ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
роботи соціального педагога
під час карантину з 06.04-24.04.2020
Дата |
Навантаження |
Зміст роботи |
Форма звітності |
06.04.20 |
6 |
Аналіз, підготовка та підрахунок даних для заповнення аналітичного та статистичного звіту Опрацювання методичних матеріалів для організації безпечного освітнього середовища(« Кодекс безпечного освітнього середовища») |
Сертифікат
|
07.04.20 |
6 |
Заповнення аналітичного та статистичного звіту Створення добірок відео «Як боротися з боулінгом: поради для дітей, батьків, вчителів» |
Сертифікат
|
08.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» , інтернет ресурс «На урок» Заповнення аналітичного та статистичного звіту |
Сертифікат
Звіт |
09.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками » інтернет ресурс «На урок» Опрацювання фахової літератури Заповнення аналітичного та статистичного звіту |
Сертифікат
Звіт |
10.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару «Неформальні свята у класі як засіб мотивації учнів до навчання» », інтернет ресурс «На урок» Пошукова робота в мережі Інтернет для буклету «Молодь обирає здоров’я» «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
Сертифікат
|
13.04.20 |
6 |
Опрацювання анкети для старшокласників «Психологічно безпечне освітнє середовище. Умови збереження психічного здоров’я» Опрацювання наказів МОН. Методичних рекомендацій. «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
|
14.04.20 |
6 |
Перегляд виступу на тему «Стратегії розвитку критичного мислення школярів» інтернет ресурс «На урок» Добірка матеріалів до батьківських зборів «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
|
15.04.20 |
6 |
Робота над анкетами для батьків «Попередження булінгу» Перегляд вебінару «Лайфхаки щодо формування успішних взаємин: педагоги-діти-батьки» інтернет ресурс «На урок» |
Сертифікат
|
16.04.20 |
6 |
Рекомендації учням Інтернет-шахрайство. Як запобігти? Підбір матеріалів «Чисте довкілля –здорова нація» «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
|
17.04.20 |
6 |
Підбір роликів для перегляду «STOP боулінг», мережа інтернет Аналіз та розробка заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
|
21.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару «STEM-та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» інтернет ресурс «На урок» Робота з методичними посібниками «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Сертифікат
Сертифікат
|
22.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару « Методи творчого й критичного мислення в проектній технології », інтернет ресурс «На урок» «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS»
|
Сертифікат
Сертифікат
|
23.04.20 |
6 |
Рекомендації дорослим, як допомогти дітям зрозуміти свої почуття. Добірка матеріалів для класних керівників «Як важливо навчитися опановувати себе та керувати своїми емоціями» «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS» |
Брошура |
24.04.20 |
6 |
Перегляд вебінару «Ментальні мапи – техніка візуалізації мислення (mind mapping) Опрацювання фахової літератури «Діалог та медіація: шлях до порозуміння» інтернет ресурс «PROMETHEUS»
|
Сертифікат
Сертифікат
|
Заступник директора з виховної роботи ____________________ Т.В. Земляна
Підпис вчителя __________________________ М.А. Липова