Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 23.03.2020 по 3.04.2020
вчителя 3 класу Бабич Віталіни Анатоліївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
23.03.2020 |
1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину.
2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі”
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі.
5. Організація та проведення онлайн флешмобу до 90-річчя поетеси Ліни Костенко. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.30 |
1. Літературне читання: - розучити лічилку; - ознайомитися з біографією Г. Тютюнника https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc ; - с.134-136, прочитати оповідання Г. Тютюнника “Бушля”, дати відповіді на запитання. 2. Українська мова: - переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ ; - опрацювати правила с.134; - с. 135 впр. 323 - списати та виконати завдання до вправи; - знайти дві загадки про фрукти, підкреслити прикметники, визначити рід іменників в однині. 3. Інформатика: - дізнатися, яких птахів в народі називають веселиками; - створити презентацію про цих птахів (4-5 слайдів). |
2 |
24.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30
12.30-13.30 |
1. Українська мова: - переглянути відео “Цікавинки про синичку” https://www.youtube.com/watch?v=quHiHEgOG-M ; - с. 136 впр. 323- прочитати текст, скласти до нього план, - за планом (по пам'яті) написати переказ тексту “Добра синичка”. 2. Математика : - опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE ; - с. 130 №834 - опрацювати правило; - с. 130 № 835 - обчислити усно; - с. 130 № 836 - за коротким записом скласти і розв'язати задачу; - с. 131 № 841 - обчислити вирази; - с. 131 №842 - знайти масу двох шлангів. 3. Образотворче мистецтво: - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=X6PvHZz8_pY , з допомогою пісеньки пригадати кольори веселки; - створити роботу на тему “Веселка” , на виробі обов'язково напис “Все буде добре” (матеріали за вибором учня). |
3 |
25.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30 |
1. Літературне читання: - навчитися швидко читати скоромовку; - письмово в зошиті дати відповіді на тестові запитання до оповідання Григора Тютюнника “Бушля”; - познайомитися з біографією Всеволода Нестайка https://www.youtube.com/watch?v=__wH0YM-sIY ; - с. 137-139 - виразно читати оповідання Всеволода Нестайко “Просто Олесь друг”. 2. Математика: - переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=xp_bQRj2l50 - с. 131 - вивчити правило; - с. 132 № 847 - порівняти вирази; - с. 132 № 849 - за коротким записом розвязати задачу; - с. 132 № 850 - користуючись вивченими правилами обчислити вирази.
3. Основи здоров'я - перегляньте відеоролики та пригадайте правила безпечної поведінки під час карантину https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=2NOzH9dopyI
|
4 |
26.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30
12.30-13.30 |
1. Українська мова: - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=BWGrr94gvOI ; - с. 138 - вивчити правило; - с. 138 впр. 330 - виконати завдання до вправи; - с. 138 впр. 331 - списати словосполучення у потрібній формі. 2. Математика: - с. 133 № 851 - знайти невідоме (усно); - с. 133 №852 - розгляньте записи та поясніть спосіб обчислення ; - с. 133 №854 - складіть короткий запис та розв'яжіть задачу; - с. 133 №856 - спишіть, вставляючи пропущені числа; - с. 133 №859 - обчисліть вирази. 3. Природознавство: - перегляньте відео, дайте відповіді на запитання https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync |
5 |
27.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30 |
1. Українська мова: - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA ; - с. 141 - вивчити правило; - с. 141 впр. 337 - виписати з тексту дієслова, поставити до них питання; - с. 142 впр. 338 - виписати з тексту дієслова, поставити до них питання. 2. Математика - с. 134 № 862 - обчислити усно; - с. 134 № 863 - переглянути відео і пояснити спосіб обчислення; https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0 - с. 134 № 864 - обчислити приклади письмово; - с. 134 № 865 - за коротким записом розв”язати задачу; - с. 134 № 869 - обчислити вирази. 3. Трудове навчання - користуючись відеоінструкцією виготовіть аплікацію писанки або писанку-витинанку https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M
|
6 |
30.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
|
1. Літературне читання: - вивчити мирилку https://www.youtube.com/watch?v=TiKptSolHXY ; - с.137-139 - прочитати і переказати оповідання “Просто Олесь Друг”; - с.139 - дати відповіді на запитання. 2. Математика - опрацюйте відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=AbpOXzSNzwg с. 136 - опрацюйте №№880, 881 та вивчіть правило; с. 136 № 883 - обчисліть вирази; с. 136 № 884 - побудуйте та обчисліть довжину відрізка; с. 136 № 885 - розвяжіть задачу; с. 136 № 886 - користуючись вивченим правилом обчисліть вирази.
3. Природознавство - перегляньте відео та дайте відповіді на запитання https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk ; - с. 128-129 підручника - опрацюйте текст. |
7 |
31.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для роботи зі слабовстигаючими учнями.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30 |
1. Українська мова: - с. 142 впр. 340 - за зразком поєднати дієслова з іменниками; - с. 143 впр. 341 - списати вправу вставляючи пропущені літери та слова. 2. Математика - с. 137 № 887 - розгляньте запис і поясніть спосіб ділення; - с. 137 №888 - усно знайдіть частки: - с. 137 №890 - розв'яжіть рівняння; - с. 137 № 895 - обчисліть вирази. 3. Я у світі - продовжіть знайомство з правами дитини переглянувши відеоролики |
8 |
1.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими учнями.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
|
1. Літературне читання: - с. 139 - ознайомитися з біографією Миколи Трублаїні; - с.139-140 - читати оповідання “Яшка і Машка” ; - намалювати ілюстрацію, якими ви уявили Яшку і Машку. 2. Українська мова: - переглянути відео “Ластівки мого краю” https://www.youtube.com/watch?v=wb2j6PeX5-Y ; - с. 144 впр. 343 - доповніть текст зачином і кінцівкою, запишіть їх в зошит. 3. Математика - с. 138 № 898 - розгляньте записи та поясніть спосіб ділення; - с. 138 № 899 - усно закінчіть обчислення; - с. 138 № 900 - виконайте обчислення; - с. 138 № 901 - за коротким записом розв'яжіть задачу; - с. 139 № 907 - обчисліть вирази. |
9 |
2.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Виготовлення декоративних прикрас та оздоблення ними класної кімнати.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30 |
1. Українська мова: - перегляньте казку, та пригадайте, які слова називаються антонімами https://www.youtube.com/watch?v=8-aGzeBSOWM . - с. 144 впр. 344 - дібрати антоніми до дієслів, записати парами; - с. 144 впр. 345 - прочитати, усно переказати; - с.146 впр. 346 - спишіть дієслова, вилучивши зайві. 2. Я у світі - переглянути відео “7 чудес України” https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE - знайти інформацію “Чим славиться Україна?” 3. Математика - пригадайте таблицю множення https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU
https://www.youtube.com/watch?v=MIimam5bSak - зайдіть на сайт https://vchy.com.ua/home та виконайте вправи для 3 класу в розділі “Додавання і віднімання” |
10 |
3.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Коригування календарно – тематичного планування
5. Дезінфекція та прибирання класної кімнати.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.30 |
1. Літературне читання: - вивчити закличку https://www.youtube.com/watch?v=lfsEE460w7c ; - с. 140-142 - читати виразно оповідання Миколи Трублаїні “Омар” та “Шоколад боцмана”; - переказувати оповідання Миколи Трублаїні “Омар” та “Шоколад боцмана”. 2. Природознавство: - переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI , дати відповідь на запитання “Чого він нас навчає?”; - запам'ятайте тварин та рослин занесених до Червоної книги України https://www.youtube.com/watch?v=-o50jAnYk8c ; - скласти правила поведінки серед природи. 3. Образотворче мистецтво - намалювати ілюстрацію до української народної казки, де головними персонажами є тварини |