Практична робота з педагогіки "Особливості спортивної кар'єри"

Про матеріал
Практична робота до предмету "Спортивна педагогіка", може використовуватися під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Завдання для самококонтролю

 

1. Ситуація № 1

Таня, новенька, яку дев'ятикласники прозвали «Лялечка», екс-чемпіонка світу з гімнастики, незлюбила класного керівника Олену Михайлівну з першого погляду. Невдовзі Лялечка в класі стала лідером. Це не подобалось вчительці.

Сьогодні Олена Михайлівна запросила всіх учнів додому на свій день народження, як це було щороку.

— У мене також сьогодні день народження,— сказала Лялечка.— Я всіх вас також запрошую і на ту саму годину.

Ваші подальші дії на місці класного керівника?

2. Ситуація № 2

Під час уроку в 11-му класі Ви помічаєте, що Дмитро трохи напідпитку.

Ваші подальші дії?

3. Перед Вами “Піраміда пізнання”, яка характеризує ефективність засвоєння інформації (у %) при використанні того чи іншого методу навчання. Проставте на піраміді номер методу (за поданим нижче списком), що відповідає певному відсотку засвоєння. Наприклад, №1 − 5%, №2 – 10%.

 

1. Наочне приладдя.

2. Лекції.

3. Виступ у ролі того, хто навчає.

3. Обговорення в групах (дискусії,

5. Аудіо-відео.

6. Читання.

7. Мозкові штурми тощо).

8. Навчання практикою (рольові ігри, програвання ситуацій, ділові ігри, практичні заняття).

piramida 

 

4. Яка найголовніша, на Вашу думку, мета загальної середньої освіти? Виберіть один із запропонованих варіантів:

а) навчити добре аналізувати тексти, виділяти головне;

б) навчити добре рахувати, проводити обчислення;

в) навчити навчатися;

г) навчити швидко читати;

д) зберегти і покращити фізичне здоров’я дитини.

5. К. Д. Ушинський зазначав: «...педагогіка буде, звичайно, першим, вищим з мистецтв, бо вона прагне задовольнити найбільшу з потреб людини й людства – їхнє прагнення до вдосконалень у самій людській природі: не до вираження довершеності на полотні або в мармурі, а до вдосконалення самої природи людини – її душі й тіла; а вічно передуючий ідеал цього мистецтва є довершена людина».

На чому ґрунтується К. Д. Ушинський:

а) К. Д. Ушинський неправий, бо педагогіка – лише мистецтво, у ній немає жодних закономірностей;

б) педагогіка формує і систематизує основні знання про виховання, а застосування цих закономірностей у практичній діяльності є мистецтво;

в) педагогіка лише теоретико-прикладна наука, яка вивчає загальні закономірності виховання. А мистецтво передбачає художньо-образну форму відображення особистістю дійсності;

г) правильної відповіді немає?

6. Назвіть триєдину мету уроку:

а) патріотична, навчальна, гуманістична;

б) навчальна, виховна, розвивальна;

в) навчальна, державна, гуманістична.

 

docx
Додав(-ла)
Кучер Карина
Додано
18 березня 2020
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку