Індивідуальний план роботи та самоосвіти вчителя історії, правознавства та мистецтва на період карантину (12.03-29.05.2020)

Про матеріал

Індивідуальний план роботи та самоосвіти на період карантину (12.03.-29.05.2020 року)

Перегляд файлу

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ

ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ПРАВОЗНАВСТВА ТА МИСТЕЦТВА
ПЕРЧУНІВСЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

КУЗЬМОВИЧА МИКОЛИ ЮРІЙОВИЧА

 

НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

З 12.03.2020 по 29.05.2020 року

 

 

 

 

 

 

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Домашнє завдання

Результативність

Примітки

1

12. 03

1. Розробка  завдань з історії  для учнів 5-9 класів на період карантину згідно календарно-тематичного планування

2. Складання плану роботи на період  та опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11-х класах закладів загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році (https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view)

3. Інформування учнів 5,6,8 та 9 класу про правила поведінки та домашні завдання на період карантину

4. Ознайомлення з матеріалом  «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Телефонний режим

 

 

Освітня платформа «На урок»

2

16. 03

1.Розробка та розсилка тестових завдань учням 9 класу з Правознавства. Тема: Працевлаштування неповнолітніх.

2. Ознайомлення з матеріалом «Google Classroom» - ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом.»

3. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

4.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

5.Перегляд вебінару «Використання «Google Classroom» для організації високотехнологічного навчання».

1. Повторити параграфи 19-20 ;

2. Виконати письмово в зошит завдання на ст. 150-152 та надіслати результати на Вайбер вчителю.

 

3. Пройти тест на платформі НаУрок»

Виконано

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, Вайбер

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

4

17. 03

1.Розробка та розсилка завдань учням 6 та 8-го класів.

А)6 клас Римська імперія. Октавіан Август.

Б)8 клас (іст. України) : Ліквідація решток автономного устрою Гетьманщини та Слобожанщини.

В) 5 клас (іст. України) : Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст.

2. Перегляд вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

3. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

4.Індивідуальні консультації для учнів  в офлайн – режимі.

5. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів)

А) 1. Прочитати §44 та виконати завдання :

-https://learningapps.org/watch?v=pbne5qinn18

-складіть історичний портрет Октавіана Августа.

Б. 1. Прочитати §32 та пройти тести.

2. Письмово відповісти на питання підручника та надіслати результати вчителю.

В. Прочитати параграф 22 та виконати тести

 

Виконано

 

 

 

 

Частково виконано

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітні платформи

«Всеосвіта», «На урок»

 

Інтернет-ресурси

 

 

Вайбер, Мессенджер

 

 

 

5

18. 03

1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи

2.Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3.Індивідуальні консультації для учнів   в офлайн – режимі.

4. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітні платформи

«Всеосвіта», «На урок»

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

Фейсбук, Телеграм…

 

 

6

19.03

1. Розробка та ндсилання задвань учням :

А) 9 клас Мистецтво Узагальнення знань

Б) 8 клас Всесвітня історія

Правління династії Романових. Петро І.

В) Мистецтво 8 клас Тема життя людини в музиці та живопису

Г) Історія 6 клас : Римська імперія 1-2 ст.

2. Наповнення шкільного веб-сайту інформацыэю про відзначення Дня визволення с. Перчунове від нацистських загарбників.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину

А) Повторити вивчене на попередніх уроках та пройти тест на платформі НаУрок;

Б) Прочитати параграф 22 та виконати завдання :

Пройти тест на платформі НаУрок;

Скласти таблицю (завдання 8 підр-ка ст.184)

В) Прочитати параграф 23 та виконати тести до нього на платформі НаУрок;

Г) Прочитати додаткові матеріали надіслані вчителем та письмово відповісти на перелік запитань.

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Фейсбук, Телеграм…

 

 

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

7

20.03

1.Розробка тестових завдань учням.

2.Індивідуальні консультації для учнів   в офлайн – режимі.

3.Фіксування результатів роботи учнів

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

 

Фейсбук, Телеграм…

 

8

23.03

1. Пошук  інтерактивних завдань для учнів.

2. Опрацювання фахової літератури

3. Перегляд вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

9

24.03

1. Ознайомлення з функціональними можливостями додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу

2. Розробка завдань для учнів

3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

Освітня платформа

«На урок»

Платформи Google

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Prometheus

10

25.03

1. Підготовка матеріалів для розміщення на освітній платформі «Всеосвіта»

2. Розробка тестових завдань для учнів

3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Prometheus

11

26.03

1. Перегляд вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження»

2. Практичні заняття з застосуванням інтерактивних робочих аркушів (опрацювання теми)

3. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

інтернет

 

Prometheus

12

27.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів

2. Розробка тестових завдань для учнів

3. Опрацювання практичних навичок роботи з програмами «Trello», «ClassTool»,

4 Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

 

Prometheus

13

30.03

1.Розробка та розсилка завдань учням:

9 клас Правознавство: Адміністративна відповідальність неповнолітніх.

2 Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

3. Проходження вебінару «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи»

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Проходження вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину»

6. Індивідуальні консультації з батьками, щодо організації навчання під час карантину

7. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

1) Прочитати параграф 22—23;

2) Виписати в зошит визначення основних понять (всі вони виписані в рубриці «Запам'ятайте» сторінка 166)

3) Пройти тест на платформі НаУрок (або виконати тест надісланий вчителем у форматі JPEG.)

Виконано

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет-ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Фейсбук, Вайбер

 

 

Телефонний режим

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

Prometheus

14

31.03

1.Розробка та розсилка завдань учням:

А) 8 клас (іст. України) : Західноукраїнські землі. Рух опришків;

Б) 5 клас: Повідомлення з історії родини. Презентація родинного дерева.

В) 6 клас: Місто Рим та повсякденне життя його жителів.

2.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

3.Фіксування результатів роботи учнів

4. Проходження вебінару «Онлайн інструменти для візуалізації матеріалу. Створення стрічки часу»

5. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

А) Прочитати параграф 34 (п.1-2) та виконати тести на платформі НаУрок;

Б) Написати коротке повідомлення з історії родини та створити родинне дерево.

В) Написати повідомлення на тему «Повсякденне життя римлянів»+ виконати інтерактивні вправи в класрумі.

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет-ресурси

Вайбер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фейсбук, Телеграм…

 

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

Prometheus

15

01.04

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2.Створення та наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom (для 5,6,8 та 9 класів)

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Проходження вебінару ««Інноваційні підручники з історії України та всесвітньої історії для 7-х класів»

 

 

Інтернет-ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»

 

Платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

16

02.04

1. Наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom: А)9 клас Мистецтво: Фотомистецтво;

Б)8 клас Мистецтво:Романтизм у мистецтві;

В) 8 клас Всесвітня історія: Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій.

Г) 6 клас : Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Риму.

2.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

3. Проходження вебінару «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»

4.Фіксування результатів роботи учнів

А) Прочитати параграф 27 та письмово відповісти на питання підручника;

Б) Прочитати параграфи 24 - 25 та письмово відповісти на питання підручника;

В) Опрацювати текст параграфу 20 та створити 11 питань до нього.

Г) Переглянути відеоурок, або прочитати §42 та виконати завдання: https://learningapps.org/1520464; письмово відповісти на питання https://docs.google.com/document/d/1JNum14oRAEUYQQbuQOR-i63P_rC9HYdWM9YLlsCLqV0/edit#heading=h.eyf55mjq7qta

 

Частоково виконано

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано, але потребує повторення.

 

 

Виконано, але потребує повторення.

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фейсбук, Вайбер

 

Освітня платформа

«На урок"

 

 

17

03.04

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів

2. Наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom (для 5,6,8 та 9 класів)

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів

5. Проходження вебінару «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»

 

 

Інтернет-ресурси

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Фейсбук, Вайбер

 

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»

18

06.04

1. Підготовка та надсилання навчальних матеріалів:

9 клас Правознавство: Кримінальна відповідальність неповнолітніх.

2. Перегляд інформаційно – методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей учнів».

3Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

3.Створення інтерактивних вправ для учнів на освітніх платформах

4. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

1) Переглянути статистику злочинів в Україні за 2020 рік https://old.gp.gov.ua/ua/statinfo.html

2) Письмово коротко відповісти на наступні запитання (ст. 167) : 6, 7,8, 10, 13

Частково виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет – ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom, Вайбер, Фейсбук

 

Платформи для розробки дидактичних вправ LearningApps, Jigsaw Planet,

19

07.04

1. Підготовка та надсилання завдань учням:

А) 8 клас Історія України : Підкорення Кримського ханства.

Б) 5 клас Історія України:Узагальнення знань.

В) 6 клас історія : Узагальнення знань.

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів в онлайн-режимі

4 Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

5. Участь у вебінарі «Як вчителю історії подружитися з мультимедіа»

А) прочитати пункт 4 параграфу 33 та письмово відповісти на питання підручника (наприкінці 33 пар.)

Б) Повторити попередні теми та виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

Повторити попередні теми та виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

Виконано, але потребує повторення

 

 

Виконано

 

Виконано

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom, Вайбер,

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

20

08.04

1.Ознайомлення з особливостями платформ для створення дидактичних ігор, вправ та вікторин.

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів в онлайн (та телефонному)-режимі.

4. Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

5. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

 

Платформи : Wordwall, ClassTools, myHistro, Purposegames

 

Вайбер, Фейсбук

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom, Вайбер,

 

Prometheus

 

 

21

09.04

1.. Наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom:

А)9 клас Мистецтво: Рекламне мистецтво.;

Б)8 клас Мистецтво: Портрети романтиків. Пейзажна лірика в музиці та живописі ;

В) 8 клас Всесвітня історія: Узагальнення знань.

Г) 6 клас : Кризові явища в Римській імперії.

2. Розробка дидактичних ігор, вправ і вікторин для учнів 5-9 класів та їх подальша інтеґрація з Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5. Проходження вебінару «Війни  та  воїни  Середньовіччя:  сторінки  мілітарної  історії»

6. Проходження вебінару «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?»

А) Написати (надрукувати) повідомлення про особливості рекламного мистецтва в Україні та світі.

Б) Прочитати параграв 26 та виконати тести на платформі НаУрок;

В) Повторити попередні теми та пройти контрольний тест;

Г) Прочитати параграф 46 та виконати вправу https://learning.ua/zno/kursy-zno/kursy-zno-z-istorii-ukrainy/velyke-pereselennia-narodiv-ta-velyke-rozselennia-slovian;

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

Платформи : Wordwall, ClassTools, LearningApps.

Вайбер, Фейсбук.

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

 

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

 

22

10.04

1. Ознайомлення учнів з особливостями виконання інтерактивних завдань та їх  оцінювання на відповідних освітніх платформах.

2. Підбір і розробка завдань  для курсів на платформі Google Classroom (для 5,6,8 та 9 класів).

3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів  в онлайн-режимі та телефонному режимі

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5. Проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

 

Платформи Wordwall, ClassTools, LearningApps + Вайбер

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

Prometheus

23

13.04

1. Наповнення навчальними матеріалами курсу на платформі Google Classroom 9 клас Правознавство:

Практичне робота : Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

2. Розробка дидактичних ігор, вправ і вікторин для учнів 5-9 класів та їх подальша інтеґрація з Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5. Завершення проходження курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

Користуючись текстом підручника та витягами з АКУ та ККУ розвязати задачі з правознавства (ст 167 – 169 у підручнику)

 

Виконано

Платформи : Wordwall, ClassTools, LearningApps.

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук.

 

Prometheus

24

14.04

1. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 8-х класів :

А)8 клас іст. України: Колонізаторська політика щодо Півдня України;

Б)5 клас Іст. України: Праця і господарство : колись і сьогодні;

В)6 клас історія :Виникнення і поширення християнства.

2. Консультації з учнями.

3. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.

4. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з історії.

5. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

6. Проходження вебінару «Методика: зручна для вчителів і цікава для учнів»

А) Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=_wyYYVREWRY

та дати письмово розгорнуту відповідь на питання : Кримські татари - це друзі чи вороги українців? Обсяг відповіді - не менше 5 речень та не більше 10.

Б) переглянути фрагмент відеоуроку https://drive.google.com/file/d/19sQ2gMrcFRa69j3mjEv_kOxY9ZL-yfXp/view (або прочитати відповідний параграф в підручнику) та виконати тести на платформі НаУрок;

В) Опрацювати параграф 47 та виконати тестові завдання.

Виконано, але потрібне повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет – ресурси

 

Вайбер, Фейсбук

 

Платформи : Wordwall, ClassTools, LearningApps, YouTube

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

 

 

 

25

15.04

1.Розміщення завдань для учнів:

8 клас Іст. УкраїниПравобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина.

2. Самоосвітня робота з освітніми онлайн платформами: Prometheus, Ed Era, «Критичне мислення», «Якість освіти», «Уміти вчити», Всеосвіта, На Урок.

3. Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

1) Прочитати параграф 34 (ст. 226-233). Переглянути та законспектувати до зошита основні поняття та прізвища історичних діячів.

2) виконати вправу https://learningapps.org/7120083

 

 

26

16.04

1.Розміщення завдань для учнів:

А) 9 клас Мистецтво: Збереження мистецьких надбань : музеї, галереї;

Б) 8 клас Мистецтво:

Узагальнення знань.

В) 8 клас Всесвітня історія:

Вплив промислової революції на життя населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони.

Г) 6 клас історія:Розпад Римської імперії. Велике переселення народів.

2. Самоосвітня робота з освітніми онлайн платформами: Prometheus, Ed Era, «Критичне мислення», «Якість освіти», «Уміти вчити», Всеосвіта,

На Урок.

3.Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів. Розробка інтерактивних ігор.

4. Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

5.Опрацювання наказів МОН. Пошук інтернет-матеріалів для дистанційного навчання на наступний тиждень.

А) Прочитати параграв 29 та письмово відповісти на питання підручника (ст.191 пит. 1,2)

Б) Повторити усі теми розділу V та виконати контрольні тести на платформі НаУрок;

В) Прочитати параграф 23-24, переглянути фрагмент відеоуроку з теми та виконати тести на платформі НаУрок;

Г) Прочитати параграф 49 та виконати :

- інтерактивну вправу параграф 49 та виконай дані завдання: 1) https://learning.ua/zno/kursy-zno/kursy-zno-z-istorii-ukrainy/velyke-pereselennia-narodiv-ta-velyke-rozselennia-slovian;

2) https://www.classtools.net/wordshooter/202005_jcGUbj

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Частково виконано, потрібне повторення та консультація вчителя.

 

 

Виконано

Вайбер, Фейсбук, телефонний режим

 

Мережа Інтернет

 

 

 

 

Інтернет – ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Офіційний сайт МОН, інші ресурси.

27

17.04

1. Cтворення і підбір дидактичних ігор з історії за допомогою різних освітніх платформ.

2. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.

3. Розміщення завдань для учнів.

4. Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

5. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

 

 

Платформи : Wordwall, ClassTools, LearningApps.

 

Інтернет – ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Prometheus

28

21.04

1 Наповнення навчальними матеріалами курсу на платформі Google Classroom А)8 клас Іст.України: Поділ Речі Посполитої та його наслідки для України.

Б)5 клас іст. України : Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

В) 6 клас історія : Походження словянських народів.

2. Розробка дидактичних ігор, вправ і вікторин для учнів 5-9 класів та їх подальша інтеґрація з Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5.Проходження вебінару «Голокост і праведники народів світу»

А) Прочитати довідкові матеріали з теми надіслані вчителем та виконати інтерактивну вправу (вікторину) https://wordwall.net/play/1803/658/328;

Б) 1. Прочитати параграф 25 - 26 у підручнику та подивитись фрагмент відеоуроку;

2. Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=puap6ftb520 (коротка гра «Дешифратор»);

3) виконати тести

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано, але потрібне повторення з вчителем.

Платформи : Wordwall, ClassTools, LearningApps, YouTube

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейбук

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

29

22.04

1.Упорядкування папки самоосвіти.

2.Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.

3. Розміщення завдань для учнів.

4.Консультації з учнями.

5.Корекція календарно – тематичного планування.

6. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

 

Інтернет – ресурси

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук

 

Prometheus

30

23.04

1.  Розробка та розсилка завдань учням:

А) 9 клас Мистецтво : Збереження мистецьких надбань:бібліотеки.

Б) 8 клас Мистецтво: Правда життя, або реалізм у мистецтві;

В) 8 клас Всесвітня історія:

Освічений абсолютизм;

Г) 6 клас історія:

2. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

3. Фіксування результатів роботи учнів. Перевірка практичних та самостійних   робіт.

4. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

А) Опрацювати параграф 30 та письмово відповісти на питання підручника (ст192), а також скласти повідомлення (до 3 сторінок зошита) про бібліотеки світу.

Б) Прочитати параграф 30-31 та виконати тести на платформі НаУрок;

Г) Опрацювати параграф 50, письмово відповісти на питання з рубрики «Працюймо самостійно» та виконати тест на платформі НаУрок

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

 

 

 

Вайбер, Фейсбук, телефонний режим

 

 

 

 

Prometheus

 

 

31

24.04

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Розробка та підбір презентацій до уроків історії та правознавства.

3. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.

4. Розміщення завдань для учнів.

5.Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».

6. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

 

 

Інтернет – ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Освітня платформа

«На урок»;

 

 

Prometheus

32

27.04

1. Розробка та надсилання завдань для учнів 9 класу :

Правознавство: Юристи в нашому житті. Професія «юрист».

2. Підготовка до уроків, створення презентацій з історії України, всесвітньої історії.

3. Опрацювання фахової літератури.

4. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

Підготувати реферат про одну з юридичних професій.

Виконано

Інтернет – ресурси

 

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук

 

Prometheus

33

28.04

1. Розробка  та надсилання завдань:

А)8 клас іст. України : Освіта. Наука. Києво - Могилянська академія. Григорій Сковорода;

Б) іст.України 5 клас : Міні-проєкт (на вибір) про харчування людей у минулому, про родинні традиції та свята, про одяг людей.;

В) 6 клас : Узагальнення знань.

2.  Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

А) Прочитати параграф 35 та пройти вікторину https://wordwall.net/play/1914/660/646 ;

Б) Використовуючи  надісланий вчителем текст (Одяг, харчування, звичаї і традиції) створити (за допомоги батьків) буклет на одну з тем:

1.Харчування українців

2.Одяг українців

3. Звичаї та обряди українців

В) Повторити попередньо вивчені теми та виконати тест на платформі НаУрок

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Інтернет – ресурси

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

Prometheus

34

29.04

1. Підбір  інтерактивних вправ з історії 5-9 класи https://learningapps.org/watch?v=pvote91m317;

2. Надсилання завдань для учнів : 8 клас іст. України: Архітектура.

3. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку;

5. Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

1) Переглянути фрагмен відеоуроку з теми та пройти тести на платформі НаУрок.

 

 

Інтернет – ресурси

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

Prometheus

35

30.04

1. Надсилання завдань учням (класрум, Вайбер):

А) 9 клас Мистецтво :Збереження мистецьких надбань. Подорож незвичними музеями світу

Б) 8 клас Мистецтво: Історичний реалізм;

В) 6 клас історія : Причини зникнення стародавніх цивілізацій;

Г) 8 клас Всесвітня історія : Міжнародні відносини.

2. Підбір відеоматеріалів для 5-8 класів на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

3. Перегляд новинок  інформаційно-методичної літератури

4.Проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

А) Підготуати повідомлення про незвичні музеї світу (2 на вибір);

Б) Виконати завдання з рубрики «Мадрівка музеями світу» (ст.270);

В) Переглянути відеоурок з теми (https://www.youtube.com/watch?v=O3HRcy_eLww )та виконати тест;

Г) Переглянути урок (по ТБ) та закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

 

Виконано

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

Частково виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

YouTube

 

 

 

Інтернет – ресурси

 

 

Prometheus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

4.05

1.Розробка та надсилання завдань учням:

9 клас Правознавство: Професія «юрист»

2. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

3.Пошук візуальних матеріалів для дистанційного навчання.

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

5. Завершення проходження курсу «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності»

 

Переглянути фрагмент відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=3ahTCi8dx-c

та виконати завдання викладені в ньому.

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

Мережа Інтернет

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

Prometheus

37

5.05

1. Розміщення завдань для учнів:

А)8 клас іст. України : Образотворче мистецтво. Музика;

Б) Наука та освіта. Школи та університети на українських теренах;

В) 6 клас історія

2. Індивідуальні консультації для учнів 6-7 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

4. Участь у вебінарі «Пам’ять про другу світову війну і війна пам’ятей»

А) Прочитати довідкові матеріали надіслані вчителем та виконати завдання до них;

Б) Прочитати параграф 28 та виконати інтерактивні завдання в класрумі (кроссворд та електронна вікторина);

В) Прочитати в підручнику ст.77-85 та відповісти (письмово) на питання підручника (ст. 85);

 

Виконано, але потребує повторення з вчителем.

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

 

38

6.05

1. Індивідуальні консультації для учнів 6-8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

5. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування.

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

39

7.05

3. Надсилання завдань учням:

А)9 клас Мистецтво: Мистецтво в діалозі культур;

В) 8 клас Всесвітня історія : Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.Перегляд новинок  інформаційно-методичної літератури

4. . Підбір  інтерактивних вправ з історії 5-9 класи https://learningapps.org/watch?v=pvote91m317

5. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

А) Прочитати параграф 31-32 та письмово відповісти на питання підручника;

Б) Прочитати параграф 33 та відповісти на питання підручника (ст.238);

В) Опрацювати текст параграфа 26 та написати твір-роздум на тему: «Що я додав би до Конституції США?»

Г) Прочитати параграф 19 та розгадати кросворд до теми (класрум)

Виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

Виконано, але потребує повторення.

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

40

12.05

1. Надсилання завдань учням:

А)8 клас іст. України: Практична робота: Козацькі літописи яе історичне джерело.

Б) 5 клас іст. України: Турбота про здоровя. Медицина. Аптеки.

В) 6 клас історія : Індійська цивілізація

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Участь у вебінарі «Музейні заняття», «ніч в музеї»: де можна проводити уроки історії для учнів» (до Міжнародного Дня музеїв)

 

А) Виконати практичну роботу.

Б) Підготувати повідомлення про українську народну медицину;

В) Прочитати параграф 15 та письмово відповісти на питання підручника;

Виконано

 

 

Виконано, але потрібне повторення.

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

Офіційний Youtube – канал Інституту «Ткума»

 

41

13.05

1. Розробка та надсилання завдань учням: Контрольне тестування: «Українські землі у 20-90-х рр. XVIII ст.

Повторити раніше вивчений матеріал та виконати контрольні тести на платформі НаУрок

 

 

42

14.05

1. Розробка  завдань учнів 5-9 класів та їх надсилання:

А)9 клас Мистецтво: Українці у світі;

8 клас Мистецтво: Т.Г.Шевченко та М.Лисенко. Стильовий синтез.

8 клас Всесвітня історія:Узагальнення знань;

6 клас історія: Індійська цивілізація.

2.  Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

А) Підготувати повідомлення про видатних митців України ХХ століття (на вибір);

Б) Підготувати повідомлення про творчість Шевченка-художника, або Лисенка-композитора;

В) Повторити вивчене раніше та виконати контрольні тести на платформі НаУрок

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

 

43

15.05

1. Індивідуальні консультації для учнів 6-8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

5. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування.

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

 

44

18.05

1. Розробка та надсилання завдань учням:

9 клас Правознавство:

Ігровий суд

2.Індивідуальні консультації для учнів 6-8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.  Робота в мережі інтернет

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

5. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування.

Переглянути відеоролик про суд (https://www.youtube.com/watch?v=MHWx-LHpx1E) та письмово описати усі елементи судового процесу

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

45

19.05

1.. Наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom:

А)8 клас іст.України: Історія нашого краю у контексті епохи Раннього нового часу;

Б)5 клас іст. України :Узагальнення знань. Підготовка до річного контролю. ;

В) 6 клас історія: Індія.

2. Розробка дидактичних ігор, вправ і вікторин для учнів 5-9 класів та їх подальша інтеґрація з Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5. Проходження вебінару «Війни  та  воїни  Середньовіччя:  сторінки  мілітарної  історії»

6. Участь у вебінарі «Депортація кримських татар та інших народів Криму: радянський злочин, що має продовження» (до Дня пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу)

А) Підготувати повідомлення про історію Кіровоградщини 15-17 ст (на основі інформації наданої вчителем)

Б) Повторити раніше вивчений матеріал теми, пройти  тести на платформі НаУрок, та готуватись до річного контролю.;

В) Прочитати параграф 16 та пройти тести на платформі НаУрок

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

46

20.05

1. Індивідуальні консультації для учнів 6-8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

4. Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку

5. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування.

 

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

Мережа Інтернет

 

47

21.05

1. Розробка  завдань учнів 5-9 класів та їх надсилання:

А)9 клас Мистецтво: Контрольне тестування

Б)8 клас Мистецтво: Панорама мистецтв. Контрольне тестування;

В)8 клас Всесвітня історія:Східний світ у XVI-XVIII ст.(оглядово

Г)6 клас історія: Цивілізаційні взаємодії.

2.  Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

А) Повторити раніше вивчений матеріал теми та виконати тести на платформі НаУрок;

Б) Повторити раніше вивчений матеріал теми та виконати тести на платформі НаУрок;

В) Опрацювати параграфи 28-29 та виконати тести на платформі НаУрок;

Г) Виконати практичну роботу за планом, надісланим вчителем.

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

Частково виконано

 

 

 

 

 

 

Виконано, але потребує повторення.

 

48

25.05

1. Розробка та надсилання завдань для учнів 9 класу :

Правознавство: Річне контрольне тестування.

2. Підготовка до уроків, створення презентацій з історії України, всесвітньої історії.

3. Опрацювання фахової літератури.

 

Повторити вивчений за рік матеріал та пройти підсумковий тест на платформі НаУрок

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

49

26.05

1.. Наповнення навчальними матеріалами курсів на платформі Google Classroom:

А)8 клас іст.України: Здобутки українського суспільства.

Б)5 клас іст. України :Узагальнення знань. Річне контрольне тестування ;

В) 6 клас історія: Індія.

2. Розробка дидактичних ігор, вправ і вікторин для учнів 5-9 класів та їх подальша інтеґрація з Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

 

А) Прочитати довідкові матеріали надіслані вчителем та виконати тести на платформі НаУрок;

Б) Повторити вивчений за рік матеріал та виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

В) Повторити вивчений за рік матеріал та підготуватись до річного контрольного тестування

Частково виконано

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

 

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

 

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

 

 

50

27.05

1.Розробка та надсилання завдань учням : 8 клас іст.України : Річне контрольне тестування.

Виконати контрольний тест на платформі НаУрок

Виконано

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

51

28.05

1. Розробка  завдань учнів 5-9 класів та їх надсилання:

А)9 клас Мистецтво: Річне контрольне тестування

Б)8 клас Мистецтво: Річне контрольне тестуванняя;

В)8 клас Всесвітня історія:Річне контрольне тестування;

Г)6 клас історія: Річне контрольне тестування

2.  Робота з документацією.

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

А) Виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

Б) Виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

В) Виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

Г) Виконати контрольний тест на платформі НаУрок;

 

Освітня платформа

«На урок»; платформа Google Classroom

 

 

 

Мережа Інтернет

 

 

 

 

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

 

 

 

 

 

52

29.05

Підбиття підсумків 2019/2020 навчального року, надсилання їх учням.

 

 

Вайбер, Фейсбук

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
23 травня 2020
Переглядів
1579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку