Індивідуальний план роботи та самоосвіти
на час карантину (дистанційне навчання)
з 12.03.2020 по 11.05.2020
асистента вчителя, вчителя основ здоров’я та класного керівника Путивльського НВО Голубкової Інни Миколаївни
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
|
1 |
12.03. |
- Ознайомлення з постановою «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» - Планування роботи на період карантину. - Співпраця з колегами щодо супроводу дитини з ООП в умовах дистанційного навчання, визначення методу роботи. - Консультація батьків дитини з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою. - Повідомлення батьків про карантинні заходи та дистанційну форму роботи. |
09.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
|
2 |
13.03. |
- Ознайомлення з методичною літературою щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. - Консультування в інклюзивно-ресурсному центрі щодо оформлення характеристики на дитину з ООП. - Оформлення ігрового осередка. |
09.00 -14.00 |
Інтернет ресурси
У телефонному режимі |
|
3 |
16.03. |
- Допомога вчителю в розробці завдань для дітей класу на період дистанційного навчання. - Участь у вебінарі «Особливості організації дистанційного навчання» - Допомога вчителю у складанні характеристики на дитину з ООП. |
09.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Онлайн - вебінар
Viber, у телефонному режимі |
|
4 |
17.03. |
- Розробка завдань для дитини з ООП відповідно ІПР, повідомлення завдань батькам. - Консультування батьків дитини з ООП. - Разом з вчителем виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу.
|
09.00– 14.00 |
Viber, у телефонному режимі |
|
5 |
18.03. |
- Ознайомлення з методичною літературою СОІППО щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. - Адаптація матеріалу для дитини з ООП. - Публікація власних матеріалів на сайті «На урок» |
09.00– 14.00 |
На допомогу педагогу загальноосвітнього навчального закладу / Укл.: |
|
6 |
19.03. |
- Оформлення портфоліо дитини. - Розробка завдань з предмету основи здоров’я для дітей середньої школи. - Виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу. - Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти. |
09.00 -14.00 |
Календарно-тематичне планування з основ здоров’я (5-9 класи)
|
|
7 |
20.03. |
- Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?" - Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів. - Консультування дітей з предмету. - Робота над індивідуальною програмою розвитку дитини з ООП.
|
09.00– 14.00
|
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
|
8 |
23.03. |
- Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» - Робота над ІПР. |
09. 00 -14.00
|
||
9 |
24.03. |
- Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. - Виготовлення дитактичного матеріалу до уроку навчання грамоти для дитини з ООП. -Участь у вебінарі «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації профі і не тільки» |
09.00– 14. 00 |
Т. Скрипник «Феноменологія аутизму»
|
|
10 |
25.03. |
- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Консультування батьків щодо графіку консультувань вчителями-предметниками. - Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку математики для дитини з ООП. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
|
11 |
26.03. |
- Систематизація матеріалів з предмету основи здоров’я. - Розробка завдань з предмету основи здоров’я для дітей середньої школи. - Консультування батьків дитини з ООП. -Консультування з командою супроводу дитини з ООО щодо заповнення ІПР. |
09.00– 14.00
|
Календарно-тематичне планування з основ здоров’я (5-9 класи)
Viber, у телефонному режимі |
|
12 |
27.03. |
- Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). - Перевірка виконання дітьми завдань. - Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Повідомлення завдань з предмету основи здоров’я дітям 5 -9 класів. |
09.00 – 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Viber, у телефонному режимі |
|
13 |
30.03. |
- Керування дистанційним навчанням учнів 7 класу. - Спілкування з учнями 7 класу щодо стану здоров’я та самопочуття (надання рекомендацій) - Оформлення ІПР. - Підбір те перегляд мультфільмів про людей з особливими потребами для перегляду з дітьми з метою виховання поваги та дружби. |
09.00– 14.00 |
Viber, у телефонному режимі
Мультфільми «Мотузки», «Ти особливий», «Соловейко з одним крилом» |
|
14 |
31.03. |
- Контроль за виконанням завдань дітьми. - Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку англійської мови для дитини з ООП. - Індивідуальні консультації учнів, які потрубують допомоги при дистанційному навчанні. |
09.00 -14.00 |
|
|
15 |
01.04. |
- Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення». - Розміщення завдань для учнів на шкільному сайті. - Перегляд вебінару на тему: «Не страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
|
09.00 -14.00 |
|
|
16 |
02.04. |
- Перегляд вебінару на тему: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» -Спілкування з батьками учня з ООП. - Адаптація матеріалів для навчання дитини з ООП. |
09.00 -14.00
|
Viber, у телефонному режимі
|
|
17 |
03.04. |
- Повідомлення важливої інформації для батьків. - Перевірка виконання дітьми завдань з основ здоров’я, консультування. -Підготовка до роботи у звичному режимі закладу.
|
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
18 |
06.04 |
- Планування роботи та коригування календарно-тематичного планування. - Перевірка виконання учнівських робіт з основ здоров’я. - Заповнення методичної картки. |
09.00 -14.00. |
|
|
19 |
07.04. |
- Консультування з вчителем англійської мови щодо виготовлення дидактичного матеріалу. - Виготовлення дидактичного матеріалу для дитини з ООП. -Перегляд вебінару «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять» |
09.00 -14.00 |
В телефонному режимі
|
|
20 |
08.04. |
- Консультування батьків дитини з ООП. - Розробка завдань для учнів 5-7 класів. - Ознайомлення з методичними новинками. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
21 |
09.04. |
- Заповнення методичної картки. - Перевірка виконання учнівських робіт з основ здоров’я. - Виготовлення дидактичного матеріалу на урок читання. |
09.00 -14.00 |
|
|
22. |
10.04. |
- Планування роботи на наступний тиждень. - Публікація на освітніх сайтах. - Повідомлення учням завдань з предмету. - Консультування батьків дітей 7 класу. |
09.00 -14.00 |
|
|
23 |
13.04. |
- Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. - Надання рекомендацій учням щодопроведеня дозвілля під час канікул в карантині. - Оформлення ІПР. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
24 |
14.04. |
- Перегляд вебінару «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров’я». - Надання рекомендацій батькам дитини з ООП щодо проведення дозвілля під час карантину. - Консультування з логопедом щодо заповнення ІПР. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
25 |
15.04. |
- Розробка завдань для перевірки знань учнів 5-6 класів з теми «Соціальний добробут». - Оформлення портфоліо. - Перегляд вебінару «Ефективна взаємодія вчителя та асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі». |
09.00 -14.00 |
|
|
26 |
16.04. |
- Перегляд блогів асистентів (самоосвіта). - Публікація на освітніх сайтах. - Спілкування з дітьми класу в онлайн режимі. - Інформування батьків і дітей «Коронавірус. Як запобігти коронавірусній інфекції» |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
27 |
17.04. |
- Упорядкування та систематизація документації класного керівника. - Адаптація матеріалів для дитини з ООП. - Поповнення портфоліо дитини з ООП. |
09.00 -14.00 |
|
|
28 |
21.04. |
- Перегляд блогів асистентів (самоосвіта). - Коригування виховного плану роботи на ІІ семестр. - Онлайн консультації з батьками. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
29 |
22.04. |
- Опрацювання фахової літератури. - Онлайн-консультації з батьками. - Контроль та перевірка виконання дітьми завдань. - Спілкування з вчителями-предметниками про успіхи та труднощі дітей при дистанційному навчання.
|
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
30 |
23.04. |
- Індивідуальні консультації з дітьми, які відчувають труднощі при дистанційному навчанні. - Підбір вправ для дитини з ООП. -Адаптація навчального матеріалу для дитини з ООП.
|
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
31 |
24.04. |
- Планування роботи на наступний тиждень. - Перевірка готовності повернення дітей до навчання. - Консультації з батьками. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
|
32 |
27.04. |
- Планування роботи та коригування календарно-тематичного планування. - співпраця з вчителями-предметниками, які викладають у 7 класі. -бесіда з дітьми щодо вчасного виконання завдань. |
09.00 -14.00. |
|
33 |
28.04. |
- Консультування з вчителем англійської мови щодовиконання завдань дітьми. - Створення онлайн-тестів на сайті «На урок» -Перевірка виконання учнівських робіт з основ здоров’я. - Участь у вебінарі «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти» |
09.00 -14.00 |
В телефонному режимі
|
34 |
29.04. |
- Консультування батьків дитини з ООП. - Розробка завдань для учнів 5-7 класів. - Участь у вебінарі «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
35 |
30.04. |
- Заповнення методичної картки. - Перевірка виконання учнівських робіт з основ здоров’я. - Виготовлення дидактичного матеріалу на урок математики. - Співпраця з вчителями 7 класу. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
36 |
04.05. |
- Планування роботи на наступний тиждень. - Публікація на освітніх сайтах. - Створення онлайн-тестів на сайті «На урок». - Консультування батьків дітей 7 класу щодо успішності. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
37 |
05.05. |
- Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання». - Надання рекомендацій учням щодо виконання завдань. - Оформлення ІПР. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
38 |
06.05. |
- Перегляд вебінару «Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання». - Надання рекомендацій батькам дитини з ООП щодо проведення дозвілля під час карантину. - Консультування з психологом та соціальним педагогом щодо заповнення ІПР. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі
|
39 |
07.05. |
- Розробка онлайн-тесту для перевірки знань учнів 5-6 класів з теми «Соціальний добробут». -Консультування з вчителем 1 класу щодо оформлення портфоліо та ІПР. - Участь у вебінарі «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними». |
09.00 -14.00 |
у телефонному режимі
|
40 |
08.05. |
- Перегляд блогів асистентів (самоосвіта). - Спілкування з дітьми класу в онлайн режимі. - Інформування батьків і дітей щодо форми подальшого навчання та закінчення навчального року. |
09.00 -14.00 |
Viber, у телефонному режимі, Zoom
Viber, у телефонному режимі |