Ігри на уроках англійської мови

Про матеріал
Ігри на уроках англійської мови . Різноманітні види ігор для уроків англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігри на уроках англійської мови Вчитель Забанова Катерина Олегівна. ХЗОШ №128

Номер слайду 2

В дитячому віці гра – це норма і дитина повинна завжди гратися, навіть тоді, коли виконує серйозну справу. А. Макаренко

Номер слайду 3

Гра на уроці англійської мови дозволяє здолати монотонний характер уроку, коли потрібно багатократне повторення мовного зразка в умовах, максимально наближених до реального учбового спілкування.

Номер слайду 4

Ігрова ситуація на уроці англійської мови із заданою профільною спрямованістю дозволяє виконати дуже важливі, на мій погляд, методичні завдання: забезпечення необхідності багатократного повторення учнями мовного матеріалу; тренування учнів у виборі необхідного мовного зразка, яке є підготовкою до ситуативної спонтанності мови; створення сприятливого психологічного клімату в класі, який дозволяє підготувати дітей до мовного спілкування.

Номер слайду 5

Особливістю гри на уроці англійської мови - є ті, що вона може займати різну кількість часу на уроці, захоплювати увесь урок або об'єднувати декілька занять. Наприклад, існують так звані підготовчі ігри, які спрямовані на відпрацювання граматичних, фонетичних і орфографічних навичок мови. Ці ігри дозволяють відпрацювати вимову незнайомих або важко вимовних слів, їх написання і варіанти використання в різних ситуаціях. Цей вид ігор дозволяє настроїти учнів на вивчення певної теми.

Номер слайду 6

«Snowball» Одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому, що ця гра може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги. Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle”. Гра триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів.

Номер слайду 7

«Word-search grid» гра для розвитку уважності, спостережливості і активізації активного словникового запасу. На дошці намальоване поле у вигляді з сітки клітин, в кожній з яких написана буква алфавіту. Серед літер зашифровані слова з певної теми. Завдання учнів - самостійно відшукати серед літер дані слова, спираючись на список внизу сторінки.

Номер слайду 8

«Up and down» різновид лексичної гри, яку також можна використовувати у вигляді другої фіз. хвилинки. Ця гра забезпечую концентрацію уваги на вивчених словах і дозволяє дітям трохи порухатись. Учитель роздає по 3-4 картки зі словами. Учитель показує малюнок – учень, у якого є відповідне слово, повинен встати, назвати і показати слово. Бажано малюнки показувати швидко, щоб підвищити активність і уважність учнів.

Номер слайду 9

«Missing vowels» легка у підготовці і проведенні, цікава гра на відпрацювання вивчених лексичних одиниць. Завдання можна записати як на дошці так і використовуючи роздаткові картки. Завдання учнів вставити у слова пропущені голосні літери.

Номер слайду 10

  «Memory game»  гра призначена розвивати пам’ять у дітей. Учитель розвішує на дошці 10 карток за вивченою темою, усі хором називають слова. Коли учитель просить усіх заплющити очі, він прибирає одну з карток. Учні мають здогадатися, яка картка пропущена і назвати весь ряд з 10 слів. Гра триває доти, доки на дошці не залишиться жодного малюнку, а учні назвуть їх всі по пам’яті.

Номер слайду 11

«Хрестики – нулики» активізація лексики з певної теми. Учитель ділить клас на дві команди – «хрестики» і «нулики». На дошці зобра-жено квадрат, який поділено на 9 менших квадратиків. В кожному квадраті напи-сана назва теми-категорії, наприклад: animals, seasons, food, weather, professions, clothes і т. д. Кожна команда вибирає собі категорію, а вчитель читає запитання до цієї категорії. Якщо гравці відповідають на запитання, то вчитель замість катего-рії ставить значок команди, що дала відповідь: хрестик або нулик. Перемагає ко-манда, що має три хрестика чи нулика підряд.

Номер слайду 12

Запитання можуть бути такі: Animals: It lives in the forest; it’s brown and fat and has a short tail. (A bear)Seasons: Children don’t go to school in … (Summer)Food: What vegetables do you need to cook vegetable salad?Weather: What can we see in the sky at day when there are no clouds? (The sun)Professions: People of this profession sell things. (A seller) і т. д.

Номер слайду 13

«Їстівне – неїстівне»активізація лексики з різних тем. Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.

Номер слайду 14

«Лотерея» активізація структури  there is/there are … у загальних питаннях і відповідях. Учитель приносить у клас коробку чи сумку, де є багато предметів, назви яких відомі учням. Учні по черзі ставлять запитання: Is there a … in the box (bag)? Учи-тель дістає відгаданий предмет. До нього прив’язаний папірець з надписом, скільки очок заробив учень. Часто вживані предмети (олівець, ручка, зошит, кни-жка) можуть «коштувати» одне очко, предмети, наявність яких у класі є несподі-ванкою (квітка, чашка, іграшковий собачка тощо), можуть оцінюватись більшою кількістю очок. Виграє той, хто відгадає предметів на більшу кількість очок.

Номер слайду 15

«Скажи наступне слово» засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників. Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко. Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.

Номер слайду 16

«Перевір себе» учням пропонують тему (school, animals, clothes, weather, character and appearance), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів

Номер слайду 17

«Вінегрет» на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)

Номер слайду 18

«Познайом мене зі своїми друзями» Учні стають у коло. Кожен повинен відрекомендувати сусіда праворуч і ліворуч: „His name is...". (Його ім'я....). „Her name is...". (її ім'я...). Тема: Учень та його оточення.

Номер слайду 19

«Вгадай задуманий предмет» Учень виходить із класу. Діти задумують предмет. Учень входить до класу і запитує: „Is it a book?" (Це книга?). Клас хором відповідає: „Yes (no). It's (not) a book" (так або ні). Учню дозволяють поставити не більше трьох запитань. Якщо після третього запитання він не вгадав предмет, діти називають його хором.

Номер слайду 20

«Світлофор»Учитель каже, що він називатиме предмети, які учні звичайно кладуть у портфель, коли йдуть до школи. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зелений колір „світлофора", якщо ні, то червоний. Гра проводиться англійською мовою в швидкому темпі. Діти, які правильно і швидко відповідають, нагороджуються призами (вирізані різнокольорові предмети, фігурки, іграшки та ін.).

Номер слайду 21

«Біла ворона» Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

pptx
Додано
4 травня 2020
Переглядів
2635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку