Практична робота з педагогіки: "Специфіка діяльності тренера"

Про матеріал
Практична робота з спортивної педагогіки за темою: "Специфіка діяльності тренера у ДЮСШ", може викоритовуватися під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Завдання для самоконтролю

1. Ситуація № 1

Студентка-практикантка Світлана Андріївна на уроці з української мови пояснює новий матеріал. Раптом помічає, що двоє восьмикласників грають у карти.

Як їй реагувати?

2. Ситуація № 2

Ви увійшли у 8-й клас. Усі учні встають, щоб привітати Вас. Максим не рухається. На зауваження учнів: «Встань, Михайло Никифорович у класі!» — не реагує і продовжує демонстративно сидіти.

Ваші подальші дії?

3. У педагогіці існує низка відносно самостійних розділів, пов'язаних із дослідженням окремих сторін навчально-виховного процесу. Знайдіть відповідність між назвою розділу та його змістом.

1.Дидактика

а) дослідження сукупності всіх організаційно-педагогічних проблем, пов'язаних з управлінням освітою, мережею й структурою навчально-виховних установ і керівництвом їхньою діяльністю

2. теорія й методика виховання

б) розробка цілей, завдань, змісту, принципів, методів і організації освіти та навчання

3. школознавство

в) формування етичних якостей людини, політичних переконань, естетичних смаків, організації різноманітної діяльності учнів

 

4. Визначте, хто є автором даних творів. Відповідь запишіть у вигляді: «1-Б» (якщо вважаєте, що А.С. макаренко є автором твору «Теорія і практика дошкільного виховання»).

1. А.С. Макаренко

А) «Я серце віддаю дітям»

2. Б.Д. Грінченко

Б) «Теорія і практика дошкільного виховання»

3. Софія Русова

В) «Яка тепер народна школа в Україні»

4. В.О. Сухомлинський

Г) «Енциклопедія шкільного роду»

5. О.А. Захаренко

Д) «Педагогічна поема»

 

5. Виберіть один варіант відповіді. Який підхід у вихованні, на Вашу думку, найбільше сприяє розвитку самостійності у дитини:

а) дитина всьому має навчитися сама, без допомоги дорослих;

б) допомогти дитині діяти самій, але бути в зоні досяжності, надаючи підтримку за потреби;

в) показати дитині, як треба робити, а потім залишити її одну, більше не звертаючи на неї уваги;

г) показати дитині, як треба робити, а потім вимагати дотримання інструкції, постійно контролювати.

6. Знайдіть відповідність. Який тип стосунків між учителем та учнем відносять до особистісно зорієнтованої освіти:

а) «об’єкт-об’єктні»;

б) «об’єкт-суб’єктні»;

в) «суб’єкт-суб’єктні»;

г) «суб’єкт-об’єктні».

 

docx
Додав(-ла)
Кучер Карина
Додано
18 березня 2020
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку