Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020)
вихователя групи продовженого дня Плескун Марії Олександрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
16.03.2020 |
1. Упорядкування папки вихователя групи продовженого дня 2. Розробка розвивальних завдань для учнів групи продовженого дня на період карантину |
9.00 – 11.30
11.30 -15.00
|
Підбір завдань |
2 |
17.03.2020 |
1. Упорядкування папки вихователя групи продовженого дня
2. Продовжити розробляти та підбирати тренувальні та розвивальні матеріали для учнів групи продовженого дня.
|
9.00 –11.30
11.30 – 15.00
|
Підбір завдань |
3 |
18.03.2020 |
1. Робота з шкільною документацією (робота з журналом групи продовженого дня)
2. Опрацювання фахової літератури (НУШ: Порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти)
|
9.00 -11.00
11.00 - 15.00
|
Дод. літ. |
4 |
19.03.2020 |
1. Упорядкування папки виховних заходів вихователя групи продовженого дня
2. Опрацювання фахової літератури (НУШ: Порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти)
|
9.00 – 11.30
11.30- 15.00
|
Папка вих. заходів
Дод. літ. |
5 |
20.03.2020 |
1. Корекція календарно-тематичного планування групи продовженого дня на ІІ семестр.
2. Підбір і розробка розвиваючих завдань для учнів групи продовженого дня
|
9.00 – 11.30
11.30 – 15.00
|
|
6 |
23.03.2020 |
Добірка матеріалу для роботи із батьками учнів групи продовженого дня
|
9.00 – 15.00
|
|
7 |
24.03.2020 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах НУШ. |
9.00 –15.00
|
|
8 |
25.03.2020 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу в групі продовженого дня НУШ
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів
|
9.00 – 12.00
12.00 -15.00 |
|
9 |
26.03.2020 |
1. Добірка дидактичного матеріалу до роботи в групі продовженого дня НУШ
2. Перегляд вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ» |
9.00 – 11.30
11.30 – 15.00
|
|
10 |
27.03.2020 |
1. Корекція щоденного плану роботи вихователя групи продовженого дня
2. Підготовка рухливих ігор для учнів у групі продовженого дня
3. Опрацювання фахових журналів у НУШ
|
9.00 – 11.00
11.00 –13.00
13.00 - 15.00 |
|
11 |
30.03.2020 |
1. Продовжити розробляти та підбирати рухливі ігри для учнів групи продовженого дня.
2. Підбір розвиваючих ігор для учнів у групі продовженого дня
|
9.00 – 12.00
12.00 –15.00
|
|
12 |
31.03.2020 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах НУШ. |
9.00 – 15.00
|
|
13 |
01.04.2020 |
1. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»
2. Опрацювання фахової літератури (НУШ: Порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти)
|
9.00- 10.30
10.30 – 15.00
|
|
14 |
02.04.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Робота зі шкільною документацією. |
9.00 – 12.00
12.00 - 15.00
|
Поради як зберегти здоров'я |
15 |
03.04.2020 |
1. Підготовка щоденного плану роботи вихователя групи продовженого дня
2. Корекція календарно – тематичного планування групи продовженого дня |
9.00 – 12.00
12.00 – 15.00
|
|