Завдання для контролю знань до теми: «Основні засоби маркетингових комунікацій»

Про матеріал
Завдання для контролю знань з навчальної дисципліни «Комерційна діяльність» до теми: «Основні засоби маркетингових комунікацій» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Перегляд файлу

Завдання для контролю знань з дисципліни

«Комерційна діяльність»

Тема: «Організація роботи оптової торговельної мережі в структурі комерційної діяльності»

Оберіть вірне визначення терміну:

1. Оптовий ринок

Форма організації оптового торгу, основним призначенням якого є забезпечення безпосередніх комерційних переговорів між постачальниками і оптовими покупцями з метою остаточного узгодження й підписання текстів договорів поставки в асортименті, узгодженому на основі конкретних зразків, каталогів, проспектів тощо.

2. Незалежні оптові торговці

Торговельні підприємства, що спеціалізуються на здійсненні оптових закупівель великих партій товарів, проведенні складських торговельно-технологічних операцій і подальшій реалізації (збуті) цих товарів у кількостях, адаптованих відповідно до замовлень їх оптових покупців.

3. Оптові підприємства

Найдрібніші за потенціалом і функціями формування, що діють від імені і за кошт клієнта (принципала). Типовими різновидами оптових агентів є консигнатори і комісіонери як у внутрішній, так і зовнішній торгівлі.

4. Оптові торговельні агенти

Великі оптові формування дилерсько-дистриб'юторського типу з розгалуженою складською мережею і відпрацьованою асортиментно-збутовою стратегією.

5. Закупівельні відділи

Ринкова установа некомерційного типу, що функціонує як елемент інфраструктури оптового ринку для обслуговування його потреб у забезпеченні обороту великими партіями товарів (сировини) способом регулярного проведення особливим чином організованого торгу.

6. Організація оптових закупівель

Комплекс взаємозв'язаних управлінських і комерційних рішень та торгових операцій, виконанням яких забезпечується виявлення і вивчення попиту споживачів відповідно до потреб суспільства, надання й узгодження з постачальниками замовлень на виробництво і постачання товарів, укладання договорів постачання з метою визначення порядку і механізму виконання замовлень та контроль за надходженням товарів і додержанням сторонами умов договору.

7. Оптові закупівлі

Впорядкована сукупність господарських зв'язків суб'єктів ринку, притаманна певному рівневі розвитку виробничих і ринкових відносин, що склались у суспільстві на певному етапі його розвитку.

8. Комівояжери

Дистриб'ютори, які від свого імені і без права власності укладають угоди між виробником і споживачем.

9. Оптовий ярмарок

Допоміжне підприємство в торгівлі, що обслуговує утворення концентрованих запасів товарів і відповідне перетворення товарних потоків, які йдуть зі сфери виробництва у сферу споживання, і забезпечує безперебійне постачання роздрібних торговельних організацій і підприємств.

10. Система господарських зв'язків

Сукупність попиту, пропозиції і цін на матеріальні блага, що обмінюються між суб'єктами різних сфер товарного виробництва з метою подальшої реалізації, продовження виробничого циклу або забезпечення суспільних потреб.

11. Збутові посередники

Роз'їздні агенти з правом демонстрації товарів, укладення угод із роздрібною торгівлею.

12. Товарний склад

Структурні підрозділи підприємства-покупця, працюють як агенти і брокери.

 

docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 травня 2020
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку