"Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03.2020 – 03.04.2020) вчителя початкових класів (3 клас)"

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03.2020 – 03.04.2020) вчителя початкових класів (3 клас)
Перегляд файлу

                                                                                                 Погоджено:

 

Завідувач філії            Н.І. Мозгіна

                                                               16 березня 2020 рік

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (16.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя початкових класів (3 клас)

Юрівської філії КЗ «НВК»Перспектива» Таврійської с.р

 Швець Таміли Олександрівни

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16.03.2020

1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.

2.  Розробка  і розміщення через соц. мережу Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину

3. Консультація для батьків 3 класу ( Навчання в дистанційній формі)

  4. Підбір завдань та відеороліків відповідно до заданої теми.

 

9.00 – 10.00

 

10.00 -13.00

 

13.00- 13.45

1. Укр.мова робота з таблицею, експрес-контроль,
с.130, впр.314
2. Літ.чит с.132,чит.,перек.

3. Перегляд відео з Я у світі

https://youtu.be/Ju4b-Vg2Rrk

 робота в зош. с. 34-35

 

 

2

17.03.2020

1.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану.

2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

3. Перевірка учнівських робіт.

 

4. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) . Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

 

5. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

 

9.00 –

10.00

 

 

10.00 – 11.30

 

11.30 – 13.20

 

13.20 – 13.50

 

 

18.00-

20.00

1.Перегляд відео з

природознавства

https://youtu.be/Y57Z45MkXkk

робота в зош. с. 60,

пройти тест експрес-контроль

2. Перегляд відео з математики

https://youtu.be/FPOdCsZIBuw експрес-контроль

с. 137, з.912,913

3. Літ.чит

с.132 -133 чит., перек

 

 

Свідоцтво №В242-611705 від 17.03.20

3

18.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4. Підбір завдань та відеороліків відповідно заданої теми.

9.00 -10.00

 

 

10.00 – 11.00

 

11.00-  13.00

 

 

 

 

 

1. Українська мова

https://youtu.be/qP80izpL0Ds
с.132, впр. 317., експрес-контроль
2. Літ.чит.:
позакласне читання Т.Г.Шевченко

3. Матем.

експрес-контроль,

с.138,з.921,922

4. Перегляд відео з основ здоров’я

https://youtu.be/ilmlgHbvUFo

робота в зош. с39

 

4

19.03.2020

1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів.

 

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

 

4.  Розробка завдань та підбір відеороліків відповідно до навчального плану.

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 - 11.00

 

 

11.00- 13.00

 

 

 

13.00- 13.55

1. Перегляд відео уроку з природознавства

https://youtu.be/LA_3qfSn79Y експрес-контроль,

робота в зошиті с. 61

2. Перегляд відео уроку з математики https://youtu.be/vPd6XGReFZE експрес-контроль,

с. 139, з. 931,932

5

20.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

9.00 – 10.30

 

10.30 - 12.00

 

12.00-13.55

1. Літ.чит.:
с.134-136 відп.на запит.

2. Матем.

закріплення вивченого експрес-контроль,

с.138,з.921,922

3. Українська мова

https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ експрес-контроль,
с.133, впр. 320.

6

23.03.2020

1. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби»

2. Опрацювання інструкції з користування платформою.

Як отримати максимум від онлайн-курсу.

3. Тема 1. Комікси.

Виконання проміжних завдань.

4. Тема 2. Трикутник Волта Діснея. Артбук. Виконання проміжних завдань.

Тема 3. Настільні ігри.

Виконання проміжних завдань.

9.00 – 10.30

 

 

 

 

 

10.30 - 13.45

 

 

7

24.03.2020

1. Проходження курсу «Бери і роби»

2. Тема 4. Формат ТED

Виконання проміжних завдань.

3. Тема 5. Як заохотити дітей до навчання. Поради від Меліси Сальгеро.

4.Тема 6. Ментальні мапи.

Виконання проміжних завдань.

 

9.00 –13.45

 

 

8

25.03.2020

1.  Всеукраїнська онлайн конференція «Нова українська школа :педагогічні інновації в системі початкової освіти»

2. Тема 7. Квести

3. Тема 8. Уроки толерантності.

4. Тема 9. Інформаційні промови.

Виконання проміжних завдань

 

9.00 – 10.00

 

 

10.00 -13.45

 

9

26.03.2020

1. Тема 10. Рефлексія. Секрети ефективності.

2. Тема 11. Сучасні стратегії оцінювання.

Виконання проміжних завдань

3.Тема12. Словесні аналогії. Виконання проміжних завдань

4. Тема 13.Психологічні ігри. Виконання проміжних завдань

 

 

9.00 –

13.55

 

10

27.03.2020

1. Тема 14. Візуальне мистетво. Навчитися вчитися.

2. Тема15. Діти і гаджети.

Фінальний іспит.

Бонус! Освітні можливості.

 

9.00 –

13.45

 

11

30.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

9.00 – 10.00

 

10.00 –11.00

 

11.00- 13.45

1. Перегляд відео з укр.мови https://youtu.be/qP80izpL0Ds

експрес-контроль,
с.135, впр.324
2. Літ.чит с.136- 140,чит.,перек.

3. Перегляд відео з Я у світі

https://youtu.be/AcNz6aqe2cA

робота в зош. с. 36-37

 

12

31.03.2020

 

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 –12.40

 

 

 

12.40 - 13.55

1.Перегляд відео з

природознавства

https://youtu.be/vwI26zdDqz0

https://youtu.be/4YC0nOQY_J4

робота в зош. с. 62

2. Математика  Вправи на закріплення вивченого, експрес-контроль,

с. 141, з.950,951

3. Літ.чит

с.136 -140 чит.,перек

 

13

01.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

 

 

13.00 – 13.50

1. Українська мова

вправи на закріплення, експрес-контроль,
с.137, впр. 327.
2. Літ.чит.

пройти тест

3. Матем. Завдання на закріплення с.141,з.943, експрес-контроль.

4. основи здоров’я

Узагальнення і систематизація знань учнів ( тест ст.116)

 

14

02.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

 

 

 

11.00- 12.00

 

 

 

 

12.00 – 13.45

 1. Перегляд відео уроку з природознавства

https://youtu.be/pIFszjJ-QR4

робота в зошиті с. 63

2. Математика закріплення вивченого с. 141, з.944,

експрес-контроль

 

15

03.04.2020

1.Корекція календарно – тематичного планування.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

 12.00- 12.30

 

2.30 – 13.50

1. Літ.чит.:
с.140-141

2. Матем.

закріплення вивченого с.140, з.936,

експрес-контроль

3. Українська мова

Розвиток мовлення с. 33-35.

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
10565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку