Індивідуальний план роботи соціального педагога під час дистанційного навчання 22.11-26.11.2021 р.

Про матеріал
Комунікація у віртуальному просторі має свої особливості. Так, інформаційно-комунікаційні технології є важливим інструментом у житті дітей під час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації. Водночас, безконтрольне та безвідповідальне їх використання містить ризики для здоров’я, розвитку та благополуччям дітей, зокрема: контактні ризики (сексуальні експлуатації та зловживання, домагання для сексуальних цілей («грумінг», розбещення), онлайн-вербування дітей для вчинення злочинів, участь у екстремістських політичних чи релігійних рухах або для цілей торгівлі людьми); ризики контенту (принизливе та стереотипне зображення та надмірна сексуалізація жінок та дітей; зображення та популяризація насильства та нанесення собі ушкоджень, зокрема, самогубств; принизливі, дискримінаційні або расистські вирази або заклик до такої поведінки; реклама, контент для дорослих); ризики поведінки (залякування, переслідування та інші форми утисків, розповсюдження без отримання згоди сексуальних зображень, шантаж, висловлювання ненависті, хакерство, азартні ігри, незаконне завантаження або інші порушення прав інтелектуальної власності, комерційна експлуатація); ризики для здоров’я (надмірне використання призводить до позбавлення сну та фізичної шкода).
Перегляд файлу

Індивідуальний план соціального педагога

під час карантину

Маханець Альони Сергіївни

з 22.11 по 26.11.2021 року

 

Дата

Зміст роботи

Час роботи

22.11.2021

1.Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.

2.Індивідуальні консультації для учнів класу  в онлайн – режимі.

3.Онлайн-анкетування для учнів 5-11 класів «Молодь і протиправна поведінка». Робота в мережі Viber і інтернет.

4.Викладання нової інформації на сайт закладу.

08:00-10:00

 

10:00-13:00

 

13:00-15:00

 

15:00-17:00

23.11.2021

1. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  5-11 класів до тижня толерантності.

2.  Підготовка творчого звіту соціального педагога в 2021/2022 навчальному році

3. Проходження онлайн-вебінарів на освітній платформі Всеосвіта на тему «Подолання страхів».

4.Діагностика мотивації до навчання (методика Н. Лусканова). Робота на онлайн- платформі тестів НаУрок.

5. Консультація з учнями в соціальній мережі.

6. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами.

08:00-10:00

 

10:00-11:00

 

11:00-12:00

12:00-14:00

 

14:00-16:00

16:00-17:00

24.11.2021

1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Анкетування «Моя дитина в школі». Робота на онлайн-платформі тестів НаУрок.

3.Викладання нової інформації на сайт закладу.

08:00-10:00

 

10:00-14:00

 

14:00-17:00

25.11.2021

1.Консультації для батьків та учнів.

2. Обробка діагностик в 5-11 класах.

3.Консультація  з педагогами по супроводу дітей з ООП.

4.Викладання нової інформації на сайт закладу.

08:00-10:00

10:00-13:00

13:00-15:00

15:00-17:00

26.11.2021

1.Розміщення завдань для учнів школи.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Фотоакція – smile «Подаруй світу усмішку» .

4.Оновлення інформації на сайті закладу та соціальній мережі фейсбук.

08:00-10:00

10:00-13:00

 

13:00-15:00

 

15:00-17:00

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку