину за експериментальною програмою "Крила успіху"
Перегляд файлу

 Індивідуальний план роботи

під час карантину

 16. 03. 2020 - 20. 03. 2020

вчителя початкових класів Процівської ЗОШ І ступеня

Кириченко Віталіни Олексіївни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-А класу з української мови та математики (соціальна мережа Viber).

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

3. Розробка он-лайн тестів для учнів на сайті naurok.com.ua

 

9.00-13.00

Посилання на особисту сторінку

https://naurok.com.ua/profile/14591

 

Українська мова

Ж.24

С. 6-7, виконати вхідний селфі-трек, з.1 (позначити варіант тексту, в якому сюжет не співпадає з композицією твору), з.2 (дописати пропущені слова), з. 3 (визначити форму, стиль і тип тексту), з. 4 (усно скласти речення).

С. 8-9, з.2 (порівняти сюжет і композицію твору), з.3 (письмово), з.4 (позначити репродукції, якими можна проілюструвати тексти, відповідними буквами).

 

Математика

Ж.24

С. 20-21, виконати вхідний селфі-трек, опрацювати з.1-8 (письмово)

 

2

17. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-А класу з української мови та математики (соціальна мережа Viber)

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

3. Перевірка виконаних он-лайн тестів.

 

9. 00 – 13. 00

Посилання на особисту сторінку

https://naurok.com.ua/profile/14591

 

Українська мова

Ж.24

С. 10-11, з.1 (підкреслити в кожній колонці слово, яке можна обєднати в пару з виділеним словом), з. 2 (прочитати та порівняти сюжет і композицію твору, визначити форму, жанр, тему, основну думку, стиль і тип тексту), з.3 (скласти і записати слово), з.4 (виконати звуко-буквений аналіз слів), з.5 (скласти тексти певних типів), з.6 (виконати аналіз речення).

С.12-13, з.1 (назвати жанр твору), з.2 (вивчити один з текстів напам’ять), з.3 (прочитати текст, закреслити зайві слова в дужках), з.4 (записати слова в алфавітному порядку), з.5 (позначити пояснення лексичного значення слів), з.6 (скласти і записати істинне і хибне судження), з.7 (записати по пам’яті прочитаний текст), з.8 (дописати вірш), з. 9 (списати речення в заданій послідовності).

 

Математика

С. 22-23, з.1 (знайти значення виразу), з.2 (позначити частини планів парків міста), з.3 (порівняти дроби), з.4 (позначити усіх жайворонків точками), з.5 (знайти значення дробу від числа), з.6 (побудувати відрізок), з.7 (розв’язати задачу), з.8 (добудувати відрізок за заданою умовою), з.10 (доповнити твердження).

3

18. 03

1. Перевірка виконаних завдань.

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-А класу з української мови та математики (соціальна мережа Viber)

4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

 

9. 00 – 13. 00

Посилання на особисту сторінку

https://naurok.com.ua/profile/14591

 

Українська мова

Ж.24

С. 14-15, з.1 (робота з прислів’ями), з.2 (опрацювати текст), з.3 (скласти і записати слова), з.4 (робота з текстом-міркування), з.5 (прочитати інформацію), з.6 (робота з реченнями), з.7 (виправити помилки), з.8 (перевести звуковий запис в буквений).

С.16-17, з.1 (скласти малюнковий план до тексту), з. 2 (записати слова, поділивши для переносу), з.3 (завершити умовивід в останньому реченні), з.4 (записати речення, що містить елемент спростування), з.5 (прочитати та переказати текст письмово).

 

Математика

С.24-25, з.1 (скласти слово за порядком зростання значень виразів), з.2 (робота з дробами), з.3 (розв’язати задачу), з.4 (побудувати відрізок), з.5, 7 (робота з дробами), з.9 (розв’язати третю задачу).

4

19. 03

 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-А класу з математики (соціальна мережа Viber)

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

9. 00 – 13. 00

Посилання на особисту сторінку

https://naurok.com.ua/profile/14591

 

Математика

С.26-27, з.1 (обчислити вирази), з.2 (робота з дробами), з.5 (визначити кількість частин цілого), з.6,9 (розв’язати задачу), з.8 (порівняти вирази).

5

20. 03

1.Упорядкування папки самоосвіти.

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-А класу з української мови та математики (соціальна мережа Viber)

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

 

 

9. 00 - 13. 00

Посилання на особисту сторінку

https://naurok.com.ua/profile/14591

 

Українська мова

С. 18-19, з.2 (скласти есе), з.3 (доповнити та переказати есе), з.4 (записати есе за однією із світлин), з. 5 (записати есе за початком)

 

Математика

С.28-29, з.1 (обчислити вирази), з.2 (записати дробами кількість домальованих частин цілого), з.3 (добудувати моделі до виразів за зразком), з.4 (побудувати та знайти площу прямокутника), з.5 (знайти значення дробу від числа і число за значенням його дробу), з.7 (робота над задачею), з.8 (знайти корені рівнянь).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
17 березня 2020
Переглядів
2586
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку