Індивідуальний план роботи
дистанційного навчання під час карантину
12. 03 – 11. 05. 2020
вчителя англійської мови Кирилюк Н.Ю.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1 |
12.03 |
1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час карантину. 2. Створення платформи для дистанційного навчання. 3.Розробка та розміщення на платформі завдань для учнів 1-4 класів. 3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. |
1,2 кл.НУШ (Quick Minds) 3 кл.підручник Ростоцька, Карп’юк(для поглибленого навчання) 4 кл. підручник Карпюк (див.відео та аудіо до підручників) Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
2 |
13.03 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Робота з методичною літературою. |
Освітня платформа
Соціальна мережа Viber |
3 |
16.03 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Опрацювання фахової літератури |
Освітня платформа
Соціальна мережа Viber |
4 |
17.03 |
1.Перегляд вебінару з питань дистанційного навчання. 2.Розміщення завдань з англійської мови. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа «На урок» Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
5 |
18.03 |
1. Організація участі учнів 2 класу в онлайн тестуванні. 2. Розробка завдань для учнів. 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа «На урок» Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
6 |
19.03 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Участь в онлайн спідкуванні з Любомирою Мадзій, заступницею МОН про організацію роботи педагога у педагога у період каратину. |
Освітня платформа
Соціальна мережа Viber
|
7 |
20.03 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
8 |
23.03 |
1. Вебінар «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків» 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів |
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
9 |
24.03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів 3 класів по темі. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Робота над методичними розробками |
Освітня платформа «На урок»
|
10 |
25.03 |
1. Організація участі учнів 4 класу в онлайн тестуванні. 2. Створення таблиць на тему «Ступені порівняння прикметників» 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів 1 класів. |
Освітня платформа «На урок»
|
11 |
26.03 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2 Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
Виконання тестових завдань онлайн |
12 |
27.03 |
1.Вебінар «Child’s play? The role of play and games in teaching preschool children» 2. Опрацювання фахової літератури 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів 2 класів. |
https://www.macmillanukraine.com
|
13 |
30.03 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти.(prometheus) |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
14 |
31.03 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
15 |
01.04 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів 2-3 класу. 2. Розміщення завдань з англійської мови. 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа «На урок» Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
16 |
02.04 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» «На Урок!» |
Освітня платформа «На урок» Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
17 |
03.04 |
1. Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
18 |
06.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Створення граматичних таблиць. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
19 |
07.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
20 |
08.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
21 |
09.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Вебінар «Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення?» |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
22 |
10.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
23 |
13.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Створення граматичних таблиць. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
24 |
14.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
25 |
15.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
26 |
16.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
27 |
17.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
28 |
21.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
29 |
22.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
30 |
23.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Реєстрація учнів 2-4класів наіІнтернет-олімпіаду «На Урок» |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber Освітня платформа «На Урок» |
31 |
24.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
32 |
27.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Вебінар "Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom " |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
33 |
28.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
34 |
29.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 3-4 класу. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber Освітня платформа «На урок» |
35 |
30.04 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
36 |
04.05 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Створення граматичних таблиць. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
37 |
05.05 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Вебінар «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань» |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber Освітня платформа «На Урок» |
38 |
06.05 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 2 класу. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber Освітня платформа «На урок» |
39 |
07.05 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Робота з теми самоосвіти. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |
40 |
08.05 |
1.Розміщення завдань з англійської мови. 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Організація участі учнів у виконанні творчого завдання”Victory Day” 4.Підведення підсумків роботи за тиждень. |
Освітня платформа Соціальна мережа Viber |