Індивідуальний план роботи під час карантину вчителя фізичної культури

Про матеріал
Індивідуальний план роботи з фізичної культури під час карантину розроблений з метою визначення послідовності дій вчителя.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 23.03.20-03.04.20

вчителя фізичної культури

Горбенко Інни Олександрівни.

 

з/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

1

23.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 7,9,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Опрацювання документації щодо нормативної правової бази з фізичної культури.

3. Перегляд вебінар. Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивнлму класі.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

18.00

2

24.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 8 класів. (веб-сайт google classroom).

2. Реєстрація на курс “Протидія та попередження булінгу в закладах освіти” на платформі prometheus.org.ua та проходження завдань першого тижня.

3. Перевірка учнівських завдань.

4. Перегляд вебінар. Використання можливостей “на урок” для дистанційного навчання.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

15.00

 

3

25.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 7,9,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Проходження завдань на платформі prometheus.org.ua.“Протидія та попередження булінгу в закладах освіти”.

3. Розробка наукової статті для прийняття участі у міжнародній конференції.

4. Перевірка учнівських завдань.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

 

11,00-14.00

 

14.00-15.00

4

26.0320

1. Розміщення завдань для учнів 7-А,8,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Проходження завдань на платформі prometheus.org.ua.“Протидія та попередження булінгу в закладах освіти”.

3. Опрацювання фахової літератури.

4. Перевірка учнівських завдань.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

 

11.00-13.00

13.00-14.00

5

27.03.20

 

 

 

 

 

 

28.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 7-Б,8,9 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Реєстрація на курс “Критичне мислення для освітян” на платформі prometheus.org.ua та проходження завдань першого тижня.

3. Перегляд інформаційно-методичної літератури

4. Перевірка учнівських завдань.

5. Вебінар. “Створення інклюзивного середовища в закладі освіти”.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

 

11.00-13.00

13.00-14.00

18.00

6

30.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 7,9,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Проходження завдань на платформі prometheus.org.ua.“Критичне мислення для освітян”.

3. Розробка наукової статті для прийняття участі у міжнародній конференції.

4. Перевірка учнівських завдань.

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

11.00-14.00

 

14.00-15.00

7

31.03.20

1. Розміщення завдань для учнів 8 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Проходження завдань на платформі prometheus.org.ua.“Критичне мислення для освітян”.

3. Робота над написанням наукового  ЕСЕ для  прийняття участі у науково-методичному семінарі.

8.00-9.00

 

9.00-10.30

 

11.00-14.00

8

01.04.20

1. Розміщення завдань для учнів 7,9,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Перевірка учнівських завдань.

4. Корегування календарно-тематичного планування.

8.00-9.00

 

10.00-12.00

12.00-13.00

13.00-15.00

9

02.04.20

1. Розміщення завдань для учнів

7-А,8,11 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Робота над власним сайтом.

3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.

4. Перевірка учнівських завдань.

8.00-9.00

 

9.00-12.00

12.00-14.00

 

14.00-15.00

10

03.04.20

1. Розміщення завдань  для учнів 7-Б,8,9 класів.(веб-сайт google classroom).

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня у

5-9 класах.

3.  Робота над написанням наукового  ЕСЕ для  прийняття участі у науково-методичному семінарі

8.00-9.00

 

9.00-11.00

 

 

12.00-14.00

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колесов Лев
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
29 березня 2020
Переглядів
5559
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку