Індивідуальний план роботи під час карантину з 12. 03 – 11. 05. 2020 вчителя англійської мови в початковій школі.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину з 12. 03 – 11. 05. 2020 вчителя англійської мови в початковій школі.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

дистанційного навчання під час карантину

 12. 03 – 11. 05. 2020

вчителя англійської мови Кирилюк Н.Ю.

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

12.03

1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час карантину.

2. Створення платформи для дистанційного навчання.

3.Розробка та розміщення на платформі завдань для учнів 1-4 класів.

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

1,2 кл.НУШ (Quick Minds)

3 кл.підручник Ростоцька, Карп’юк(для поглибленого навчання)

4 кл. підручник Карпюк

(див.відео та аудіо до підручників)

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

2

13.03

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Робота з методичною літературою.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

 

Соціальна мережа Viber

3

16.03

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Опрацювання фахової літератури

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

 

Соціальна мережа Viber

4

17.03

1.Перегляд вебінару з питань дистанційного навчання.

2.Розміщення завдань з англійської мови.

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа «На урок»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

5

18.03

1. Організація участі учнів 2 класу в онлайн тестуванні.

2. Розробка завдань для учнів.

3.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа «На урок»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

6

19.03

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Участь в онлайн спідкуванні з Любомирою Мадзій, заступницею МОН про організацію роботи педагога у педагога у період

каратину.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

 

Соціальна мережа Viber

 

 

7

20.03

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

 8

23.03

1. Вебінар «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків»

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

https://vseosvita.ua

 

 9

24.03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів  3  класів по темі.

2. Опрацювання фахової літератури

3. Робота над методичними розробками

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 10

25.03

1. Організація участі учнів 4 класу в онлайн тестуванні.

2. Створення таблиць на тему «Ступені порівняння прикметників»

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів 1 класів.

Освітня платформа

«На урок»

 

 11

26.03

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

2  Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

Виконання тестових завдань онлайн

12

27.03

1.Вебінар «Child’s play? The role of play and games in teaching preschool children» 2. Опрацювання фахової літератури

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів 2 класів.

https://www.macmillanukraine.com

 

 13

30.03

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти.(prometheus)

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

https://prometheus.org.ua

14

31.03

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

15

01.04

1. Складання інтерактивних тестів для учнів  2-3 класу.

2. Розміщення завдань з англійської мови.

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа «На урок»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

16

02.04

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» «На Урок!»

Освітня платформа «На урок»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

17

03.04

1. Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

18

06.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Створення граматичних таблиць.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

19

07.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

20

08.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

21

09.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Вебінар «Як навчатися онлайн і прокачувати критичне мислення?»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

 https://www.ed-era.com

22

10.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

23

13.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Створення граматичних таблиць.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

24

14.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

25

15.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

26

16.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

27

17.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

28

21.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

29

22.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

30

23.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Реєстрація учнів 2-4класів наіІнтернет-олімпіаду «На Урок»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

Освітня платформа «На Урок»

31

24.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

32

27.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Вебінар "Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom "

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

33

28.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

34

29.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів  3-4 класу.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

Освітня платформа «На урок»

35

30.04

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

36

04.05

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Створення граматичних таблиць.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

37

05.05

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Вебінар «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань»

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

Освітня платформа «На Урок»

38

06.05

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів  2 класу.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

Освітня платформа «На урок»

39

07.05

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Робота з теми самоосвіти.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

40

08.05

1.Розміщення завдань з англійської мови.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3.Організація участі учнів у виконанні творчого завдання”Victory Day

4.Підведення підсумків роботи за тиждень.

Освітня платформа

https://ru.padlet.com

Соціальна мережа Viber

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
4 травня 2020
Переглядів
2520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку