Завдання для контролю знань
Дисципліна: «Комерційна діяльність»
Тема: «Основні засоби маркетингових комунікацій»
Підберіть та з’єднайте визначені терміни з правильними твердженнями:
1 |
Методи збору інформації |
А |
Друковані видання, виставки, ярмарки, думки споживачів, відвідувачів |
2 |
Персональний продаж |
Б |
Планомірне, систематичне і економічно-ефективне встановлення зв’язків між фірмою і громадськістю з метою створення іміджу |
3 |
Інформаційна реклама |
В |
Набір колірних, графічних, словесних і дизайнерських постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і смислову єдність товарів (послуг), всієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього і зовнішнього оформлення |
4 |
Маркетинг |
Г |
Ефективний засіб поширення інформації про фірму, товар, місце і умови його продажу |
5 |
Реклама |
Д |
Економічна діяльність, яка впорядковує рух товару від виробника до споживача |
6 |
Рекламодавець |
Е |
Особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами |
7 |
Джерела збору інформації |
Є |
Тривалі сплановані зусилля, направлені на створення і підтримку доброзичливих відносин і взаєморозуміння між організацією і громадськістю |
8 |
Пропаганда |
Ж |
Опитування, спостереження, експеримент, імітація |
9 |
Паблік рілейшнз |
З |
Реклама, яка надає інформацію про товари, послуги |
10 |
Виробник реклами |
И |
Особа, яка є замовником реклами для її виробництва |
11 |
Брендинг |
К |
Реклама, яка створює імідж фірми, підкреслює її статус, надійність, стабільність |
12 |
Престижна реклама |
Л |
Усне представлення товару в ході бесіди з одним або кількома потенційними покупцями з метою продажу |