Форми звертання до старших та однолітків при зустрічі.

Про матеріал
Урок Соціальне побутове орієнтування 2 клас Тема: Форми звертання до старших та однолітків при зустрічі. Мета: Ознайомити учнів з правилами поведінки при зустрічі зі старшими та однолітками,розвивати логічне мислення, виховувати навички співпраці, культуру мовлення та спілкування.
Перегляд файлу

Урок СПО 2 клас

 

Тема:  Форми звертання до старших та однолітків при зустрічі.

 

 Мета: Ознайомити  учнів з правилами поведінки  при зустрічі зі старшими та однолітками,розвивати логічне мислення,  

 виховувати навички співпраці, культуру мовлення та спілкування.

Обладнання: мультимедійне обладнання, відеозаписи, картки для індивідуальної роботи.

 

                                                    Хід уроку

 

https://1.bp.blogspot.com/-XOw_wnBdKcM/Xow8XpIYXtI/AAAAAAAAAV4/mDO4axk4ZnMOg-lpMeoje2DHCC5oYksswCLcBGAsYHQ/s320/hello_html_6de25330.jpg

Неприємності від чемності

I.Вступна частина уроку

1. НПП
 

Обіцяв Пилип матусі:

От за чемність я візьмуся!

В школі шануватимусь,

До усіх вітатимусь…

Пилипко виходить з хати.

Як же чемність показати?

Сторож ніч сторожував.

Сторож вранці задрімав.

Наш Пилип гуп-гуп! – ґанок:

-          Агов, дядьку, добрий ранок! –

 Дядько не вітається,

 Він спросоння лається.

Наздогнав Пилип Фросину,

Смик за косу,за хустину:

-          Здоровкаюсь аж двічі я,

 

Ти чого не ввічлива? –

Не чуть вітання Фросі,

Вона не чемна досі.

Стоїть вожата край вікна,

Складає купу книг вона.

Пилип набіг на ноги:

-          Просуньтеся з дороги!

            Світ мені не заступайте.

            Я кажу вам – здрастуйте. –

Розгнівалась вожата:

-          Треба старших поважати! –

Пилип вожату за рукав:

-          Та я ж вам «здрастуйте» гукав!

 

Хіба вам не приємно,

 

Від такої чемності

 

Тільки неприємності.


2.Організація класу

3. Мотивація уроку

 

I I.Основна частина уроку

 

  1. Вступна бесіда.

   Скажіть мені, яку людину можна  назвати культурною?

 ( Яка  вітається, поступається місцем, ввічливо розмовляє, не перебиває співрозмовника).

   Вірно. Культурна людина живе за правилом:  «Стався до людей так, як ти хотів, щоб ставились до тебе».

  Як ви розумієте це прислів`я ? (Які слова ти будеш говорити людям, такі й вони тобі).     Скажіть мені, яким словом ви найчастіше вітаєтесь? Що воно означає? Послухаємо оповідання і  дізнаємось про це.

 

2.Читання оповідання В.О. Сухомлинського.

  «Лісовою доріжкою ідуть батько й син. Навколо тиша, тільки чути, як десь далеко вистукує дятел і струмок  жебонить у лісовій гущавині. Раптом хлопчик побачив: назустріч їм іде бабуся з паличкою.

  • Тату, куди іде бабуся?
  • Побачити, зустріти, або провести. Стары люди тільки для цього і виходять з дому.      Коли ми зустрінемось з нею, скажемо їй слово «здрастуйте» і ти дізнаєшся куди  вона йде.
  • Для чого їй говорити це слово?  - здивувався малий син. – Адже ми зовсім незнайомі.
  • А ось зустрінемось, скажемо їй здрастуйте, тоді побачимо для чого.

 Ось і бабуся.

  • Здрастуйте, сказав син.
  • Здрастуйте, сказав батько.
  • Здрастуйте, сказала бабуся і усміхнулась.

  І син здивовано побачив, як усе навколо змінилось. Сонце засяяло яскравіше. У верхів`їв дерев зашумів легесенький вітерець, листя заграло, затріпотіло. В кущах заспівали пташки – досі їх не було чути. На душі  у хлопчика стало легше.

- Чому це так? – спитав син.

- Тому що ми сказали людині «здрастуйте» і вона усміхнулась.

 

3. Бесіда по змісту оповідання.

Сподобалось вам оповідання?

Чому на душі у хлопчика стало легше?

 

                                                  Фізкультхвилинка

https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

 

4.  Розкриття суті слова «здрастуйте».

 Слово «здрастуйте» чудодійну властивість. Воно зближує людей, відкриває їх душі. Цим словом ми зичимо людині здоров`я, добра. Народна мудрість вчить: «З усіма вітайся, зич добра, здоров`я».

Але говорити це слово треба правильно, промовляючи повністю, не обриваючи слово. Дивитись треба на ту людину з ким вітаєшся.

 

  5. Запис слів вітання у зошит.

 Привіт, здрастуйте, добрий день, доброго ранку, добрий вечір, вітаю вас, раді вітати вас, дозвольте привітати.

 

   6.   «Поговорим о воспитанности»  

 

 https://youtu.be/a0ojdntyQFE

 

 7.  Підсумок уроку.

   З чим познайомились на уроці?

   Що означає слово «здрастуйте»?

   Як треба вітатися?

   Які  слова вітання ви знаєте?

   Які жести вітання ви знаєте?

   Кому під час вітання можна сказати «привіт»?

 

I I I.Заключна частина уроку

1. Рефлексія уроку

- Що вам сподобалося на уроці?

- Які ви емоції відчували на уроці?

- Що не сподобалося на уроці?

2. Оцінювання (вибирає кожний учень собі смайлик за настроєм)

3.ЗНН
https://youtu.be/WKaStTAFOTc

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Луценко Елена
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
3368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку